Ha meiden! Korte ongi gehad dit keer Ook wel eens fijn! Vandaag weer begonnen met ovutesten. Ben benieuwd of ik nu weer op dag 10 al een knaller heb @angela: fijn een weekje eerder! @snoezelke: Welkom Jullie zijn nog maar net begonnen zie ik In de hoeveelste cyclus zit je nu?
flora01: Wij zitten nu in ronde 2 en ik mag testen op 08/11 wat precies de datum is waarop mijn vriend en ik 1 jaar samen zijn. Dus misschien krijgen we wel het allerleukste cadeau ooit
Ezzsje: Hoe ging het vandaag ? Inderdaad irri dat je niet je eigen gym hebt. Gewoon die vraag stellen Angelaa: Ja inderdaad, zo denk ik er ook over. Dan heb je het maar voor de zekerheid. Ohw je afspraak is eerder, nu komt het nog dichterbij. Je hebt hem een dag eerder als mij. Paniekertje: Het klinkt wel als een innesteling. Spannend meis ! Snoezelke: Tuurlijk, welkom ! En ik duim voor een mooi kado Flora: Ook wel eens lekker een korte cyclus Hier: Nog geen ongi en temp is (nog steeds) hoog.
Uhm ik ga gewoon wachten tot 14DPO. Want ik heb al een aantal keren gehad dat ik gewoon de 14e dag ongi wordt. Dus dan ga ik dinsdag denk ik testen als ik nog niet ongi ben. Ik zit nu op 11DPO.
Goed hoor! Scheelt je heel wat testen. Hier is de test gekte al een paar dagen aan de gang. Zit nu op 12 dpo
Ahzo, dank voor de verduidelijking! Daar zit ik nog niet aan, ik ben nu in ronde 2 maar we laten de natuur zijn gang gaan, zonder ovu-testen enzo... we zien wel
dream dan lopen we bijna gelijk op. Ik kan waarschijnlijk de 6e testen ezzsje ik heb geen idee wanneer me ei is geweest. Ik vermoed dat ik heb rond de 23ste heb gehad. Maar zeker weten doe ik dat niet Spannend 2 eitjes maar wel balen dat je niet je eigen gyn had. paniekertje nou dat zal wat zijn dan. Ook al is de kans klein het kan natuurlijk wel. En al wat op je testjes te zien? angelaa fijn dat jullie eerder naar de gyn kunnen. En rond je ei klussen maar snoezelke klets gezellig mee flora altijd fijn als je ongi kort is. Nu weer wachten tot je ei komt. Hier kon ik me niet meer inhouden vanmorgen. Had best een goed gevoel over deze ronde. En had laatste dagen krampjes in me onderbuik. En wat moe maar helaas was me test vanmorgen negatief. Al was het misschien aan de vroege kant. We gaan het wel zien dinsdag Ff vraagje hoe doen jullie dat met ovulatie testjes plassen jullie er overheen of vang je eerst wat op? Met de zwangerschapstestjes vang ik namelijk eerst wat op.
@flora, zeker weten. @dream, jaa weekje eerder, okee spannend. @girl, gaan we zeker doen. ik ving het gewoon op, ik vind t maar niks er over heen plassen.
@testen: ik vang t ook altijd op. Ben anders bang dat ik er niet goed overheen plas of over m'n hand heen plas ofzo haha. Ik koop altijd van die plastic wegwerpbekertjes ervoor @dream: spannend de komende dagen! Ik ben ook niet echt van voor je NOD testen! Liever een paar daagjes wachten op ongi dan onzekerheid door een witte test. @paniekertje: zie je al iets op je testen? Ik hoop t zo voor je!! Mijn duimen draaien gewoon door!
girl1988: Dank je! Die negatieve test is vast gewoon omdat je wat te vroeg teste. Veel succes dinsdag! Ivm ovulatie-testjes kan je ik niet helpen, die doe ik niet. paniekertje: Ik duim voor je!
Flora: Nouja wachten heeft zijn voor- en nadelen natuurlijk. Je kan ook zo denken, als ik wat eerder test weet ik het alvast. Maarja het kan ook vals negatief zijn Paniekertje: Ah balen meis ! Hele dikke knuf
Hier nog steeds niks. Heb wel enorme spierpijn in mijn boven benen... Weet niet of dat er wat mee te maken heeft. Maar kijken hoe mijn temp morgen is en anders ga ik dinsdag testen, spannend ! Lief dat je het vraagt.
@paniekertje, aaahh balen meis knuffel! @dream, je maakt t spannend! Ik ga voor je duimen! Spierpijn kan wel volgens mij een teken zijn! Maar je ken idd beter testen morgen of daarna om t zeker te zijn!
@paniekertje, jammer meis, hele dikke knuffel.. @dream, spannend hoor, m'n duimen draaien.. Hier vrijdag weer naar het ziekenhuis geweest, zag er allemaal goed uit en heb een spuit gekregen, dus dit weekend goed geklust Heb ook gevraagd hoe of wat verder als het deze ronde niks is, hierop werd gezegd dat je 6 keer een eisprong gehad moet hebben met de clomid, zit met deze keer op 5, dus zou een volgende keer weer tabletten moeten slikken, ook weer aangegeven dat het in de familie zit en dat m'n moeder dit een jaar had geslikt zonder resultaat, maar daarop werd gezegd dat dat niks hoeft te betekenen., Pff.. Volgende keer toch echt een gesprek bij m'n eigen gynaecoloog.. Dus vanaf vandaag/morgen op het wachtbankje..