Jammer girl. Ik moet je wel waarschuwen dat ik met die midstream van zk ook heel vaak een streepje had, maar dat was dan het voorgedrukte streepje. Ik zou even een aantal dagen wachten en als je dan nog niet ongi bent nog een keertje testen.
Maar is een voorgedrukt streepje kleurloos of heeft die ook kleur? En het hele vage streepje kwam wel binnen 5 min. Heb net hoe fout weer naar de tests gekeken en zie nu op die van 2v5 ook een super vaag streepje maar is na een uur. Dus mag eigenlijk niet meer. Maar jeetje wat is dit onzeker zeg. Wilde eigenlijk morgenochtend weer testen maar weet eigenlijk niet of ik dat nog durf.
girl1988: Wat jammer dat die testen zo onduidelijk zijn. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt of ongi word. Liever het eerste maar als je ongi zou zijn is de druk toch ook weg.
Ik zou even wachten, als je dat zou kunnen . Ja, die streepjes van de midstream lijken roze, maar toen deed ik een kv en hartstikke nega. Dus die zk geloof ik pas als er een dikke vette roze streep staat
Maar gister was me 2v5 zeker niet negatief. En vandaag leek het erop maar of het zo was geen idee. Na een uurtje keek ik er weer op kweet het is na de tijd en toen stond er ook weer een heel vaag streepje op de 2v5
Zag in je andere topic dat je met middagurine hebt getest. Zoals gezegd kan dat verdunt zijn en als je nog in het begin zit kan het hcg dan niet gemeten worden. Zou dus idd morgenochtend een testje doen met ochtendurine. Als hij dan nog niet duidelijk is zou ik even je langste cyclus afwachten.
En en en en en girl? Balen snoezelke, maar er staat een jaar voor zwanger worden he, dus je hebt nog tijd genoeg!
Ja inderdaad tijd genoeg en als ik zie hoelang sommige meiden er moeten op wachten zijn wij nog maar net gestart dus ik kan niet klagen. Vandaag 1 jaar samen met mijn vriend dus ik ga gewoon genieten van vanavond. Ik ga lekker (proberen te) koken voor hem
Hey dames, Nou vanmorgen eerst een zwanger en kids gedaan. Daar kon ik geen streepje op vinden. En tegen beter weten in toch de digitale gedaan was het zat en wilde een beetje zekerheid. En helaas die gaf niet zwanger aan. Even flink verdrietig maar moest snel verder want moest werken. Nu lekker op de bank met me laptopje. Net me eten op nu even tijd om te internetten. Ben de dag nog redelijk goed door gekomen. Ben blij dat ik morgen van half 7 tot half 3 moet werken. Me mannetje komt over paar uur weer thuis dus dat is ook fijn. Wor wel beetje gek van me lichaam. Merk dat vanaf eind van de middag me onderbuik opzet en was de laatste paar dagen ook. Me (.)(.) zijn ook nog gevoelig met de trap aflopen kreeg ik een steek. En begin alweer in te storten laatste dage best moe. Wat ik me nog zat te bedenken. Zaterdag had ik bruin op papier en zondag 2 keer roze/rood op papiertje. Wat kan dit zijn? kan het van een innesteling zijn? Maar als dat zo is wanneer kan ik dan testen. snoezelke meid wat balen voor je zeg. Veel plezier vanavond.
@girl1988, wat jammer.. hoop dat het de volgende ronde wel lukt voor je! Ik was bij mijn eerste 6 dagen overtijd, heb toen getest, maar was negatief. Na 9 dagen nog niet ongi geworden, weer getest, toen gaf de test dus positief aan. Waar het aan heeft gelegen, geen idee.. Ook voor de andere hier, hoop ik dat het snel mag lukken. Zijn er hier ook meiden die al kindjes hebben?
@girl1988, aahh jammer meid, balen. hoop de volgende keer meis. @shawarma, goedemorgen, hopen wij ook nee heb nog geen kindjes.
@Girl: balen meid hopelijk volgende ronde meer geluk. Maar je bent nog niet ongi? Pff die onzekerheid is zwaar klote altijd... @snoezelke: ook balen van je ongi @hier: nog geen positieve ovutest gehad... Dus weer een langere cyclus als de vorige keer. Ik mag nog niet klagen, want ik zit pas op dag 14. Maar ik baal toch al wel weer dat mn cyclus dus nog niet stabiel is... Pff had ik eindelijk een beetje vertrouwen in mn lichaam, door de mooie cyclus die ik had. Dat is nu weer langzaam aan het wegebben.. Hopelijk komt die posi ovutest toch nog snel
girl1988: Wat jammer ook voor jou! shawarma: Hier nog geen kindjes dus... flora01: Kan me voorstellen dat het niet zo leuk is om een onregelmatige cyclus te hebben. Ikzelf heb blijkbaar het geluk om toch regelmatig te zijn. Hier hebben we gisteren super hard genoten van ons avondje...
Hier nog steeds geen ongi ze zeggen toch geen bloed geeft moed Moet ook zeggen dat ik uit ging van een cyclus van 30 dagen. Heb er natuurlijk al een keertje 1 gehad van 37 dagen. Dan zou me nod dinsdag zijn dus we wachten nog maar af flora balen meid nog geen positieve ovulatie test. Duim voor je dat die snel komt. shawarme nee nog niet zijn bezig voor ons 1e kindje snoezelke fijn dat het een geslaagde avond is geweest.
@ girl.. Balen zeg voor je.. Hopen dat je snel ongi wordt en anders gewoon een posi test hebt.. @snoezelke, jammer meis, op naar de volgende ronde.. @shawarma, hier ook nog geen kindjes, bezig voor 1e kindje.. @flora.. Hopen op snel een goede posi ovutest..