Hoi tieta, Spannend, wat kan een zwangerschap lang duren he Ik ben 12 maanden bezig en t lijkt al een eeuw terug! Ik mag dinsdag naar de gynaecoloog.
Jaa het kan zeker erg lang duren.. Hoop echt dat ik van de wk positief test.. Mijn NOD is 15 nov. en ik heb vrijdag een beetje bloed gehad en wat krampen maar dat is nu weer voorbij duss ik hoop echt dat het de innesteling is geweest !!! Maja we wachten wel weer af.. Nou hopen dat de gynaecoloog is voor jullie kan betekenen.. 12 mnd is lang weet er alles van
Wow wat is er veel gepraat... Welkom alle nieuwe meiden, leuk !! Het wordt steeds drukker hier. Voor alle meiden die hun NOD naderen, heel veel succes. Hoop dat jullie een mooie posi test laten zien. Ik wil even melden dat ik de komende tijd niet zo heel veel actief ben. Druk, druk, druk... Aankomende woensdag hebben wij een afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd wat eruit gaat komen...
Meiden even een ego post. Helaas vandaag toch ongesteld geworden. Toch best verdrietig je leest veel over een miskraam maar je gaat er eigenlijk niet vanuit dat het bij je zelf ook gebeurt. Helaas toch het geval. Hoe pril ook er zat iets anders had ik geen positieve test hoe vaag de streepjes ook waren. Vol goede moed door naar de volgende ronde dus.
Aahhh meissie, Idd hoe pril t ook is! T blijft naar;( Knuff! T komt ookvoor jou meis, vol goede moed verder!
@tieta, welkom @girl.. Ah wat jammer meid.. Dikke knuffel.. @hier, alles nog rustig, voel af en toe wel dingen maar ik denk er maar niks van en we zien het vanzelf.. Verder os het gekkenhuis hier in het dorp vanavond.. Schietpartij geweest op een kickboksgala, heel de tijd politie heli's over ons huis, werd er een beetje kriebelig van, werd gezegd dat ze hier in de wijk waren gevlucht.. Maar gelukkig opgepakt.. Hopen dat ik dadelijk goed kan slapen hahah..
@girl: balen meis sterkte ermee! @ezzje: ohh is dat bij jou in het dorp! Dan wonen wij niet ver van elkaar @hier: nou dames, hoe mooi mijn cyclus de vorige ronde was.. Zo weinig vertrouwen ik er nu in heb nog geen posi ovutest en temp is ook nog laag... Dusss... M'n ei is in ieder geval alweer ruim een week later dan de vorige keer. Pfff ik had zo'n goede hoop dat ik m'n stabiele cyclus zou krijgen, maar de moed is me nu alweer in m'n schoenen gezakt. Als ik nu weer een horrorcyclus, of een cyclus zonder eisprong ga krijgen, dan ga ik langs de huisarts. M'n schildklier werkt nu helemaal op en top, dus daar kan het niet meer aan liggen.
Dankje meid. En wat schrikken zeg zo dichtbij een schietpartij gelukkig zijn ze gepakt. Nog kunnen slapen?
Dankje lieve dames Heey meiden, Hier gaat het weer de goede kant op was toch wel verdrietig meer dan ik eigenlijk gedacht had. Gisteravond nog ff met lief gepraat hij baalt er ook heel erg van. Hij is namelijk in juli jarig als alles goed was gegaan was ik rond 16 juli uitgerekend paar dagen voor zijn verjaardag. Dus hij hoopte op een heel mooi verjaardagscadeau. Helaas kan dat dus niet. Maar wel fijn dat we er even over gesproken hebben. Nu met goede zin op naar een nieuwe ronde.