1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog rustig .. met jouw?
    Had van het weekend wel griepje + ongi..
    En deze dagen gewoon smiddags heel erg moe..

2. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Hier ook alles rustig... zit nu rond mijn ei dus het wachten is zo ongeveer begonnen. Ook ik ben ziek geweest, nu alleen nog een beetje verkouden.
    Beterschap, hopelijk knap je snel weer op !

3. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik ben hier een tijdje niet meer geweest.
    Ondertussen ben ik jarig geweest en heb ik een fantastische verjaardag gehad :)

Hoe gaat het hier nog?

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag ! :D Leuke verjaardag gehad ?
    Ik zit nog steeds op het wachtbankje...

5. siske89

siske89 Niet meer actief

Dank je wel! Ja, een super leuke verjaardag gehad. Ik heb een prachtige ring gekregen van mijn vriend! :)
    Pfff over dat wachtbankje: het kan zijn dat wij nog wat langer zullen moeten wachten. Na wat berekenen zal het financieel waarschijnlijk niet haalbaar zijn voor ons in 2012 :(

6. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Wauw wat mooi & lief. Aaaah nee toch, jammer... maar wel heel eerlijk & goed dat jullie die beslissing nemen ! :) Als het niet kan, kan het niet. Jullie tijd komt echt wel ! :)

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoi dames,

Heb me hier al eens eerder gemeld in het topic, maar vergeten me te abonneren. Inmiddels gaan wij eindelijk ook voor ons eerste kindje! Ben zo blij! 2 maanden eerder dan ik had verwacht. Hoop dat we niet te lang hoeven wachten, maar dat heb je helaas niet in de hand. Zie dat er hier nog meer meiden aan het wachten zijn op ongi. Geen idee wanneer mijn NOD is. Denk dat ik er over een paar weken maar een testje tegenaan gooi.

8. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer wat ziekjes sinds gisteravond:S.. begon met wat rare keelpijn in me keel en nu voel ik me soms weer btje koorts./grieperig.. gisteren hadden we verjaardag van me dochtertje gevierd erg leuk! en gezellig. Nu echt aftellen tot woensdag dan wordt ze 3 jaar alweer..

9. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Paniekertje: Wat leuk ! Nu kan het echt beginnen haha :) Heel veel succes en hou ons op de hoogte !
    MommyIshyra: Ow wat balen meis, beterschap ! & alvast gefeliciteerd met je dochter ! Heeft ze lekker genoten...?

10. siske89

siske89 Niet meer actief

dream4: Ja we willen ons kindje alles kunnen geven wat hij/zij nodig heeft. En dat kunnen we momenteel niet. Al ben ik op dit moment wel een beetje bang, want ik moest normaal gisteren al mijn maandstonden hebben :s

paniekertje: Leuk voor julie! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn!

mommyishyra: Hoe gaat het nu met je? En een gelukkige verjaardag voor je meisje!

11. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ja, heb nu al het gevoel dat ik zwanger ben. Stom he? Naja, je weet maar nooit, helaas alleen zo onregelmatig, dus kan er geen touw aan vast knopen.

@Siske: Spannend meis, maar je ongi kan wel eens een beetje wisselen he, paar dagen eerder, paar dagen later. Ben je wel aan de pil? Of doen jullie met condoom. De kans is er natuurlijk altijd, ook met anticonceptie...

@de anderen: Hoop dat we allemaal snel zwanger mogen zijn!

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Siske: Wat Paniekertje ook zegt, ben je niet aan de pil ? Of doen jullie het niet met condoom ? Misschien komt het wat later...
    Paniekertje: Ben druk voor je aan het duimen meis !

Ik moet nog 2 dagen wachten en dan kan ik testen, maar ik probeer het vol te houden tot maandag (mocht ik niet ongi worden)... Spannend !

13. siske89

siske89 Niet meer actief

Ja ik neem de pil. En ik heb het nooit anders geweten dat het na de laatste pil-dag de 2e dag erna begint. Zondag was de laatste pil-dag en we zijn woensdag. Ik denk dat als ik ze morgen niet heb ik toch maar eens zal testen...

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ohw oké... nou ben benieuwd hoe het afloopt. Succes ermee in ieder geval en hou ons op de hoogte !

15. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hoor wel meer verhalen dat je ook door de pil heen zwanger kunt worden. Slik je hem wel trouw elke dag rond dezelfde tijd? Dat kan ook wel invloed hebben.
    Ben benieuwd meis.

Ik had vandaag btw een lichte posi test. Morgen maar even met ochtendurine proberen...

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Spannend Paniekertje, duim voor je !

17. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ik heb volgens mij echt last van test drang :p.
    Heb er nu alweer eentje liggen drogen.
    Als ze nou gewoon eens gaan knallen is het tenminste duidelijk :p.
    Irri!!

Foto van mn testje staat in mn fotoalbum. Ben benieuwd naar jullie oordeel. Vind hem in het echt beter te zien. Foto er van maken is moeilijk, maar volgens mij zie je hem wel :)

18. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Heb, zoals je gezien hebt, gereageerd in je topic

19. siske89

siske89 Niet meer actief

Test was negatief maar ik heb nog steeds mijn maandstonden niet. Op de handleiding staat er als ik ze binnen 3 dagen nog niet heb ik nog een test moet doen. Indien weer negatief moet ik de dokter raadplegen. Ik hoop dat ik ze snel krijg...
    Mijn pil neem ik iedere dag maar niet altijd het zelfde tijdstip maar daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik hoop met je mee meis, ben benieuwd

Deel Deze Pagina