1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    ik heb hem nu boven aan mijn internet balk gezet hahhahaha

2. Angelaa1988

Angelaa1988 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.080
    58
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-holland!
    heeyy meiden,

hier ben ik inmiddels gister na 7dagen later ongi geworden:(
    zo balen pfff...zit de afgelopen week ook in een rollercoaster van emotie:( begin toch wel een beetje zenuwen te krijgen van mn afspraak 4 dec, de uitslagen zijn er dan. ben toch wel beetje bang en ook steeds banger dat ik geen kinderen kan krijgn:(

3. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    :)
    he meid, ik ken je verhaal niet echt.
    maar wil je wel sterkte wensen.
    waar een wil is, is een weg.

:)knuff

4. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    tieta: Veel succes met het klussen ;)
    jackystory: Te verslaafd aan 'my free zoo' hé haha :D

5. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Even laten weten dat ik dus naar de internist ben geweest. Op de echo is enkel te zien dat ik met een ciste zit op mijn rechter eierstok, dus binnenkort maar even naar de gyn. Ik vrees ook dat ik op 6 december toch maar weer ronde 4 in ga want hij heeft niets gezegd van een zwangerschap.
    De gastroscopie heeft ook niets uitgewezen, nu enkel nog onderzoek val mijn stoelgang afwachten. Maar de internist denkt dat het door de stress van de laatste periode komt (overlijdens van mijn grootouders, adviserend geneesheer, aankomende verhuis...)
    En nu ga ik me weer wat leggen want die verdoving zit volgens mij nog steeds in mijn lijf.

6. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    zal wel mee vallen toch hahahahha:p

7. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ik ben er nog maar een paar dagen mee bezig en ik heb het nu al zwaar zitten zegt mijn vriend :p

8. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Hè meiden,

Weer genoeg gekletst hier, heb wel meegelezen maar had het te druk om te reageren..
    Gisteren zijn we weer oom en tante geworden van een neefje:) .. Zijn we net wezen kijken.. Pff had het wel ff moeilijk toen ik hem zag en vast had.. Maar een mooi ventje:) en hou gewoon achter in m'n hoofd dat het bij ons ook wel komt..
    Morgen weer naar het ziekenhuis voor de follikelmeting.. Ben benieuwd:) laat het wel weer weten..

9. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Nou meis, ben benieuwd naar de uitslagen; maar zelf zal het ook wel spannend vinden denk;)

10. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    ezzsje: Ja ik ken het gevoel meid! Je bent blij voor hen maar het doet toch pijn. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je het hen niet toewenst. Ik wens het jullie alvast toe! En ja voor mij ook wel spannend maar ik hoopte toch dat hij zou zeggen dat ik zwanger was.

11. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he dames hoe is het hier, het is wel erg rustig hoor.
    ik ben vandaag erg blij, en ik zal vertellen waarom.

ik heb een contract verlengin gekregen van een jaar. yeahhh.
    super gelukkig in deze barre economiche tijden natuurlijk.

mijn vriend werkt ook bij ons en die heeft vandaag te horen gekregen dat zijn contract ook verlengt word. hij heeft nu een onbepaalde tijd contract gekregen.

en als het goed ik en mijn zwangerschaps test is maandag nog positief, dan mag ik naar een eerste echo.

kan ik eindelijk kijken of er een ukkie in mijn buik groeit.

groetjesss jacky

12. jackystory

jackystory Fanatiek lid

10 feb 2012
    1.156
    1
    0
    speen koorden maken
    Amsterdam
    he he, wat vervelend dat je een ciste heb in je eierstok, gaan zij daar nog iets aan doen?
    hoe gaat het nu met je, al een beetje bij gekomen van je verdoving.

groetjess

13. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    jackystory: Ja die verdoving is er terug uit, gelukkig :) Ik ga morgen een afspraak maken bij de gyn om te kijken hoe het met die ciste verder moet. Hopelijk kan die met medicatie weg. En wat een super nieuws ivm jullie werk!

Hier een leuke dag. Mijn vriend is (zoals elke woensdag) thuis vandaag dus hebben we weer wat spullen in dozen gestopt voor de verhuis. En mijn geld is gestort geweest dus zijn we ook meteen inkopen gaan doen. We hadden echt niets meer (en ook ons geld was op) en vanavond gaan we lekkere frietjes van de frituur halen... yummie!

14. Tallie88

Tallie88 Lid

20 nov 2012
    63
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey '88 meiden! Ik was even benieuwd.. wellicht is deze vraag eerder gesteld, maar om nu 100 pagina's door te gaan lezen.. :p

We zijn uit 1988, dus 24 jaar of bijna 24. Ik ben zelf van half januari, dus bijna 25. Niet echt heel jong om een kindje te krijgen, wel?

Ik kreeg mijn zoontje toen ik 23,5 was en ben nu kort in verwachting van nummer twee en het is echt ongelofelijk hoeveel mensen me hondsbrutaal staan te vertellen dat ik 'wel erg jong ben voor een kind'. HUH?! Vooral oudere mensen houden hun mond niet.. naar mijn idee nogal verbazingwekkend, aangezien juist die generatie vaak jonger was toen ze kinderen kregen?
    Ervaring?

15. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Ik vind dit persoonlijk een hele mooie leeftijd om mama te worden. En ik ken 4 à 5 meiden in mijn kennissen-kring die op 23 jaar (mijn leeftijd, ik ben van 1989) al 2 kindjes hebben.
    Ikzelf ben nog geen mama en dus ook geen ervaring

16. Ezzsje

Ezzsje Actief lid

21 mei 2012
    123
    0
    16
    Kapster
    Noord Brabant.
    Ten eerste.. Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ..
    Bij ons zelf geen ervaring, zijn nu bezig voor 1e kindje.. Maar mijn schoonzusje is nu net bevallen van de 4e, en zij is 25, tuurlijk wordt ze vaak aangekeken maar als jij je er toch goed bij voelt.. En ik vind vanaf 23 ook wel mooie leeftijd.. Wij zijn vanaf m'n 22ste bezig maar tot op heden nog niks..

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Tallie88: Helemaal vergeten... proficiat met je zwangerschap! ;)

18. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dankjullie voor en warm welkom! Ik ben blij dat ik niet de enige ben van mijn leeftijd die graag een baby wil/zwanger is/ een baby heeft.

Want in mijn omgeving wordt het helaas niet gewaardeerd.

Dus dan maar lekker hier kletsen en voor jullie allen ook hopen op snel goed nieuws:D

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere

Ik herken veel in je verhaal, ik had ook al veel eerder willen beginnen maar als ik nu aan mensen vertel dat ik graag zwanger zou willen worden of kinderen zou willen dan krijg ik ook veel rare blikken, alsof je 14 jaar bent en dat zegt oid.

Maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit heeft!

20. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    België
    Nichelle: Tuurlijk! Wel jammer dat het niet word gewardeerd in jou omgeving!

Deel Deze Pagina