@liefwondertje, Dankje wel! Met de kleine gaat alles goed mag alleen niks meer doen.. Heb namelijk bloedingen gehad.
hanneke88: Welkom hier! liefwondertje: Dit is ons bed en in ons nieuw huis is de slaapkamer op de zolder waardoor het hoofdbord te hoog is om onder het schuine dak te zetten HEMNES Bedframe - 140x200 cm - IKEA
Haha Snoezelke, zaag die spijlen er af, dan is het net zo hoog als het voeteneind....sorry ik ben creatief aangelegd. En heb een hekel aan geld uitgeven en nieuwe spullen kopen
@hanneke88 welkom hier! Wat vervelend dat je niks meer mag doen zeg! Hopen dat het snel beter gaat! Wij krijgen 18 januari de sleutel van ons nieuwe huis. Willen voor februari verhuizen dus ben ook maar begonnen met de eerste dingen inpakken
Liefwondertje: Haha nee we laten het bed staan, is trouwens al zo danig veel keer in en uit elkaar gehaald dat ik denk dat het (moesten we het nogmaals verplaatsen) bij de volgende klusbeurt in elkaar valt Dit lijkt wel het grote verhuis-toppic te worden haha
Hè dames, Jeetje wat is er veel geschreven Zeg, teveel om allemaal te reageren.. Maar voor degene die nieuw zijn Welkom! Voor de andere dames succes deze rondes.. Al plannen voor de feestdagen gemaakt? Hier beetje raar iets, dinsdag en woensdag heel klein beetje gebloed en daarna niks meer.. Donderdag test gedaan was negatief.. En zaterdagochtend weer 1 en die gaf een heel licht streepje.. Nu vandaag weer heel klein beetje roze bloed.. Heb nog 1 digitale van cb liggen maar ga die morgen toch even doen gewoon de definitieve uitslag.. Ben benieuwd maar denk zelf dat het toch niks is.. We zullen het zien..
Oh en succes met verhuizen he vind het altijd een heel werk verhuizen.. Dus wij blijven voorlopig lekker zitten..
ezzsje: Hier met kerstavond met mijn broer bij mijn ouders, met kerstdag bij de familie aan mijn vaders kant, oudjaarsavond bij mijn schoonouders met nog wat familie en dan nieuwjaarsdag bij de familie aan de kant van de vader van mijn vriend... druk druk druk dus! Volgens mij een streep gewoon een streep of niet?
@ezzsje naar mijn weten is een streepje inderdaad een streepje hoe licht ook, spannend morgen voor je dan! Verhuizen is inderdaad een hoop gedoe hopen dat we voorlopig lekker kunnen blijven zitten als we over zijn. Ik heb alleen m'n moeders kant van de familie eerste kerstdag. M'n vader gaat ieder jaar naar een warm land met de kerst en m'n man moet ieder jaar werken. Dus gelukkig rustig aan. En met oud en nieuw bij een bevriend koppel thuis. En de rest?
Zow eindelijk zit ik weer even, hele dag druk geweest met verhuizen. Maar we zitten nu lekker in ons nieuwe huisje. Op een paar spulletjes na. Net ook het bed hierheen gebracht. Toch wel heerlijk hoor, even alle spullen van de plek af, en alles opnieuw/anders inrichten. De huisdiertjes hebben inmiddels ook allemaal hun draai gevonden. Alleen het aquarium morgen nog even halen. Wij hebben het lekker rustig met kerst. 1ste kerstdag bij mijn ouders gourmetten. 2de kerstdag nog niks. Misschien het gezellig maken met vriendlief. 28ste is mijn mamske jarig. 29ste uiteten, en tjah dan is het alweer bijna oud en nieuw Hier is nu inmiddels de menstruatie zo goed als voorbij, heb alleen vandaag af en toe "braak?" neigingen. Echt bah-bah!.
Wha ik word serieus gek.. Vanmorgen dus de digitale gedaan en die gaf zwanger aan.. Kan het gewoon echt niet geloven.. Dacht dat ik vorige week ongesteld werd maar waarschijnlijk toch een innestelbloeding geweest.. Heb 7 januari pas de echo.. Dus nog even spannend.. Ben zo bang dat het fout gaat.. Lekker familie dus met de kerst.. Is bij ons ook En liefwondertje fijn dan de verhuizing voorbij os en nu fijn genieten van het nieuwe stulpje..
Wauw! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het allemaal spoedig verloopt! En dat we je allemaal snel mogen volgen
liefwondertje: Hier gourmette met oudjaar ezzsje: Super! Proficiat meid! Komt goed! Vandaag een rustig dagje alleen... mijn vriend heeft vanavond nieuwjaarsreceptie op het werk en zal pas rond 22u thuis zijn Morgen heel wat anders: psychologe, winkel achter de laatste stukken voor de cadeautjes, naar mijn schoonmama (die is jarig) en dan nog alles regelen voor de verhuis (gas, electriciteit, internet&tv...)
Whoeeee Ezzje, Superrr. Hier vandaag en morgen de laatste spulletjes mee. Net de frettenkooi hier neergezet. Nu nog de spullen gaan halen, en nog wat spullen uit de woonkamer. Hopelijk eind van de week echt klaar. Dan kan vriendlief genieten van zn 2 weken vakantie. Hij moet deze week nog werken. Verder hier nu van het ongesteldheid af, of het nu echt ongi geweest is weet ik niet. Het is alleen bij het afvegen iets wat geweest. Meer niet. Ga van het weekend toch maar een 2v5 test halen. Ben benieuwd of het een innesteling is, het was echt zoooo weinig.
@ezzje: gefeliciteerd!!!! @huisdieren: wij hebben een hamster en 3 halsbandleguaantjes @ei: pff m'n ei is weer zoek ga weer een langere cyclus krijgen.. Hopelijk deze week nog een posi ovutest!
Snoezelke: Wij hebben heel veel huisdieren Ben een echte dierenvriendin. Maar wij hebben 2 katten *Raion en Mido* (1 zwarte korthaar en 1 grijs/witte langhaar, maine coon) 4 fretten *yaya,kuma,ginta,kuro* (wildkleur, blacksable,black eye white, silvermitt blaze witvoet) En 1 hond, *Ko* (Duitse herder) Aquarium 2 kreeften. Witte en een blauwe. en 5 vissen. (4 goudvissen en 1 kempvis) Zow dit was onze beestenboel