Wij hebben ook een monster eeuhh,, huisdier. Een Franse bulldog juna. @misscansu welkom hier! Hoe gaat het met de rest hier?
nog dames hier van 1988? en die ivm met pcos moeilijk is om zwanger te worden en die al meer dan een jaar bezig zijn?
Ik ben ook al ruim 1 jaar bezig, sinds juli 2011. Helaas wilt de huisarts en gyn nog niet helpen ivm overgewicht. Sinds juli 2011, na de ontrekkingsbloeding geen menstruatie meer gehad. 1 keer door primolut opgewekt, en nu sinds afgelopen week een heel inimini beetje bloed verloren. Geen idee wat het was, maar volgens mij begint mijn lichaam na 1.5 jaar weer een beetje te werken.
Hallo, mag ik me hier ook aansluiten? Ik ben Lisanne en mijn vriend en ik willen binnenkort gaan beginnen met kindjes maken 23 december slik ik de laatste pil van mijn strip en tot 1 maart gaan we dan andere voorbehoedsmiddelen gebruiken. Mijn vriend heeft nog heel even de tijd nodig om helemaal aan het idee te wennen haha. Ik hoop voor 1 maart weer een normale menstruatiecyclus met ovulatie te krijgen, maar ik weet dat dat ook veel langer kan duren. Ik hoop hier leuke en nuttige ervaringen te lezen
Welkom Lies, Leuk dat je hier ook gezellig komt meekletsen. Het zal vast spannend voor je zijn, nog een paar daagjes en dan kun je stoppen. Ik snap dat je vriend er nog even aan wilt wennen, bij mij was het juist andersom, vriendlief zei ineens zomaar uit het niets, of ik wilde stoppen met de pil uuh jah??? We hadden het weleens over kinderen gehad, maar niet echt over wanneer, of wanneer ik zou stoppen. Maargoed na 1.5 jaar zijn we nog niet veel verder :x Dus ik zou zeggen, begin meteen, je vriend heeft nog minimaal 9 maanden de tijd om te wennen haha
Hoi Chantal, Dank je wel Lijkt me ideaal als je vriend zelf over kinderen begint! Wat ontzettend vervelend voor jullie dat het na 1,5 jaar nog niet gelukt is Ik hoop dat je snel zwanger bent, het lijkt me vreselijk frustrerend als het niet wil lukken. Ik probeer mijn vriend ook steeds te overtuigen dat we meteen voor het echie kunnen gaan omdat ik toch niet meteen zwanger ben en de zwangerschap zelf ook nog eens 9 maanden duurt, maar ja tot nu toe zonder resultaat
Jeetje meiden wat kletsen jullie veel zeg. Hier helaas afgelopen zondag toch ongesteld geworden. Gaan nu maar weer heel goed ons best doen. Nieuwe meiden welkom. ezzsje meid wat geweldig gefeliciteerd.
ja hier nog 1 ik ben ook in 1988 geboren en ben net me 3de ronde in gegaan, op hoeveel staan we nu met meiden uit 88?
@misscansu: hier een dame uit 1988 met pco. Ben september 2011 gestopt en officieel maart 2012 begonnen. Sinds juni in de medische molen door pco. Heb 4 kuren clomid gehad met 2x een eisprong met 150 mg en heb morgen mn eerste IUI na 4 weken spuiten met Gonal-F! Spannend, maar ook enorm zin in!
Paniekertje, heeeeel veeeel succes morgen!! Nu een echte echte kans op een beeb. Wat moet dat spannend zijn zeg! Ik duim voor jullie!
wij hebben een slang en eens we verhuisd zijn komt er een hondje bij en nog enkele visjes misscansu: Welkom hier! Heel veel succes! Nichelle: Hier word het ook een franse bull lies1988: Je hoor, welkom! Hier ook nog twijfel bij mijn vriend maar we gaan er toch voor. Hij zegt trouwens dat hij er toch nooit helemaal klaar voor zijn... het is altijd 'iets nieuws' hé dat eerste kindje paniekertje: Veel succes vandaag! Hier vandaag naar de gyn geweest, cyste zit er nog maar hij vreesd geen gevaar. Rechts zit ook een prachtig eitje en mijn baarmoeder ziet er super uit dus wij gaan aan de klus vanavond Volgende maand weer een afspraak om te zien of het links ook goed zit en ze hebben bloed genomen om te zien voor rubella en toxoplasmose.
Dank jullie wel lieve dames! Heb vannacht niet veel geslapen door alle spanningen. Maar het viel me echt enorm mee! Zaad was wel van mindere kwaliteit dan augustus toen het onderzocht is, maar we mochten nog niet klagen. Wss mannetje toch ook beetje last van stress. Het insemineren deed ook helemaal niet pijn, voelde er niks van! Alleen het speculum deed pijn, maar dat heeft iedere vrouw . Nu dus afwachten! Over 2 weken weten we meer Ezzsje, hoe is met jou? Nog steeds lekker zwanger meid? En liefwondertje, vind het echt belachelijk dat je eerst moet afvallen voor ze je willen helpen! Ik had licht overgewicht en dat werd ook tegen mij gezegd. Volgens mij is dat een standaard zinnetje van de gyn ofzo. Ben je al nagekeken op pco? Dat kan ook heel goed de oorzaak zijn van je ontbrekende cyclus. Clomid kan daarbij heel goed helpen. Succes meid! Het is al zwaar genoeg...
Hey meiden, Ik ben ook uit '88 van juli om precies te zijn. Zit inmiddels met ml in ronde 7 maar deze maand zijn we wat minder ermee bezig omdat over 9 maanden mijn beste vriendinnetje trouwt. Met de woorden van ml als het raak is dan heeft het zo moeten zijn anders gaan we er weer vol voor in ronde 8 (klinkt helaas wel lang) Is er een lijstje? En wat doen jullie (werk, studie, hobbies)?
Paniekertje. Tjah het is zeker balen, nou heb ik ook wel veel overgewicht hoor, t zijn niet een paar kilootjes teveel. Er moet echt wel wat af. En wil het zelf ook. Krijg gelukkig steeds meer reacties, dat het te zien is. En dat het zwemmen, fietsen en wandelen niet voor niks is. Ik wil kijken of ik de volgende maand een menstruatie krijg, anders gaan we kijken of we bij het geertgen terecht kunnen. (zie ik totaal niet zitten). IS88. Welkom!! @lijstje hebben we nog niet, lijkt mij wel leuk. Wie is er creatief en begint...? Ik ga er ff gauw vantussen, ff na het gemeentehuis. Even uitschrijven en opnieuw inschrijven Moet geregeld worden voor 1 januari.