Hoop zoo voor je dat je niet ongesteld wor maar een mooie test mag hebben. Mocht dat niet het geval zijn dat je netjes optijd ongesteld wor.
Hier de menstruatie alweer voorbij dus we kunnen er weer voor gaan Vandaag ook laatste dag gewerkt nu 2 weken vrij heerlijk. Wij hebben 2 nederlandse hangoor dwergjes. En een aquarium met vissen en garnalen
he dames, hoe gaat het hier. iedereen druk aan het klussen lees ik. spannend hoor hoopelijk dat de maand december nog wat zwangeren brengt. hier gaat het goed, ik ben vlede week donderdad geopereerd aan een buiten baarmoederlijke zwangerschap. morgen moet ik naar het ziekenhuis en krijg ik de uitslag, want mijn hcg was nog niet echt gedaalt. dus het is nog maar de vraag of ik misschien nog een keer geopereerd moet worden. als het hcg niet daald, zit er een kans in dat ze alsnog mijn rechter eilijder er uit gaan halen. hoopelijk duimen jullie voor mij. een dikke kuss jacky
Hallo Dames een tijd niet meer hier geweest... even afstand genomen.. Vandaag weer na de accupunctuur geweest nieuwe magneetjes laten zetten.. Mijn NOD is vandaag en nog niet geworden duss.. Heb wel wat pijntjes maar weet niet waar het vandaan komt.. ga er van uit dat ik ongesteld word.. Hoop natuurlijk stiekem wel dat het niet zo is... Maar kan er meer afstand van doen ben er niet meer zo mee bezig.. Hoe is het met jullie ?? Alvast allemaal Hele fijne feestdagen en een gelukkig en vruchtbaar 2013 !!! Groetjesss Mij
paniekertje: Ik duim heel hard voor jullie! IS88: Welkom! jackystory: Veel succes voor jou! Hopelijk geen nieuwe operatie! tieta: Ik duim voor jou mee hoor! Hier gisteren niet geklust want mijn vriend was echt dood op van het werk Oja en ik heb mijn voet omgeslaan gisteren en zit wat blauw en nog steeds pijnlijk
hoi hoi ben je wel eens zwanger geraakt? en hoe is de spuiten gegaan ben erg naar benieuwd? heb je ook overgewicht?
Nou dames vandaag ongesteld geworden !! Had het wel verwacht.. maakt niet uit volgende maand beter !!
Zo, paar daagjes geleden dat ik hier ben geweest, lekker druk ! Nog steeds vage klachten, dus zal mij benieuwen.. @snoezelke Franse bullen zijn superleuk! Echte knuffelkontjes maar wel een behoorlijk karaktertje . Hoe is het met de rest van de ladies??
Nee, ben nog nooit zwanger geweest, helaas. Spuiten valt erg mee. In het begin is het even zoeken naar je 'ongevoelige' plekjes, maar als je die eenmaal gevonden hebt valt het reuze mee. Omdat het de eerste keer spuiten was moet je ook een soort van ingesteld worden. Je begint dus standaard met de laagste dosis en bouwt daarna op. Ben begonnen met 2 weken 75EH toen een week 112.5 en toen nog een week 150EH. Bij de laatste dus pas reactie. Ik heb idd overgewicht, maar niet denderend veel. Mijn overgewicht zou zelfs door de PCO kunnen komen en niet dat ik PCO heb door mijn overgewicht. Toen ik stopte vorig jaar was ik super mooi op gewicht en daarna veel aangekomen, wat door de PCO kan komen. Ik zie dat je etos zwanger worden pillen slikt. Gelijk mee stoppen meis. In etos zwanger worden pillen zitten substanties die niet goed zijn voor ons pco-ers. Onder andere vitex agnes cactus 'voedt' onze pco. Ik zou een gewone multi vitamine voor zwanger worden slikken.
Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Ik zat te overwegen juist Vitex te gaan slikken in januari omdat een vriendin van mij die ook PCOS heeft zij dat Vitex juist helpt bij PCOS... (ik heb het zelf ook) Succes met de behandeling trouwens! Lijkt me doodeng als ik straks ook moet gaan spuiten, kan je man ook de spuiten zetten of moet je het echt zelf doen? Anders zou ik het liefste hem de spuiten laten zetten denk ik.. (als ik ze nodig heb)
In etos zwanger worden pillen zitten substanties die de oestrogeen productie bevorderen. Volgens mij ook de vitex agnus castus. Wij als pcos-er hebben juist een teveel aan oestrogeen omdat wij teveel eitjes hebben die tegelijk willen rijpen. Al deze eitjes geven oestrogeen af en onze hersenen denken daardoor dat er een eisprong moet komen, maar dit kan niet, omdat er niet een groot genoeg eitje is. Hierdoor blijven wij steeds in de aanloopfase van de cyclus hangen. Heel af en toe lukt het een eitje om door te groeien en heb je wel een eisprong. Clomid zorgt er juist voor dat de oestrogeenproductie wordt afgeremt waardoor er een ei kan groeien. Dus extra oestrogenen is echt niet goed voor je!
oow dat wist ik niet maar ik had het me gynocholoog laten zien die vond het heel erg goed anders bel ik even maandag op om te vragen of k het mag gebruiken goed dat je het ff zegt.
Hier nog steeds zwanger.. Geen bloedingen meer gehad want daar was ik wel bang voor.. Ben nu echt heel weg moe loop bijna heel de dag te gapen en als ik thuis ben kan ik zo gaan slapen.. En voor de rest doen m'n borsten echt heel erg zeer.. Kan het nog steeds niet bevatten dat ik echt zwanger ben, nog even 2 weekjes wachten en dan De echo, hopen dat we dan een mooi kloppend hartje zien.. Morgen nog even werken tot 16'00 en dan lekker kerst
Wij zijn sinds zaterdag verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning We moeten nog flink aan de bak met klussen (ik bedoel dus verven en behangen enzo haha) Vandaag is de eerste dag dat ik de pil niet meer slik Helaas wil mijn vriend nog wel andere voorbehoedsmiddelen gebruiken tot 1 maart om aan het idee van kinderen te wennen Snoezelke, succes met verhuizen! Ezzsje, geniet van je zwangerschap