1988 & zwanger worden of zijn

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door dream4, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Ben benieuwd Siske!

Hier geen ongi en geen posi test. Vanmorgen dacht ik dat ik ongi werd. Temp gezakt en zeurderig gevoel in onderbuik. Nu weinig tot geen last meer. Mssn innesteling? Pffff, waardeloos die onzekerheid!

Dream4, 1 dag overtijd, al getest?

2. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel! was erg leuke verjaardag! in april gaan we nog een fiets kopen een later verjaardagskadoo maar dan is het ook beter weer om met haar te fietsen:D.. en voor de rest gaat wel oke.. Ik denk dat alweer verkouden wordt:S echt irritant dat klein btje ziek zijn maar! En rond 21mrt weet ik of ik overtijd ben of niet..

3. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Paniekertje: Ja heel irritant, misschien heb je ook wel een langere cyclus dan normaal... Ik duim voor je meis

MommyIshyra: Wat leuk !! Ja aan een nieuwe fiets heeft ze nu nog niets, je hebt groot gelijk om hem in april te geven :) Ohw spannend meid... het schiet al op. Als het zover is laat het weten, ga ik voor je duimen haha :) Als ik nu al begin, ben ik zolang aan het duimen ;)

4. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ohw en nee ik heb nog niet getest. Als ik niet ongi word ga ik maandag testen !

5. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Nou meiden, ik ben 4 dagen overtijd. Heb er een testje tegenaan gegooid maar die was helaas negatief. Nog steeds geen ongi te bekennen. Als ik vrijdag nog niet ongi ben, ga ik dan weer testen, misschien had ik een later ei...

6. siske89

siske89 Niet meer actief

Ik heb sinds zaterdag toch mijn maandstonden gekregen. Aan de ene kant opgelucht omdat we nu nog niet klaar zijn voor een kindje, financieel dan. Maar aan de andere kant wou ik het stiekem toch wel een beetje.
    We zijn vandaag naar een uitverkoop geweest van een winkelcenter, alles aan -20% (soms zelfs meer) en ik heb wat leuke babyspulletjes op de kop kunnen tikken :)

7. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Balen dream!!
    Zit helaas met je in hetzelfde schuitje :(.
    Geen ongi, wel spotting. Vreeeemd!!
    Wel een testje gedaan en wat ik daar nou weer van moet denken....
    Zie mijn album

8. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ik ben vandaag ongi geworden, dus op naar de volgende ronde... Hoe gaat het verder hier ?

9. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaat wel oke nog in afwachting tot 21mrt;)...

10. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Jaa spannend ! Ga voor je duimen meis :)

11. Mum to be

Mum to be Nieuw lid

17 mrt 2012
    3
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo iedereen,
    Ik ben van 01-06-'88 en ben nu 13 wkn van onze 1e kindje. Is iedereen hier nog hard aan het proberen? Spannend hoor! Het was bij mij na 6 maanden al raak. Gek word je van het wachten in het begin, maar ja gewoon beetje geduld;) en succes met het proberen allemaal:)

12. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Welkom Mum to be & gefeliciteerd :) Wat leuk !
    Wij zijn nu 5 maanden bezig... en inderdaad dat wachten is niet leuk. De teleurstelling als je ongi wordt, word dan ook steeds groter...

13. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Hej Ladies,

Hier nog steeds geen ongi.
    Manlief en ik zijn wel steeds vaker aan de klus.
    Afgelopen week was ik echt niet lekker, misselijk, rugpijn enzo. Ben toen naar de HA geweest omdat ik ook bekend met paniekaanvallen. Bloed geprikt, ook op HCG, helaas 0.0. Dinsdag mn laatste testje gedaan en die was hartstikke nega. Inmiddels zit ik op dag CD 58 en al die tijd nog geen ongi of zwanger. Manlief en ik zijn nu pas 3 weken bezig, dus we zijn ook midden in een cyclus begonnen.

Heb geen idee waar ik nu aan toe ben en of ik nu juist moet wachten op mn ongi of lekker door moet klussen. Het tempen en ovu testjes heb ik maar achter me gelaten omdat ik het even helemaal los wil laten. Af en toe heb ik echt klachten dat ik denk dat ik zwanger ben: lees misselijk, rugpijn, rommelende darmen, heel erg moe. Maar durf nu echt geen testje meer te doen en denk ook niet dat dat veel zin heeft na het bloedprikken van dinsdag.

Aaaaah, gek word ik van die onzekerheid!

14. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ohw Paniekertje wat een onzekerheid. Ik zou nu ook even niet gaan testen... Ik hoop voor je dat snel zekerheid hebt.

15. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Ik kom ook uit 1988.. heb 4 miskramen achter de rug, en daarna 2 jaar niet zwanger geweest.
    In Jan hebben we een eerste icsi gehad maar helaas niet gelukt

16. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Jemig meis, het zit jullie niet mee.
    Is dit voor jullie eerste kindje ?
    Heel veel succes in ieder geval, hopelijk wordt 2012 jullie jaar !

17. MommyIshyra

21 jan 2012
    83
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben denk 3dgn eerder ongesteld dan verwacht..

18. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    @Dream4, We zijn inderdaad bezig voor een eerste kindje.. op dit moment nemen wij een paar maand pauze. (we hebben nog wel 5 embryo's in de vriezer.)

19. hanneke88

hanneke88 Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.066
    1
    38
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
    ik ben trouwens ook van 01-06-1988 :) (toevallig zeg!)

20. dream4

dream4 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.749
    0
    0
    Ow, ben je het nu dan geworden ? Of heb je het idee dat je het gaat worden...?

Deel Deze Pagina