Even een tekstje van mijn blog kopiëren want ik kan niet zo lang achter mijn pc blijven zitten maar wil jullie wel even op de hoogte houden: Ik ben dus vrijdag geopereerd geweest maar het is anders gelopen dan verwacht. De operatie op zich is goed verlopen maar ze hebben naast de cyste ook mijn rechter eierstok moeten weghalen. Blijkbaar was die (vermoedelijk door mijn geperforeerde apendix 12 jaar geleden) helemaal kapot en dus moesten ze hem weg halen. Indien niet kon het zijn dat ik een grote kans had op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus wel goed dat dat alweer geweken is. Maar natuurlijk zat ik er direct wel mee dat ik enkel eitjes produceer rechts (tot nu toe bij iedere controle toch rechts het eitje gezien). Maar de gyn ziet niet echt veel problemen. Binnen 6 weken moet ik op controle bij hem en kijken we om medicatie op te starten om ook eitjes links te laten rijpen. Mijn linker eierstok ziet er wel prima uit dus laat ons hopen dat die haar werk wel goed blijft doen. Ik ben een dag langer in het ziekenhuis moeten blijven omdat ik gisteren nog te veel pijn had.
@snoezelke: jee wat heftig zeg, dat ze nu ook een eierstok weg hebben moeten halen Gelukkig is de andere wel helemaal goed. Vaak zie je volgens mij dat die dan volledig de functi overneemt en vanzelf eitjes gaat produceren. Maar een extra zetje zou eventueel anders ook niet verkeerd zijn natuurlijk. Heel veel beterschap en sterkte meis! @hier: gister weer begonnen met clomid en as vrijdag de eerste follikelmeting. Spannend weer! Hopelijk nu wel een mooi groeiend eitje.
Jeetje wat heftig zeg! Ik hoop dat het allemaal losloopt en dat links alles overneemt. Doe rustig aan! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!
Nee vandaag niet, maar gister wel! Heeeeerlijk! De auto stond even half in de zon geparkeerd en daarna gaf hij als buitentemperatuur 12 graden aan! Ik wil lenteeee hihi. Hoe gaat t nu met je snoezelke?
Ik wil ook lente hoor! Ik heb nog steeds wat pijn maar het gaat iedere dag wat beter. Nog veel rusten natuurlijk maar het komt goed.
Hier goed nieuws gekregen, ik krijg nog steeds mijn uitkering voorlopig. Dus we kunnen rustig aan uitkijken voor werk ipv ons zorgen te maken over de financiele kant. En dat op mijn 24ste verjaardag!
Druk weekendje hier! Gisteren met vrienden iets gaan drinken (20 mensen zo ongeveer) en vandaag gaan eten bij mijn ouders en daarna nog op de koffie bij mijn schoonfamilie! En jullie weekend?
@snoezelke Zo dat is wel aardig druk ja! Hier gister m'n moeder en stiefvader langsgeweest en s'avonds de verjaardag van m'n zwager. Vandaag de hele dag moeten bijkomen xD.
Vd week weer slecht nieuws bij de gyn gehad er zit een follikelcyste van 3,5mm dus die moet eerst weer weggaan... Blehhh het zit niet echt mee. Nu moet ik de komende tijd 2x in de week terug naar de ging om te kijken wat de cyste doet en of er misschien toch nog een eitje groeit.. Afwachten dus en weer die vervelende onzekerheid
flora01: Wat vervelend zeg! Hier zijn mijn maandstonden gisteren doorgekomen dus fijn dat mijn cyclus gelijk blijft.
Wonder boven wonder is die grote follikel vorige week dinsdag toch gesprongen De gyn zei wel dat t eitje waarschijnlijk niet goed genoeg zal zijn om bevrucht te worden. Dus ik moest niet hopen op een zwangerschap. Maar t feit dat we nu alweer zo snel verder kunnen vind ik al fijn!! Nu moet ik morgen bloed prikken op progesteron om zeker te wetdn of ie gesprongen is. Maar aan mn temp te zien is dat wel het geval. Daarna de volgende ronde week clomid 100mg en dan al op dag 7 terug voor een echo. De gyn wil me goed in de gaten houden.
flora01: Inderdaad wel fijn dat het toch al gesprongen is. is toch een stap in de goeie richting. Hier een slechte week. Ik krijg amper iets binnen van voeding en voel me daardoor ook heel erg futloos en emotioneel dus helemaal niet leuk. Hopelijk snel beterschap!
@snoezelke hier heftige griep en heel veel pijn bij m'n baarmoeder, heb voor de zekerheid morgen een echo. Niet heel veel plezierigs dus. Jij ook veel beterschap!