Helemaal goed! Heb een mooi kloppend hartje gezien! Volgende week weer. Maar het zag er allemaal goed uit. Hoe is het nu met jou?
Waw super zeg! Ben blij voor jou! Ik ben nog altijd ziek, vandaag weer naar de dokter geweest en nieuwe medicatie gekregen maar het zal uitzieken zijn. Kan nog een week duren zijn de huisartse *zucht*
Wauw dat is alweer een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost ? Hoe staat het ervoor met iedereen ?
hej dream. Zat net nog naar je profiel te kijken dat ik me afvroeg hoe het met je ging? Nog steeds niet zwanger helaas? En Ezzsje, hoe is het met jou meid?
Nee helaas mag het nog niet zo wezen.. Ik ben wel gestopt met het intensief "bezig" zijn met zwanger worden. We zien wel wat de toekomst ons brengt ! (zo denk ik er nu over) jij bent wel zwanger zie ik, wat onwijs leuk !! Gefeliciteerd ! Hoe voel je je ?
He meiden, Ik hier ook een tijdje niks gepost, heb erg in een dip gezeten met de miskraam en geef mezelf de schuld terwijl je dat gewoon niet moet doen.. Het zat gewoon niet goed moet ik maar denken. Nu weer begonnen met nieuwe cyclus en morgen weer Controle dus ben benieuwd.. Je wilt het gewoon zo graag en om je heen raakt iedereen zwanger en dat vind ik wel echt klote maar ja doe je niks aan.. Hoest met jou paniekertje? Gaat het goed met de zwangerschap? En hoe voel je je? Liefs..
Hej meid, dat is wel een hele goeie instelling. Jammer dat het voor jullie nog niet zo mag zijn. Ben je al wel bij een gynaecoloog geweest waarom het nog niet wil lukken bij jullie? Mssn dat zij je iets verder kunnen helpen. Maar wel balen hoor. Hej Ezzsje. Het is idd niet goed om jezelf de schuld er van te geven. Je teste zoals ik me herinnerde ook al best laat positief. Sommige meiden hebben dat, maar ik had eerlijk gezegd wel zoiets van oei, hoop dat het goed blijft gaan voor der. Helaas is het niet goed gegaan en was idd het vruchtje wss niet goed. Hoop dat je snel weer zwanger mag worden meid. Ben je nog steeds met clomid bezig of nu wel met spuiten? Ja, zwanger. Nog steeds heel onwerkelijk. Heb af en toe last van misselijkheid en ontzettende maagzuur, maar voor de rest mag ik niet klagen. De kleine doet het tot nu toe hartstikke goed. Woensdag hebben we alweer de termijnecho en dan horen we ook de exacte uitgerekende datum. Buikje begint ook al aardig te komen. Hoop dat jullie snel mogen volgend meiden! Het is zo iets onwerkelijks, maar zoooo mooi! *heel veel hcg voor jullie*
Hmm Niet leuk Ezzsje, vind het wel leuk om je weer te spreken, maar de rede vind ik niet leuk. Had lieer gehad dat je wat leuks kwam vertellen, maar helaas heb je dit niet allemaal in je eigen handen. En je moet ook echt jezelf niet de schuld geven ! Kop op. Ik weet zeker dat jou tijd er ook aan komt. Bij mij is het precies hetzelfde hoor. De één na de ander raakt zwanger.. En dat zijn de momenten dat je het zo graag wilt. Hele dikke knuf en toch.. welcome back En succes morgen bij de controle..
Wat super dat het allemaal zo goed gaat ! Ga zo door kleintje !! Bij de gyn ben ik al geweest, heb wel wat onderzoekjes gedaan maar ben gestopt, want ik werd er bijna depressief van. Die onderzoeken zijn niks voor mij. Tenminste op dit moment niet, voel mij er niet goed bij.
paniekertje: Proficiat met je zwangerschap hé! ezzsje: Veel succes op controle morgen! Blij hier nog eens wat mensen te horen
Hej meid, snap je helemaal. Toen ik eenmaal met een been in de MMM stond ging het ook allemaal zo snel. Voor ik het wist stond ik er met 2 benen in en ging ik van het een na het ander. Maar gelukkig hebben wij een super fijn fertiliteitsteam in het ziekenhuis dat ons super heeft begeleid. Kon altijd bellen als ik me ongerust maakte om iets en heb zelfs bij hun met 5 weken al een echo gehad omdat ik bloedverlies had. Dus ja, zulke dingen helpen wel mee natuurlijk. Als de 2e IUI niks was geworden hadden wij wss wel even een rust pauze ingelast. Je moet er dus wel echt klaar voor zijn om de MMM in te stappen. Dus meid, doe wat goed voelt. Want met stress de MMM in is ook niet bevorderlijk.
Ik ben vandaag na een ultra korte cyclus van 21 dagen ongi geworden Het was te verwachten dat ik niet zwanger zou zijn maar er was toch dat sprankeltje hoop. Nu op naar gyn-controle op 25/03
He dames, Gisteren een goede follikelmeting gehad, had al een ei van 26mm en dat al op dag 11.. Dus heb meteen een injectie voor de eisprong gehad, dus deze dagen flink aan de klus hahah.. Ben benieuwd over 2 weken..
Zo ik ben terug thuis van de gyn. Op de echo zag alles er goed uit dus dat is goed nieuws natuurlijk. Ik moet nu sinds vandaag beginnen met clomid (2x per dag) en dan binnen 2 weken terug op controle om te zien of het zijn werk heeft gedaan.