Straks opnieuw naar de huisarts voor nieuwe afspraken voor eventuele verdere tests. De test woensdag (ivm mijn rug en benen) heeft uitgewezen dat er iets mis is met mijn spieren. Ik vrees dat de arts dacht in de richting van een spierziekte
Heey meiden! Ik wil me ook graag melden hier! Ook van 1988 en gaan sinds juli vorig jaar voor ons eerste kindje! Ik wil heel even de nod topics latn voor wat ze zijn, en kwam toevallig jullie tegen! Kan ik toch nog een beetje mee kletsen!
Jeetje.. heftig nieuws ! Heel veel sterkte. Ik duim voor je dat dat niet het geval is van die spierziekte.. Hou ons op de hoogte.
Zondag ongi geworden en maandag opnieuw gestart met clomid, laat ons hopen op positief resultaat deze ronde
Vandaag intake gesprek gehad bij de vk. Hoop informatie gekregen !! Erg spannend allemasl.. Ik ben nu 3dgn gestopt met roken moeilijk maar ik doe het voor mijn kleintje !!!
@ Snoezelke Het gaat opzicht wel goed.. ik heb het vorig jaar 3x geprobeerd maar niet gelukt en nu gaat het eig. heel makkelijk wsch. doordat ik nu weet waar ik het voor doe !!! Vandaag een foto van mijn buik gemaakt hij is erg opgezet ik hoop maar dat hij voorlopig nog niet groter wordt want dan kan ik het echt niet meer verbergen !!
tieta: Foto van een goeie 5 weken? Waw das vroeg om een buikje te zien! Als het zo verder gaat ontplof je met 40 weken haha...
@snoezelke jaa he maja das echt savonds zo erg.. heb nu ook hele erge pijnlijke borsten.. je moet er wat voor over hebben he hihihihi.. maja voel me wel op en top zwanger... Het is rustig hier he ??