Nance: mei 2010 begonnen, zomer 2010 HA (verwijzing gekregen) oktober 2010 begonnen in ZH, maart 2011 eerste ronde clomid en meteen raak In de 11e ronde was het raak, dus wat betreft de mmm is het redelijk snel maar dat komt omdat ik zo zeker was dat ik PCO had, ben ik snel doorgestuurd en ik had het ook. (mijn moeder heeft het ook en ondanks het niet bewezen is, komt het vaak voor dat het dan erfelijk is, ik had zoveel symptomen)
Ik heb wel echt geluk gehad met de clomid moet ik zeggen, ze achtte de kans heel erg klein dat het meteen zou lukken, aangezien die slagingskans heel klein is zeiden ze, maar blijkbaar had ik net dat kleine zetje nodig (althans mijn eitjes ) maar zoals ik al schreef was verder bij mijn vriend en ook bij mij verder alles helemaal in orde lichamelijk!
ok.. ja mijn moeder had ook problemen met zwanger worden en mijn zus ook.. dus zit bij ons ook in de familie. maar was het bij jullie nou de 1ste of de 11de ronde raak..:S
Ohja, hebben hun ook PCO? of hebben hun het nooit onderzocht? is het gewoon gelukt? Sjaa dat is een goede vraag Je kunt met PCO ook gewoon zwanger raken, dus we hebben het gewoon wel geprobeerd, maja met cyclussen in de honderd dagen kom je niet ver... Hoelang waren jullie bezig voor het ZH? dus echt begonnen zonder pil en/of condoom oid?
nou ja van mijn moeder weten we niet wat daarmee was.. heeft wel 3 kinderen gekregen.. waarvan 1 2ling ook door hormoon tabletten. en mijn zus is uiteindelijk zwanger geworden dmv icsi. nee met zo'n lange cyclus heb je inderdaad heel weinig kans. wij hebben bijna vanaf het bezig geen condoom gebruikt.. de pil ben ik al vanaf mijn 19de mee gestopt. maar omdat ik al met mijn 19de naar de huisarts ben gegaan een paar keer, omdat ik het 1ste jaar helemaal niet ongi werd. en daarna maar om de 3 of 4 maanden, mochten we meteen door naar het zh als we echt een kleine wilden.. majah in principe heben we dan dus ook nog ruim een jaar geprobeerd voor het zh.
hey gister goed geklust.. dus nu afwachten.. haha. maandag nog even bloed prikken om te kijken of ie echt gesprongen is.. maar zit denk ik wel goed spannend!!
ja als ik rond 3 april verder nog niks voel van dat ik ongi moet worden of zo dan test ik 3 april al haha. zou willen dat er een doorspoel knopje was dat het nu al 3 april was haha.
Dat duurt lang hé, die tijd tussen ei en NOD, brrr Blij dat ik daar vanaf ben voorlopig hihi, vond dat verschrikkelijk die dagen rond de NOD!
ja inderdaad.. en dan heb je nog je lichaam die denkt lollig te zijn. die zorgt dat je dingen voelt waardoor je dnekt dat het raak is, terwijl dat dan natuurlijk niet is.. majah we zullen zien
Haha ja, vervelend hé Had ik ook destijds, elke maand voelde ik wat en was er niks, ronde 6 voelde ik niks, ik helemaal overtuigd "ja dan zal er ook wel niks zijn!" en toen was ik zwanger Lekker eigenwijs
haha ja zal je altijd zien ik ben wel positief over deze ronde.. dus hopen dat dat ook invloed heeft haha
Nance: die wachtweken lijken wel maanden te duren Maar wat goed dat je je positief voelt over deze ronde, helpt altijd zo'n instelling