Ik ben nu bijna 19 weken zwanger en heb nog steeds geen leven gevoelt. (Althans dat denk ik) Het hartje klopt wel hoor, heb een Angelsound. Veel meiden voelen al leven vanaf de 16e week, daar word ik nu echt ongeduldig door Hoe kan het dat ik nog geen leven voel? Hebben meerdere meiden dit ookrond de 19 weken ?
Ik voelde de beeb pas met 21 weken en geen rare bijzonderheden (placenta ligt netjes boven etc) had ook de geruststelling van de angelsound nodig Vanaf 21 voelde ik hem iets en met 23 al giga, ging zo hard ineens, komt dus zeker te weten helemaal goed
Kan goed hoor als jou placenta aan de buikkant ligt voel je je kindje toch minder snel omdat de placenta het dempt pas als je kindje wat sterker en groter is zal je het dan voelen. Ik zou me niet te druk maken hoor straks voel je de kleine nog meer dan genoeg haha.
inprincipe kun je vanaf 20 weken pas de kleine voelen, dat sommige hem eerder voelen, waaronder ik zelf dat kan ook, het is maar net hoe je plancenta ligt volgens mij. Ik ken ook meiden die de kleine nog veel later voelde dus maak je niet al te druk, al snap ik dat dat moeilijk is. Zoals je zelf al gehoord hebt het hartje klopt nog steeds dus niks aan de hand. Krijg je nog een echo binnekort? of heb je hem al gehad?
Je moet het ook als leven kunnen herkennen Ook geen rare kriebeltjes die je niet direct als leven in je buik benoemd? Het begint met een soort van hele vage bubbeltjes Mijn placenta lag aan de voorkant, dus ik voelde hem minder goed, maar wel met een week of 16 voor het eerst ook, heel licht. Naarmate je kindje ouder wordt maakt het niet uit mocht je placenta aan de voorkant liggen, schoppen ze dwars doorheen
ik was 18 weken en 6 dagen toen ik voor het eerst een plopje voelde. daarna dagen lang niks. maak je niet al te druk meis, zoals iedereen al schrijft het verschilt heel sterk per persoon
ik heb mijn placenta voorop liggen dit is ons eerste kindje en ik heb geloof ik, ook nog geen leven gevoeld. Af en toe zo'n vies weeig/zeurderig gevoel onder in mijn buik (geen bandenpijn) en daar geef ik dan de kleine de schuld van. Maar echt bewust de kleine voelen, nope ook nog niet gehad. Je bent dus niet de enige, we moeten gewoon nog ff geduld hebben denk ik, maar ach als het straks zo'n ribbenkraker is zijn we blij dat het wat later voelbaar was
Pff kreeg eerlijk gezegd ff n hartverzakking toen ik je topic las, ik dacht geen leven? wil je me niet meer zo laten schrikken!
Poeh ik schrok ook. Het grappige is dat ik zelf ook 19 weken zwanger ben en ook de volgende echo heb op 27 maart. Vanaf week 16 voel ik ons kindje al. Dat was wel bijzonder. Ik voel het niet vaak en heb ook wel twijfels of het geen dat ik voel ons kindje is of mijn darmen of weet ik veel wat. Dus ook al voel je het vroeg, twijfels horen erbij. Groetjes Ness
ik werd juist nerveus van die angelsound..... als je de hartslag niet zo snel kon vinden, maar steeds mijn eigen hartslag had ipv die van de beeb nee stress ding vind ik het maar ik voelde mijn beeb ook niet zo vroeg hoor
Foei Tanja, volgende keer toch maar een andere titel gebruiken Ik zou me niet druk maken meis, tegen mij zeiden ze zelfs dat het tot 25 weken kon duren voordat ik iets zou voelen... Het verschilt dus echt van persoon tot persoon, gewoon nog even geduld, dalijk kun je er nog genoeg van genieten
ik voel sinds een weekje wat leven.. en ook niet zo heel duideiljk hoor. meer van die vage bubbleshots (zo noem ik ze.. allemaal kleine bubbeltjes alsof er een visje aan het zingen is in mn b uiik). dus komt goed hoor. iemand had het laatst over contact met de baby, dat de baby naar de hand toe kwam kruipen en zo, daar ben ik nog laaang niet aan toe. ik ben al blij als ik een bubbletje voel
Ik lig elke avond in bed met me handen op me buik maar helaas...ik voel nog niks..soms denk ik wat te voelen maar dan is het met eigen hartslag die ik voel...pfffff word er gek van..... Nja nog ff geduld er zitten er 2 in me buikje dus het kan nooit meer lang duren....
Gedult hebben en je niet te gek maken meid. De ene voelt het sneller dan de andere. Toen ik gister avond met de angelsound aan het luisteren was drukte ik een beetje op mijn buik om het beter te horen, maar ik kreeg meteen commentaar haha... Was net alsof de beeb er tegen schopte ofzo zo hard klonk het hihi... Ik voelde het toen ook in mijn buik.
Ik voelde met 21 weken ook pas iets.. Je weet ook niet wat je moet voelen, tenminste als het je eerste is.. Komt vanzelf, dan voel je het zo goed dat je er wel eens blauwe plekken van krijgt!
Verschilt per mens wanneer je je baby voelt en hoe je placente ligt. Ik voelde Lieve al met 17 weken,en zag ook mn buik bewegen. Maar ik heb ook mensen gehoord die pas met 23 weken echt leven voelden. En je kan t hartje horen dus tis niks ergs Komt helemaal vanzelf meis!
ik voel ook nog geen schopjes ofzo, wel af en toe flinke plopjes in mijn buik alsof er zeepbellen rond dwarrelen,en als mijn man met zijn hoofd op mijn buik ligt zegt hij altijd dat hij altijd plopjes hoort rommelen. zo grappig is dat maar ook zo lief!