Nu breekt me klomp! Mijn linker borst begint spontaan te lekken.... Had nog wel zo gehoopt dat mij de laatste paar weken nog wat kwaaltjes bespaard zouden blijven hahahaha.... Oi... borstcompressen, here I come!
haha ... Ik herken ut. Gelukkig niet heel de dag, maar regelmatig komt er wat uit. Fijn he die borstcompressen
hahaha, het houdt maar niet op! Elke keer hangt er een klein druppeltje aan mijn tepel Hmmmzz... zo maar eens even lekker douchen! Straks weer op naar de VK
haha ik lek al bijna 20 weken, het went, ja echt. Nadeel is dat ik veel vaker mijn bed moet verschonen en dat ik door al het vocht 's nachts smetplekken op mijn armen heb, maar ja, het is voor een goed doel hè.
Heb ik ook gehad tijdens een zwangerschap helaas begon bij mij de ellende al bij 20 weken. Dus slapen met een soft bh en borstcompressen dan houd je de boel wat schoon. Ik kocht altijd zo'n doos wegwerpcompressen bij de drogist.
Ik denk dat ik hier ook al 6 weken last van heb... vooral 's nachts in bed, voor de rest valt het wel mee....hmmm
Hahaha! Ik had er ook last van hoor! Werd elke morgen wakker met een natte pyama en een nat laken! Mn man moest er wel om lachen maar ik kon elke dag t bed verschonen door mn lekkende tieten hahaha
Lillypatz moeten erg fijn zijn, als het weer gebeurd wil ik die proberen. Bij mijn dochter waren ze alleen bij de thuiszorg verkrijgbaar. jessica
oei! gelukkig! Er zijn er meer! Ik heb het ook vooral ´s nachts. Heb je net een schone pyama aan....zucht! Alles voor mijn kleine uk haha! Liefs
Ben ik dan de vroegste met 14 weken? Gezellig hé, die lekkende boel Ik heb dan nog het probleem dat ik absoluut geen bh kan verdragen
Kheb er ook last van maar dan alleen in de nacht ... heb best wel aardig borsten dus als ze snachts lekker tegen elkaar aan liggen dan staat er natuurlijk een druk op en dan word je wakker met een vies hard t-shirtje hahahhahahah... ik slaap nu al 2 dagen met een Bh met zoog compressen maar dat is ook niet alles hoor
Bij de zwangerschap van mijn dochter begon het ook met 20 weken.. Nu ben ik bijna 18 weken zwanger en mijn borsten zijn zo gespannen en er schijnen wat blauwe aders doorheen! Dus het gaat niet lang meer duren hahahaa
Ik heb nog geen last van lekkende tiet, of is het ook normaal als je er geen last van krijgt? Soms lijkt het wel alsof er iets wits op de tepels zit, na het douchen is dit weg maar vaak zit het er 's avonds ofzo weer. Misschien opgedroogde melk Ik weet niet wat het is.