Dikke voeten..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jantina, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Sins vandaag heb ik de voeten zo dik dat ik me schoenen niet meer aan kan :( Loop dus maar de hele dag op me sokken en naar de winkel
    piep ik in een paar slippers die ook niet echt prettig zitten maar moet toch wat he! Hoe kan dit nou zo ineens van de een op de andere dag?
    Ik hield wel wat vocht vast maar zo extreem :(
    Is dit normaal?

groetjes jantina

2. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja hoor! is normaal! Ik heb bij mijn eerste al mijn schoenen uitgerekt.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    yep is normaal.
    Heb het ook. Kan al bijna 2 maanden m'n schoenen niet meer aan :(
    Zelfs sommige sokken kan ik niet meer aan.

Er zijn dingen die je kan doen zodat ze minder dik worden ( bij mij helpen ze trouwens helemaal niet, maar je kan het altijd proberen )

Zoveel mogelijk je voeten omhoog doen. Dus als je zit, je voeten op een bankje leggen.
    Snachts een kussen onder het voeteneind van je matras leggen zodat ook snachts je voeten hoger liggen dan je lichaam.

Niet te lang lopen, niet te lang staan ;)

Enne , goed blijven drinken!

Sterkte! ;)

4. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    dankjewel ;)

Groetjes jantina

5. nancy74

nancy74 Fanatiek lid

8 aug 2006
    1.065
    0
    0
    ohh zoooooooo herkenbaar, de laatste 2 weken is een ramp.

tips heb je al genoeg gekregen zie ik

6. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Het gebeurd inderdaad aan het eind van de zwangerschap, maar komt ook door de druk die nu extra op je benen drukt en ga je meer vocht vast houden.
    Ik weet wel zolang het in je benen zit is het nog niet zo slim, maar ga je in je handen enzo ook vocht vast houden moet je dat wel melden bij je VK en die let er dan extra op je bloeddruk vanwege zwangerschapvergifteging, maar goed...je moet ook niet voor niks na 36 weken elke week op controle.

Groetjes Anna

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik had ook al een topic hierover geopend... Weet precies waar je het over hebt :D ik had het ook ineens van de een op de andere dag en ik word er stront ziek van want niets helpt... Als ik mijn benen hoog leg dan gaat het weg maar zodra ik weer ga lopen komt het terug :( en sommige zeggen dat je veel moet bewegen maar ik heb zelf het idee dat het dan alleen maar erger word.. ach nog maar heel ffies en dan hoop ik dat het weg gaat ;) succes

Deel Deze Pagina