1cm ontsluiting, wanneer bevalling?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SomthingSpecial, 11 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SomthingSpecial

30 sep 2009
    30
    0
    0
    Hoi dames!

ben momenteel 38 + 4 dagen zwanger en ben vandaag naar de gyn geweest voor controle. Hij zei dat mijn baarmoedermond verstreken is en ik 1 cm ontsluiting heb. Nu is mijn vraag wie dit ook voor had en wanneer de bevalling dan uiteindelijk begonnen is? 1 cm ontsluiting wil waarschijnlijk niks zeggen of toch wel? waaaa zoo spannend! :D

thnx alvast!

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    Ik loop alweer bijna 2 weken met 1cm ontsluiting. Ik dacht misschien ga ik wel snel bevallen maar helaas viel dat een beetje tegen de kleine blijft goed zitten. Misschien dat het bij jouw sneller gaat ik hoop het

3. Een vriendin van mij heeft 3 weken met 2.5cm ontsluiting gelopen.. En is met 37w en 3 dagen bevallen!
    Mijn zus liep ook al een paar weken met 2cm.. Zegt helaas niks!

4. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Het zegt idd helaas niets dat je dan eerder zult bevallen omdat je al ontsluiting hebt. 1cm ontsluiting blijft vaak hangen..Vriendin van mij had dit ook tijdje terug en is nu al 41 weken zwanger!!!

Hoop voor jou natuurlijk dat t opschiet, t is idd erg spannend hihi

Ikzelf heb geen idee wanneer ik 1cm of ietsje meer ontsluiting heb gehad en hoelang ik ermee heb rondgelopen. Ik werd pas getoucheerd toen ik weeen kreeg en dat was met 40wk en 2 dgn..

Spannend meid!!!

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik werd getoucheerd omdat ik kleine beetjes vruchtwater verloor maar geen weeën kreeg. Toen had ik al 3cm ontsluiting. Uiteindelijk moesten ze me inleiden om de bevalling op gang te brengen. Die 3cm kreeg ik dus "gratis" ;)

6. hier heb ik met mijn dochtertje 2 weken gelopen met 3 cm ontsluiting

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ergens tussen nu en 3,5 week zal je bevallen :D Succes en sterkte met verder afwachten

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hier 2 weken gelopen met 1 cm ontsluiting. Maar bevalling wilde niet starte en ben uiteindelijk met 10 dagen overtijd ingeleid.

9. SomthingSpecial

30 sep 2009
    30
    0
    0
    shit e haha hoopte nog zo dat het mijn beurt zou zijn binnen paar dagen. ben zooo ongeduldig!:p maar ik ga mij er gewoon bij neerleggen dat het zelfs nog 3 weken of langer kan duren pfff het gedacht alleen al haha:D achja het kindje zal wel komen als het klaar is en tot dan is het spannend afwachten.. maar ik zal zeker iets laten weten als er toch verandering in zou komen!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik hoop voor je dat het snel begint! ;)

11. moon30

moon30 Actief lid

14 jun 2009
    406
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord holland
    ik had 1 cm ontsluiting en 2 en half uur later al 10 cm!!!
    maar hoor ook soms dat je er soms lang mee kan lopen...

12. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bij jamie had ik met 39 weken al 3 cm ontsluiting... de gyneacoloog zei: het zal vannacht wel beginnen... 1 week later liep ik nog vrolijk rond :D ben uiteindelijk met 40weken en 3dagen naar het ziekenhuis geroepen voor in te leiden (uiteindelijk brak mijn water nog uitzichzelf snachts in het ziekenhuis)
    dus die 1cm ontsluiting wil volgens mij niet zeggen dat het snel begint...

Deel Deze Pagina