hoe voelen voor weeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door droepie, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    heyy dames
    weer ff een vraagje. ik heb vannacht heerlijk geslapen ben nog steeds moe (niet erg belangrijke info) nou kwam ik uit bed met krampen kan ook niet lekker zitten vanwege de pijn. het is lichte aanhoudende kramp. ik wordt er echt gek van net even gedoucht ook dat helpt niet blijft aanhouden. ben ook niet lekker misselijk en het idee dat ik continu moet blijven lopen.
    kunnen dit voor weeen zijn of zou het iets anders zijn?
    heb er ook harde buiken bij maar niet in regelmaat

2. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ja kunnen weeen zijn. Het hoeft niet altijd in regelmaat te komen. Je merkt vooral dat al je buikspieren van boven tot onder worden aangespannen. Vaak krijg je pijn in je buik en/of rug en/of benen. De kramp komt blijft hangen en gaat dan weer weg. Vaak begint het onregelmatig soms een periode en dan verdwijnt het weer om niet meer terug te komen. Andere keer is het begin van de bevalling.

Als je onzeker bent en/of onder de 37 weken zwanger zou ik met de vk overleggen.

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    kan idd, die kunnen al zo rond 33 wk komen. je lichaam is zich ana het klaarmaken. Je bmm is aan het rijpen en dan kan je af en toe krampen krijgen. Verschilt bij iedereen. Hoe ver ben je? Ben je onzeker dan gewoon even de Vk bellen.

4. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben vandaag precies 36 weken
    vorige week vrijdag is me beeb met uitwendige versie gedraaid
    zou dus kunnen dat het daardoor op gang is gekomen?
    maar dat had dan toch van het weekend al moeten beginnen of niet

5. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Als je onzeker bent zou ik gewoon de vk bellen. Geloof dat door een versie je wel wat krampen kan krijgen de dagen erna.
    Maar ik heb het zelf nooit hoeven ondergaan dus heb er geen ervaring mee.
    Maar uit je tekst is het duidelijk dat jij de krampen verdenkt op weeen en dat je er onzeker over bent en/of het niet vertrouwd.
    Beter 10 keer teveel bellen dan 1 keer te weinig.
    Gewoon de vk bellen, dan kan ze je gerust stellen of handelen als het nodig is.

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    denk je dat je baby nog goed ligt? misschien is het zelf weer gedraait?

7. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    ze ligt nog goed want voel der voetjes goed schoppen
    gaat nu ook wel weer iets bter
    ga zo maar een stukje lopen ff naar buiten met het mooie weer misschien helpt het

8. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb wel 2,5 week voorweeen gehad, het zijn een soort krampen maar niet als ongikrampen ofzo, je voelt gewoon dat er in je buik iets gebeurd.

Maar toen ik echte weeen kreeg, vond ik wel dat die krampjes het woord wee niet mogen dragen eigenlijk haha;)

9. droepie

droepie Actief lid

3 jun 2012
    195
    0
    0
    NULL
    NULL

dat heb ik dus ook heb het idee dat er iets gebeurt maar er zit geen schot in zeg maar

Deel Deze Pagina