1cm ontsluiting

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door namoli, 30 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    idd vraag ik me ook af en waarom legt de verlos dat dan niet uit???

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Heb ook ff bij je andere topic gekeken..
    Voorweeën..Een infectie.. Lijkt me niet geheel verstandig om zonder goed overleg met je gyn op vakantie te gaan..
    Je kunt hier allerlei dingen vragen maar wij zijn geen dokter..
    Als je gyn niet meewerkt bel je een verloskundige in de buurt en vraag je daar om advies..
    Voor mijn gevoel is het een beetje vragen om problemen zo..

3. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    dames bedankt voor jullie reacties. blijkbaar is de blaasontsteking de boosdoener van alles. Wat de gyn betreft ze zegt dat op vakantie gaan geen probleem is. Want ik ga zelf naar marokko. Ze zegt dat ik daar maar gewoon op controle moet. de gyn zelf, ze praat zo snel en alles moet zo snel gaan bij haar dat tegen dat je een vraag wilt stellen je ze al lang vergeten bent... ik denk er al over na om te veranderen naar iemand die wel tijd en aandacht heeft en meer info geeft want hier krijg ik toch alleen maar stress van

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Maar je hebt al weeenremmers gehad?

Ik zou het echt niet doen.

Je hoeft maar iets geprikkeld te worden en je krijgt weer weeen.

Gewoon in marokko op controle, neem me niet kwalijk, ik vind dat nogal wat.

Ik zou geen sec twijfelen en me kalm en koest houden.

5. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Helemaal mee eens.. Daarbij zou ik helemaal niet in een vreemd ziekenhuis op controle willen die niks van me weten..

6. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ik zou echt thuis blijven en rust nemen. Alles aan de kant voor ene gezond kindje!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Nee en stel je voor dat je daar weeen krijgt en platte ziekenhuis rust moet? Hoe moet dat dan? Daar blijven tot aan de bevalling?

Lijkt mij echt eng, t is niet belgie waar je nog evt zo thuis bent met een ambulance.

8. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0

Das een hele goede hoor, je hebt wel een verlos of gyn nodig waar je je op je gemak voelt en gehoord voelt.

Wat dacht je van een second opinion? En dan al je vragen opnieuw stellen?

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Als je over 2 weken pas op vakantie gaat, heb je nog tijd om een second opinion bij een gynaecoloog aan te vragen. Morgen gelijk de verloskundige bellen voor een verwijzing en als die geen thuis geeft naar de huisarts.

Blaasontsteking kan goed gaan, maar als je baarmoederhals eenmaal verweekt is, wil je in de buurt van een ziekenhuis zijn. Ga je met de auto op vakantie? Je moet er toch niet aan denken dat je straks in een Spaans ziekenhuis ligt, omdat je niet eens Marokko bereikt hebt.

10. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Ik zou in jouw geval echt niet op vakantie gaan, je wilt toch geen onnodige risico's nemen?

Zoals andere al zeiden, je moet er toch niet aan denken om ergens in het buitenland in het ziekenhuis te komen liggen. Lijkt mij vreselijk!!

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik denk om eerlijk te zijn, dat als er wat gebeurt op vakantie, je reisverzekering nog moeilijk kan gaan doen ook. Ze dekken vaak namelijk een bestaand probleem niet. In jou geval is de ontsluiting door de urineweginfectie een bestaand probleem. Mocht jij op vakantie naar een arts moeten of eventueel zelfs opgenomen worden, is dit ten gevolge van een bestaand probleem. Zowizo een goed idee om dus je reisverzekering te bellen of je überhaupt op vakantie kan volgens hun.

12. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.493
    13.954
    113
    Vrouw
    Ik zou niet gaan als ik jou was maar rust nemen!
    Houd er rekening mee dat als je in het buitenland in het ziekenhuis komt te liggen, je niet altijd op tijd bent om de evt weeën te remmen. En niet in elk ziekenhuis kunnen ze kindjes van deze termijn behandelen. Kans is aanwezig dat je je kindje dan verliest.

Als je de volgende keer naar de gyn moet, schrijf dan van te voren al je vragen op dan kan je daar je lijstje afwerken zonder wat te vergeten. En neem iemand mee, 2 onthouden meer dan 1!

13. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik wilde net hetzelfde zeggen :p

Deel Deze Pagina