hee hee ik zit weer in het zelfde schuitje als vorige maand ( vorige maand 10 dagen overtijd en negatieve test 11ste dag werd ik ongi) nu ben ik 14 dagen overtijd en vandaag test gedaan en jaa hoor weer negatief... word er gek van en weet niet wat ik nu moet doen ... afwachten of naar dokter gaan? :thumbdown: groetjess
Het is moeilijk te zeggen of je zwanger bent. Mag ik vragen hoe lang je al van de pil af bent? want het kan daar nog mee te maken hebben.
Nou dan denk ik dat het daar niet meer aan licht Je kan altijd contact opnemen met je huisarts en kijken wat hij er van zegt maar meestal laten ze je nog even lopen. Het kan zijn dat je cycles namelijk gewoon een beetje in de war is
ik zal nog gwn ff moeten wachten en zal je zien dat ik overpaar dagen gwn ongi wordd :thumbdown: zoniet gaa ik naar de dokter toe...
Succes ermee..... Zal idd even naar de huisarts gaan.....Zeker als je al 10 maanden van de pil af bent en nog steeds een rare cyclus hebt.....zit er echt steeds heel veel verschil in? Afwachten dus.......Succes!
ben nog steeds niet ongii dokter zeg afwachten mja hoelang nog?ben nu en ruim 20 dagen overtijdd... nouw nouw dat er maar nix ernstigs is... heb al die tijd een regelmatige cyclus behalve vorige maand en nu.. raar maajaa groetjess
heb ook helemaal geenn voor tekenen van een zwangerschap raar normaal heb iki rond mijn ongi tijd gevoelige tepels nu helemaal nixxsnap er nix van