Bloeding,steken,slijmverlies maar nega ovulatietest.ZWANGER?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bianca, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Hey,

ik geraak even niet meer wijs uit mijn cyclus.
    Ik had vorige maand een cyclus van 25 dagen.
    28 augustus 1ste dag regels, volgens calculator had ik mijn eisprong op 8 september, wat heel goed zou kunnen want ik had 7 en 8 september slijmverlies. Maar mijn ovulatietesten waren altijd negatief!
    Nu heb ik al vanaf 9 september bloedverlies en bruinverlies, maar nooit heel veel, maar af en toe een beetje!

Ik heb nu al 2à3 dagen steken links onderin van mijn buik. Snap er werkelijk niets meer van.

Iemand dit ook al meegemaakt?

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Mij lijkt het eerder dat je nu je eisprong krijgt... bij sommigen gaat dat gepaard met wat bloed/bruinverlies. Wat voor slijmverlies had je 7&8 sept? En wat zegt je ovu-test nu?
    Die ovu-testen worden trouwens ook vaak posi wanneer je zwanger bent.
    Heb je hiervoor de pil genomen? Dan lijkt het me eerder dat je nog ah ontpillen bent aangezien dit je tweede ronde nog maar is.

Succes!
    Lieve groetjes!

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je zwanger bent, zijn ovulatietesten ook positief (tijdens een zwangerschap gaat ook het LH-hormoon omhoog). Dus dat lijkt me sterk. Ik denk dat je eitje gewoon wat later springt. Dat bruinverlies kan ook van je eitje zijn (heb ik ook erg vaak).

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ontpillen is het niet volgens de gyn, daarvoor heb ik niet lang genoeg mijn pil genomen na mijn 1ste zwangerschap.
    Ovu testen blijven negatief, temp blijft hetzelfde.
    Ik heb nog maar 3 dagen geen bloedverlies gehad! Dus dan blijft er geen kans over om te klussen!

Heb daarnet naar de gyn gebeld en hij zegt dat dit helemaal niet normaal is! Ik mag straks al gaan, hij volgt me goed op sinds mijn zwangerschap van Keano (bloedverlies, voortijdige weëen, en uitendelijk een geplande keizersnede). Bij mijn eerste zwangerschap duurde het 18 maand eer het zover was dus we zullen zien wat hij zegt, he!

Deel Deze Pagina