1dag overtijd en een tuurstreepje buiten afleestijd?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door boannan, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

even off topic, maar vind niets kwetsend aan het bericht van rogijuli.. het is gewoon zoals het is en is niets kwetsend, zo interpreteer ik hem ook niet..
    Ze heeft gewoon aangegeven zoals het is en ook zoals je het in de bijsluiter kan vinden, dan is een bijsluiter ook kwetsend?

Niettemin hoop ik voor je dat je toch nog een positieve test in je handen mag hebben, want wat hebben jullie al veel meegemaakt.
    Sterkte ermee, maar voor 2 dagen overtijd in is het streepje erg licht helaas.

2. ShirleyNick

ShirleyNick Actief lid

11 sep 2016
    126
    0
    0
    NULL
    Olen België
    Ik zou eens een clearblue digital doen dan hoef je niet te turen!
    Veel succes en ik hoop voor dat het positief is !!

3. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    er is niets kwetsend aan wat rogiljuli schrijft vind ik
    maar het laatste zinnetje van ër wordt niet voor niets een afleestijd gehanteerd" is denk ik wat er bedoeld wordt ik vind het niet kwetsend maar ik snap dat mensen dit wel een beetje belerend kunnen ervaren.
    ik zie inderdaad af en toe commentaar van mensen staan die ronduit vervelend zijn mensen worden bijna voor idioot uitgemaakt en dat vind ik echt tenenkrommend om te lezen als je niet iets aardigs kan schrijven doe het dan maar niet. je kan duidelijk zijn maar je hoeft iemand niet de les te lezen of belachelijk te maken.

nogmaals dit van rogijuli vind ik vrij duidelijk en niet kwetsend hoor.
    maar laten we ons bewust zijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en dat we elkaar steunen en niet afvallen.

ik hoop dat je vandaag of morgen toch een mooie test in de handen hebt dan kunnen we allemaal jubelen haha

ik zal voor je duimen.

4. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik had ook een heel licht streepje en ze werden met de dagen duidelijker. Ik zal als ik jou was gewoon overmorgen nog eens testen meid. Dan heb je wat meer zekerheid ipv die discussies van wel of niet hier ;)

Iedereeen bedoelt het goed :)

Ik duim voor je dat ze mooi oplopen!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    ik weet van deze ondingen dat ze soms eerst super licht zijn en na 10 minuten zelfs een megaknaller nog kunnen worden.... was vroeger wel anders... ik zou over 2 dagen nog een keer testen, succes!

6. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    En heb je nog getest?

7. boannan

boannan Bekend lid

2 apr 2013
    911