even off topic, maar vind niets kwetsend aan het bericht van rogijuli.. het is gewoon zoals het is en is niets kwetsend, zo interpreteer ik hem ook niet.. Ze heeft gewoon aangegeven zoals het is en ook zoals je het in de bijsluiter kan vinden, dan is een bijsluiter ook kwetsend? Niettemin hoop ik voor je dat je toch nog een positieve test in je handen mag hebben, want wat hebben jullie al veel meegemaakt. Sterkte ermee, maar voor 2 dagen overtijd in is het streepje erg licht helaas.
Ik zou eens een clearblue digital doen dan hoef je niet te turen! Veel succes en ik hoop voor dat het positief is !!
er is niets kwetsend aan wat rogiljuli schrijft vind ik maar het laatste zinnetje van ër wordt niet voor niets een afleestijd gehanteerd" is denk ik wat er bedoeld wordt ik vind het niet kwetsend maar ik snap dat mensen dit wel een beetje belerend kunnen ervaren. ik zie inderdaad af en toe commentaar van mensen staan die ronduit vervelend zijn mensen worden bijna voor idioot uitgemaakt en dat vind ik echt tenenkrommend om te lezen als je niet iets aardigs kan schrijven doe het dan maar niet. je kan duidelijk zijn maar je hoeft iemand niet de les te lezen of belachelijk te maken. nogmaals dit van rogijuli vind ik vrij duidelijk en niet kwetsend hoor. maar laten we ons bewust zijn dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en dat we elkaar steunen en niet afvallen. ik hoop dat je vandaag of morgen toch een mooie test in de handen hebt dan kunnen we allemaal jubelen haha ik zal voor je duimen.
Ik had ook een heel licht streepje en ze werden met de dagen duidelijker. Ik zal als ik jou was gewoon overmorgen nog eens testen meid. Dan heb je wat meer zekerheid ipv die discussies van wel of niet hier Iedereeen bedoelt het goed Ik duim voor je dat ze mooi oplopen!
ik weet van deze ondingen dat ze soms eerst super licht zijn en na 10 minuten zelfs een megaknaller nog kunnen worden.... was vroeger wel anders... ik zou over 2 dagen nog een keer testen, succes!