Ik ben nu 1 dag overtijd en heb eigenlijk nergens last van. Vorige week vrijdag was ik wel heel de dag ziek misselijk, hoofdpijn, duizelig, dit was eigenlijk na 2 dagen helemaal weg. Nu heb ik enkel af en toe en beetje vreemd gevoel in me buik en hele gevoelige tepels, ook zei mijn vriend gister dat mijn borsten steviger aanvoelen. Ik heb niet het gevoel dat ik binnen nu en 2 dagen ongesteld word normaal gesproken voel ik dat 2 dagen van te voren. Ik ga morgenochtend een test doen en dan weet ik het zeker Zijn er dames met deze bijna geen klachten en toch zwanger
'k Heb ook nergens last van buiten steken in me zij en soms wat hoofdpijn... voel me dus totaal nt zwanger ... maar tijd zal uitwijzen wat het wordt... denk eerder dat me lijfje weer een fantastische spelletje met me speelt !
Volgens mij kan het wel, ik had laatst daar nog een topic van gezien. Helaas kan ik het nu niet voor je opzoeken omdat het niet tevoorschijn komt op pagina 1 en pagina 2 aangeeft dat er geen resultaten zijn van mijn zoekopdracht. Blijf nog even zoeken! Gevonden! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=20000 Gr, Butterfly
Ik had vorige week hetzelfde. Ik wist zeker dat ik niet ongesteld zou worden en ik was 3 dagen overtijd. Uiteindelijk toch ongesteld geworden... Maar misschien loopt het bij jou anders. Ik hoop het voor je!
gewoon afwachten..ik hoop voor je dat het positief is..ik heb ook meestal voor mn ongie last van mn borsten, nu dus niet, ik merk helemaal niks aan mn lichaam, alleen dat ik al 3dagen alleen s avonds een beetje kramp/weeig gevoel heb onder in mn buik greetz, marit
Wat spannend allemaal! Ehhhh Stientje? Jij draagt ook je maansteen weer he? Heeft er vast mee te maken... De vorige keer dat ik hem droeg was ik ook overtijd, en nu heb ik een laat eitje.. Ik weet niet precies wat die maansteen doet, maar er gebeurd wel iets!
bedankt voor jullie reactie, ik wacht het ook even af Normaal als ik ongesteld moet worden heb ik al 2 dagen daarvoor erge buikkramp last van me rug en heb ik al bruine afscheiding. Dit ik de 2e maand dat ik gestopt ben men de pil en was vorige maand netjes optijd ongesteld. Voordat ik met de pil begon was ik ook altijd regelmatig.
heb juist al vaker gelezen dat wij zwanger-willen-wordende-meiden van alles voelen iedere maand en dan toch steeds ongesteld worden en dat toen het echt zover was veel meiden juist niet al die kwaaltjes hadden... Natuurlijk is het voor iedereen weer anders, dus het kan nog alle kanten op. Duim voor eem mooie test voor je morgen Daan
Hoi Angela, Tja je zou zwanger kunnen zijn, spannend hoor ik hoop het voor je Ik zit in ongeveer dezelfde situatie, ik zou uitgaande van een cyclus van 28 dagen gisteren mijn ongi moeten krijgen maar ik zit pas in de eerste ronde na stoppen met de pil en ben dus nog niet uit mezelf ongi geworden zeg maar.... Het rare ook bij mij is dat ik vorige week vrijdag net als jij ook onwijze last had van mijn buik, hele gevoelige tepels enzo en opeens last van maagzuur (heb ik anders nooit). maar sinds die vrijdag heb ik nu dus al dagen helemaal nergens last van ik vind het allemaal ook erg verwarrend hoor, ik weet dat de kans dat ik zwanger kan zijn in de eerste ronde vrij klein is maar ja nu lees ik dus ook weer dat het prima zonder enig verschijnsel toch kan! ik durf eigenlijk niet te testen ivm teleurstelling en het feit dat ik toch stiekum denk dat het in de eerste ronde nog niet kan..... aaahhh ik word een beetje maf van mezelf geloof ik.. maar ik hoop dat jij positief test binnenkort
ohja Butterfly, in die link die jij neergezet had stond ook dat iemand ook last had van maagzuur en zij was toch zwanger geloof ik... is dat maagzuur ook een symptoom van ontpillen? dat had ik namelijk nog nergens gelezen misschien dat iemand dat weet? sorry voor de vragen hoor, ben beetje nieuwsgierig enzo
Ik sta nergens meer verbaasd van te kijken welke klachten en kwaaltjes je allemaal kunt krijgen van ontpillen, ongi worden en zwanger zijn. Ik ben hier al zoveel tegengekomen. Het zou dus best kunnen.
Dat had ik vorige week ook, helemaal niet het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Wel gevoelige borsten. Uiteindelijk was ik 4 dagen overtijd en 2 negatieve testen verder en werd ik alsnog ongesteld..... Was wel balen! Oh ja, ik ben normaal gesproken nooit over tijd, max 1 dag heb een keurige cyclus van 28 dagen.
ik kon het niet laten en heb net toch getest en de test was negatief. als ik over 3 dagen nog niet ongi ben doe ik nog een test,hebben jullie dit wel eens gehaddat je na een paar dagen toch positef test
ja hoor meis, velen van ons testen pas laat na onze NOD positief en op onze NOD negatief omdat we wat langzamer hcg aanmaken en dat is het hormoon waar op getest wordt en wat je aanmaakt als je zwanger bent. Als je zwanger bent verdubbeld het zo'n beetje iedere dag, dus over 2 dagen nog ens testen, dan weet je misschien weer. Er zijn ook meiden die pas na ruim een week positief testen of nog later, dus geef de moed niet op.... Liefs, Daan
ik ben nu 6 dagen overtijd en heb zaterdag weer negatief getest,waarom duurt het allemaal zo lang ik heb dan liever dat ik ongesteld word dat weet ik teminste waar ik aan toe ben. het lijkt me sterk dat ik deze periode nog positief ga testen dat had het ook al positief geweest toen ik 4 dagen overtijd was toch?