Vlederjaar oktober zijn we gestopt met de pil. Ik heb dit wel is eerder gedaan vanwegen allegien.. maar nu ben ik dus gestopt van de evra plakpil. Nu heb ik zeer weinig eisprongen.. nautja ik word gewoon 1x in de 2 a 3 maanden ongesteld... dus iedere maand zitten we weer te hopen want we zijn weer overtijd. (ik heb dit nog nooit eerder gehad was altijd keurig op tijd ook toen ik stopte van de (gewone) pil) Mijn vriend daarbij heeft zuikerzieke. Hij spuit niet veel en ik weet dat het daar niet mee te maken heeft maar mij lijkt het dat als je 1000 zaadjes heb inplaats van 20000 dat je dan minder kans hebt.. (noem een voorbeeld). Nu na dikke 2 maanden ben ik weer ongesteld geworden. We zijn nu precies een jaar bezig en er is nog helemaal niets Ik ben zo bang dat dit blijft Een paar weken terug ben ik naar de huisarts geweest. Ik moes er voor iets anders heen hoor maar heb even de situatie uitgelecht. Nau hij zij dat het na 2 jaar zo is dat je dan 80% hebt om zwanger te zijn maar hier lees ik het weer anders. Na een paar maanden was ik echt nog niet bang maar we zijn een jaar bezig ik ben het niet alleen onregelmatig maar ik ben het ook nog is veel minder dan dat ik zou moeten zijn. Afgelopen jaar 8x ongesteld geweest. En mijn vriend spuit niet zo veel. Het doet iedere keer z'n pijn ik wil nu geen testen meet kopen omdat het gewoon weer pijn doet als er weer staat niet zwanger,, wat moet ik nu? Mijn vriend begrijpt het heeft er wel iets minder last van maar tja ik krijg de klap als eerste. Zijn er mensen die dit misschien herkennen?
vervelend voor je meid. heb je al eens nagevraagd hoe dat zit met de insuline van je vriend. dat zal zijn diabetesverpleegkundige toch moeten weten. Misschien is het wat voor je om te temperaturen, dat doen veel meiden hier daarmee schijn je vrij precies te kunne n zien wanneer je ongeveer je eisprong (hebt gehad). maar zo leer je je cylcus kennen. en kunnen jullie gerichter klussen ik wil je veel succes wensen in ieder geval.
80% zwanger raken in het eerste jaar geld voor iedereen met een normale cyclus na het ontpillen maar die heb jij dus niet en daarbij is je vriend diabeet vreemd dat je huisarts je met die gegevens naar huis stuurt ik zou er toch nog eens over beginnen gezien jullie situatie sterkte