Dit is dag 3 van mijn ovutesten en jahoor positief!! Alleen beetje jammer dat er vandaag niet geklust kan worden. Morgen avond op zijn vroegst. Maar heb je nou 1 of 2 dagen positieve ovutesten. Gisteren was er bijna geen streepje te zien. En nu knalt ie eraf. Zijn we morgenavond nog optijd?
Als je nu een knaltest hebt, dan springt je eitje over zo'n 24-36 uur! Als je morgenavond een gezellig avond gaat maken, ben je op zich nog op tijd hoor
Dat gaat wel goed komen vanavond. Hoop zo dat we op tijd zijn. Ga van te voren wel nog een ovutest doen hoor.
ik heb de afgelopen 2 x ook 3 dagen een positieve test gehad. op de nacht van de 2e naar de 3e dag heb ik mijn ei zeer waarschijnlijk gehad; veel buikpijn en zere benen. maar die dag was ie dus nog positief. ik denk dat je nog wel op tijd bent hoor morgen. veel plezier!!
Hoi hoi, Kan iemand mij vertellen op welke dag(en) je het beste kunt klussen als je op de tiende dag een 'knaltest' hebt? Ik test altijd met ClearBlue Digital, en test twee keer per dag (ik heb er per cyclus toch maar een paar nodig...). De ene zegt de dag zelf, de ander zegt een dag later (dus dag 11), sommige allebei.... ik weet het niet meer....
Neem gewoon het zekere voor het onzekere. En dag 10 klussen. Mijn test was vanavond (10 min geleden) nog positief!!!!!..................Ik ben er klaar voor