Hallo dames, vaak lees ik dat er postief word getest met een ovulatietest op een zwangerschap, maar ik vraag me af wanneer de ovulatietest dan positief werd? Op je nod, of voor je nod, of ver voor je nod?? ik weet dat je het niet mag gebruiken als zwangerschapstest maar toch ben ik benieuwd ik zit nu 1 week voor nod en ik weet dat het onzinnig is om te testen dus ik dacht ik gooi er anders wel een ovulatietestje tegen aan om te kijken wat er gebeurd en wat die aangeeft en ik weet dat ik er niet van uit mag gaan maar ik ben zooo benieuwd dus voor gene die postief testen met een ovulatietest tijdens hun zwangerschap, wanneer was dat??
Zonde van de test... Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten, maar zo toch even geduld hebben als ik jou was..
ja ik weet het *zucht maar ik heb het toch gedaan ik kan me zelf toch niet in bedwang houden hij was niet knallend positief, maar de streep was bijna gelijk aan de controle streep! ik hoop dat dit een goed teken is
Wat spannend zeg. Ik zou zeggen doe eens de 2 voor 5 kruidvat test. Mijn vriendin had een zaterdag ook positief getest met ovulatie testen en ja hoor zwanger Succes meid!
Ik heb nu al 3 ovu testjes gedaan die elke dag net zo dik zijn als de controlelijn (ben nu in cyclusdag 11), en ik weet vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben... ik zou dus snel een echte zs testje doen.. niet te veel hoop hebben, meis..dan kan het zwaar tegenvallen!
hetzelfde hier, ik heb nu al 7 dagen een positieve ov test, morgen NOD en heb een bloedname laten dien die negatief was.
Ik heb op mijn NOD en daarna positief getest met ovulatie en zwangerschapstesten van zwanger en kids.
Als je met een ovulatietest een zwangerschap op kon sporen, dan zou het wel een zwangerschapstest heten Echt, gewoon geduld hebben.
Heb 3 keer een ovulatie test gebruikt omdat ik geen zwangerschapstest thuis had liggen. Had bij alle 3 een licht streepje was 2 dagen over tijd. Een zwangerschapstest gehaald maar niet zwanger. Waarom geeft die ovu test wel een tweede streepje. Ben inmiddels ook licht ongesteld Normaal als ik ze voor mijn ei gebruikte en als ik mijn ei nog niet had had ik geen twee steepjes en nu ik ongesteld moet worden wel. Heeft iemand dit weleens mee gemaakt Groetjes diana
Ik heb in de 5e of 6e week van mijn zwangerschap "getest" met een ovulatietest (was op vakantie en zwangerschapstesten waren op). Ik vond het wel een goed moment om het eens te testen (of een ovulatietest positief zou worden, ik wist al dat ik zwanger was). Het werkte bij mij niet!! Hij werd niet half zo donker als de controlestreep. Jammer van je geld dus... Succes!
Het is niet omdat je een licht streepje ziet dat hij postitief is. De streep moet even donker of donkerder zijn als de controlestreep. Ik heb heel de maand door een licht 2 de streepje, alleen nu al 9 dagen positieve ov test, maar niet zwanger.
Ik snap niet waarom mensen met een ovulatietest een zwangerschap willen opsporen? Vaak lees ik dan dat ze met een zwangerschapstest negatief testen en dan testen ze met een ovulatietest, krijgen een streepje en putten hier dan toch hoop uit.. Waarom? Het is een heel ander soort test en als je zwangerschapstest negatief is dan lijkt het mij dat je die maar moet geloven en anders een paar dagen later het nog even weer proberen: met een zwangerschapstest! Ik lees hier zo ontzettend veel berichtjes van vrouwen die hoop putten uit een tweede lijntje op een ovulatietest en hoe vaak je ze ook verteld dat bijna iedereen wel een tweede streepje krijgt en dat dit niets zegt: ze blijven volhouden. Doe gewoon een zwangerschapstest! Het komt op mij soms over dat deze vrouwen gewoon niet wíllen geloven dat de zwangerschapstest negatief is en dat ze zich daarom zo vastklampen aan die ovulatietesten. Ik snap dat het een enorme teleurstelling is als je zwangerschapstest negatief is, maar hij is wel negatief met een reden: geen, of nog niet genoeg, HCG.. Een tweede streepje op een ovulatietest veranderd daar niets aan, het is niet zo dat een ovulatietest "gevoeliger" is..
Ben het met Yummy eens. Ik heb het andersom gedaan, gewoon voor de gein. Vanmorgen flink knallende positieve zwangerschapstesten en toen voor de gein ook een ovulatietest dipstick gedaan en die knalde ervan af. Dus in mijn geval zwangerschap is ook knallende ovulatietest, maar je kunt een ovulatietest niet andersom gebruiken wanneer je zwangerschapstest negatief is.
Bedankt voor alle informatie meiden. Mijn vriend en ik zijn al 18 maanden bezig voor een kindje maar wil maar niet lukken. Eind van de maand even de dokter bellen.