Heb vandaag negatief getest maar ben 6 dagen overtijd nu en toch wel gekke kwalen. Zal ik nog tot na het weekend afwachten en zelf nog een test aankomende dagen of toch even bloed laten prikken?
Hoe lang ben je gestopt met de pil? Hoe lang duurden jouw laatste cyclussen? Ben je regelmatig ongesteld?
Gebruik nooit de pil maar doen het met condoom. Heb altijd normale cyclus. We zijn nu bijna een half jaar bezig zonder condoom en dit is de eerste keer dat ik zo lang overtijd ben zonder positieve test. Dus daarom dacht ik, is het handig om langs de huisarts te gaan of afwachten?
huisarts adviseert waarschijnlijk om nog even te wachten. Maar goed, misschien is jou huisarts anders.
Het komt weleens voor dat je een laat ei hebt of zelfs een cyclus overslaat, dat is ook niks om je zorgen over te maken. Het kan ook zijn dat je laat positief test. Een huisarts zal er niet zoveel aan doen, behalve je adviseren af te wachten. Ik begrijp maar al te goed dat het niet fijn is. Ik hoop snel een positieve test voor je
Mmm... herkenbaar... Ik had dit 2 maanden geleden ook, 6/7 dagen overtijd en voelde van alles... Allerlei testen gedaan, steeds negatief, we twijfelden al aan de betrouwbaarheid van de testen... Uiteindelijk dag 7 werd ik toch ongesteld. Waarschijnlijk toch een late ei, terwijl ik dat nooit heb, altijd een hele nette cyclus... De volgende maand was het gelukkig wel raak, maar reken er dus niet te vast op dat je zwanger bent, tkan alle kanten op!
Op naar een volgende ronde. Vannacht ongesteld geworden snap niet helemaal waarom mijn cyclus zo door de war is en daar kom ik toch niet achter.
Ben je misschien ziekig geweest of gestresst? Ik heb ook weleens een week later m'n eisprong gehad dan normaal. Ons lichaam is gelukkig geen machine. Wel jammer natuurlijk!