1dag overtijd. zwanger? of niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door liindsey, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :( Ik zou NU een geldige, niet-over-de-datum test halen, waarom nu nog weer wachten? Je wil het weten, maar ook niet? Je bent al overtijd toch?

2. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België

ik heb er ondertussen al een 2de gedaan, en deze was negatief, maar de regels zijn nog niet komen opdagen, vandaag al 2 dagen overtijd,

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Heb je een test gedaan die niet over de datum was? Want ik zou niet blind varen op een test die oud was, zeker niet als 'ie opeens wel een streep gaf (ook buiten de tijd, ik heb zelf echt nog nooit een negatieve test mooi roze zien kleuren na een uur, maar 't kan wezen).

Dik wit slijm is geen teken van eisprong, dan is het eerder vergelijkbaar met eiwit.

4. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    neen deze was nieuw, :) uit de doos, kruidvat, en zeker negatief ik heb na een paar uur nog eens gekeken en nog steeds negatief, ik denk dat ik toen zeker een eisprong gehad heb omdat dit echt slijm was waar je draden mee kon trekken, zo dik heb ik het nog nooit gehad, is een volgende test overbodig, ook als ik mijn regels niet door krijg?

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik denk het wel, misschien ben je zo gestrest dat het uitblijft? Ik had ooit een vriend die het uitmaakte en we waren precies die maand niet veilig geweest (pil en antibiotica). Ik was 21 en als de dood dat ik zomaar zwanger kon zijn en werd maar niet ongesteld. Toen de test negatief was werd ik meteen ongesteld ;)

Maar goed, als je rekbaar slijm hebt zou het kunnen dat je wel ovuleert (al is het geen garantie denk ik), en de pil hoort dat wel te onderdrukken. Ik zou wel een afspraak bij de HA maken als je nog niet zwanger wilt raken!!

6. Lizzy1987

Lizzy1987 Actief lid

9 apr 2014
    121
    0
    0
    Noord-Brabant
    Er is ook een grote kans dat je regels door de stress niet door komen hoor... Je maakt je zo druk dat het nu niet kan en mogelijk is om een kindje te krijgen.. Dat je lichaam helemaal gespannen staat... Ik ben ook eens 2 weken overtijd geweest ( waren wel bezig voor kindje ) maar kregen een week voor mijn regels te horen dat mijn moeder borstkanker had.. Dat heeft me zo aangegrepen dat ik toen we 3 weken later het nieuws kregen dat der klieren wel schoon waren ik meteen ongesteld werd.
    Stress en spanningen doen heel veel met je lichaam...
    Maar voor nu denk ik echt niet dat je zwanger ben.;)

7. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    ja volgens mij maak ik me veel te druk :s

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Gefeliciteerd, je bent niet zwanger :)

Maar ga idd na de huisarts, volgens mij moet je aan een andere pil.

9. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Je zou wel bij de huisarts een bloedtest kunnen doen. Als die negatief is ben je zeker niet zwanger!

10. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dat doet een huisarts echt niet zomaar hoor, ik denk in deze situatie ook niet. Er zijn duidelijke negatieve testen en TS geeft aan al een tijdje aan het tobben te zijn met de cyclus en de pil..

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dit dus!;)
    Ik snap niet dat mensen altijd roepen om bloed te laten prikken.
    In sommige gevallen is "geduld" de beste oplossing;)

12. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    Hey meiden.

Ik ben gisteren bij de HA geweest er moest geen bloed getrokken worden en hij heeft geen andere pil voor geschreven hij zegt dat het onregelmatig bloedverlies te wijten is aan de stress situatie waar ik in zit (ivm met dat ik geen werk vind) hij zegt dat dit op mijn hormonen effect heeft en daarom mijn syclus in de war stuurt. Als ik binne de week mijn regels nog niet Door krijg moet ik nog een test doen. Is deze negatief dan ben ik zeker niet zwanger. De pil zou zijn werk nog perfect moeten doen zolang ik deze correct in neem.

Nog een weekje afwachten. En ik heb er over gesproken met de vriend en we hebben beslist moest ik zwanger zijn. Er het beste van te maken ... ;)

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Dat is positief, gelukkig. Sterkte, ik duim voor je dat je snel ongesteld gaat worden :)

14. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    Ondertussen al 8 dagen overtijd en geen enkel teken dat ik het ga worde. ..

15. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je al weer een nieuwe test gedaan? En slik je nu al een aantal dagen weer de pil of slik je nu tijdelijk niks? Want als je nu gewoon weer de pil slikt kan het daardoor komen dat je niet omgesteld word. In dat geval zou ik gewoon wachten op de volgende stopweek.

16. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

vreemde huisarts. Heb je hem ook aangegeven dat je je eisprng gevoeld hebt? Dan moet hij toch concluderen dat je pil te licht is?! Ik vind het maar een vreemd verhaal.

Je zou na een week opnieuw testen, heb je dat al gedaan?

17. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    Gevoeld heb ik hem niet echt maar er waren wel tekenen dat ik hem heb gehad. Ik vertrouw op de mening van de ha ik ga testen aan het eind van de week

18. Elance

Elance Fanatiek lid

27 mrt 2012
    1.448
    1
    38
    Je bent inmiddels wel begonnen met een nieuwe pilstrip toch?
    Volgens mij ga je gewoon niet meer ongesteld worden hoor, was dat bloed enzo je ongesteldheid en zit je nu in een volgende cyclus.
    Nog even afwachten en inderdaad de raad van je arts volgen. Succes

19. liindsey

liindsey Lid

21 apr 2014
    24
    0
    0
    werk zoeken
    België
    Ja ondertussen ben ik al verder met een nieuwe pilstrip. Moest ik dan toch zwanger blijken kan dit geen kwaad volgens de ha. Maar indd ik maak me niet te veel zorgen meer. Mijn lichaam zal zijn gangetje wel weer gaan. :)

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Maar als je pil sterk genoeg is, zoals hij hoort te zijn heb je geen eisprong. Dit is juist waar de pil voor is. Hij stopt de rijping van de eicel waardoor hij niet spring.

Dus wanneer jij er echt zeker van bent dat je een eisprong hebt gehad, zou ik dit toch echt hele goed in de gaten houden. Wanneer je ondanks de pil een eisprong hebt, werkt hi niet en ben je dus gewoon vruchtbaar.

Deel Deze Pagina