Bestaan die eigenlijk wel of zit ik mezelf meer gek te maken? -Heb last van rommelige darmen -Regelmatigere stoelgang -Heel moe -Steekjes in de buik/onder navel -Weeig gevoel in de buik -Niet lekker in me vel sinds gisteren -Emotioneel/erg humeurig Weet niet of ik precies 9 dagen voor nod zit want mijn cyclussen waren niet altijd regelmatig..
Hi aardbeitje! Ik heb precies hetzelfde de afgelopen week! Zondag/maandag eisprong en sinds woensdag Echt veel vage klachten! Zware boobs Obstipatie Rommelende darmen Algeheel lamlendig en vooral moe gevoel Steekjes (menstruatiepijn achtig) Heel veel boeren Huilen om niks Ik heb de 17de mijn nod, dus het duurt nog even! Hoe voel jij je nu? Is er nog meer bijgekomen? Groetjes!
Ik heb deze klachten ook sinds een week... Echt precies wat jullie ook aangeven en daarnaast ook nog een ijzersmaak in mijn mond sinds twee dagen. Mijn NOD is woensdag.
Hey dames zit nu dus 4 dagen voor nod, heel de week al grieperig gisteren koorts 38,3 die vandaag al iets gezakt is. Vannacht enorme trekkerige/strak gevoel in buik vitaal als ik wilde omdraaien in bed, heb ook diarree gehad. Dus weet nou niet goed of het tekenen kunnen zijn of echt alleen die de griep. Hoe is het bij jullie?