Ik ben sinds een paar maanden bezig met Letrozol omdat ik hele lange cyclussen heb. Even terug in de tijd. De eerste keer Letrozol 2.5mg gehad, er groeide geen follikel, op dag 19 was de grootste krap aan 10mm. Besloten te stoppen en ik heb een kuur gekregen om een menstruatie op te wekken, na 1) dagen kuur begon 3 dagen na laatste tablet mijn menstruatie. Ik moest op dag 3 komen voor een uitgangsecho en toen bleek ik twee cystes te hebben, het leek erop dat ik toch door de kuur nog een eisprong had ontwikkeld, er waren twee grote cystes te zien, 1 leek te zijn, gesprongen en de ander niet. Ik moest wachten en twee weken later terugkomen om te kijken of de cystes weg waren. Twee weken later tot mijn grote verbazing een follikel van 20mm ik had 2 dagen daarvoor wel rekbaar slijm gehad maar had er niet bij stil gestaan dan ik zo ineens een eisprong zou hebben. Poging niet gelukt want ik werd 16 dec ongesteld, nu kreeg ik Letrozol 5mg afgelopen zaterdag 30 januari had ik een beste klodder eiwit achtig slijm en gister nog een heeel klein beetje. Vanmorgen pas seks gehad, en eerste kerstdag savonds, daar tussen niet helaas omdat ik ziek was en mijn vriend iets onder de leden heeft, rode vlekjes, moe, hij had al tabletjes van de dokter gekregen maar hij had dus geen zin wat ik ook snap, vanmorgen voelde hij zich wat beter dus hebben we wel gemeenschap gehad. De ovulatietest was om 11u negatief, ik had er nog 1 dus wilde hem voor vandaag beaten omdst in mijn ovulatie app staat dat ik vandaag mijn eisprong zou moeten hebben. Trouwens deze maand geen follikel metingen gehad deze zou ik vorige week woensdag en vrijdag hebben maar was zelf ook ziek na de kerst. Dus zaterdag 30 dec veel rekbaar slijm en 1 januari smorgens negatieve ovulatietest test. Zit er nog een kans in dat ik zwanger kan raken?
Daar valt weinig over te zeggen omdat je geen ovulatietesten hebt gedaan de afgelopen dagen en alleen vanmorgen. Vruchtbaar slijm zegt helaas niet alles. Ik zou nu afwachten en als je op 14 jan nog niet ongesteld bent, dan een test doen.
Tja het zou een (aankomende) eisprong kunnen zijn, maar er is geen zekerheid. Vandaar mijn advies omtrent het sfwachten van 14 jan.