mijn zoontje van 14 maanden kruipt helemaal onder de dekens weg snachts. had hem laatst gewoon een dunnen slaapzak aan maar was sochtends helemaal koud. dus toch maar weer winterslaapzak aan maar is dit niet te warm? wat hebben jullie kindje aan?
Mijn dochter (23 maanden) draagt 's nachts een romper met lange mouwen en een winterslaapzak en ligt onder een dekbedje. Mijn zoontje (9 maanden) heeft 's nachts ook een romper lange mouwen en een winterslaapzak aan en ligt onder een lakentje + dekentje.
Mijn zoontje van 18 maanden heeft een romper met lange mouw, een pyama en een winterslaapzak aan. Heb niet het idee dat hij het al te warm heeft, maar denk dat ik ook binnenkort opzoek moet naar een zomerslaapzak!
Mijn zoontje heeft zijn winterslaapzak aan zonder deken want hij s niet door het bed heen heeft totaal geen zin om een deken in bed te leggen. Ik heb de slaapzak van de Hema. Hij heeft het nooit koud
Mijn dochtertje van 1 jaar heeft een romper met lange mouwen, dunne pyjama en een winterslaapzak aan. Ze ligt onder een lakentje.
Mijn dochter van bijna 11 maanden heeft een romper (kort of lange mouw), dunne pyjama en een winterslaapzak aan. Verder ligt ze nog onder een dun dekentje.
Mijn zoontje (16 maand) ligt in een winterslaapzak(gister net de mouwen eraf geritst) hij heeft een korte mouw romper, en een pyama aan
Zoontje van ruim 3 maanden: rompertje korte mouw, katoenen pyjama, sokjes, winterslaapzak zonder mouwen, lakentje, dekentje...dacht ook of dit misschien te warm zou zijn maar hij is goed op temperatuur en het is 's nachts ook nog best fris.
Hier een romper met korte mouw, pyjama, winterslaapzak met mouw en een dekentje. Het is 17 graden in d'r kamer snachts.
hier gewoon nog in dr jurkje ze heeft namelijk spreidbroekje dus een pyjama zit niet lekker voor dr dus gewoon met jurk in dr slaapzak plus dekentje Groetjes jamy
mijn zoontje 6 mnd heeft een romper met korte mouwen aan, katoenen pyama, winterslaapzak en een lakentje en dekentje. hij heeft alleen maar koude handjes voor de rest is hij altijd lekker warm, maar nog niet te warm maar binnenkort maar wel kijken naar een zomerslaapzak
Hier ook nog in de winterslaapzak hoor! Romper, katoenen pyama, winterslaapzak zonder mouwen. En ik leg hem wel onder de deken maar daar kruipt hij altijd onder uit. Overdag slaapt hij in zijn romper+shirtje dat hij dan aanheeft en dan in de slaapzak. Dan doe ik hem geen broekje aan
hier slaapt zoonlief in een winterslaapzak + romper korte mouw en pyjama. Geen dikke comblisleeper meer, maar een dunnere winterslaapzak van de prenatal.
Wat hebben jullie kindjes veel aan in bed! Lucas ligt in zijn romper zonder mouwen in zijn puckababy onder een lakentje en dekentje en ik heb de laatste dagen het idee dat hij het hier behoorlijk warm van heeft. Wij mogen hem niet te warm aankleden ivm eczeem. Maar het idee van romper met mouwen, pyama, winterslaapzak en dan nog onder een deken, pff daar krijg ik het zelf warm van hihi
Nou vind het ook best veel allemaal haha Hier in een romper met lange/korte mouw katoenen pyjama en deken+lakentje en thats it
Als de kindjes wat ouder worden willen ze de dekens wel van zich af schoppen en geloof me dan ben je blij dat ze een slaapzakje dragen
Mijn dochter slaapt in een romper korte of lange mouw, pyjama, winterslaapzak en onder een dikke deken. De zolder is nog niet geïsoleerd, dus het is hier flink koud 's nachts!
Mooi, zo'n topic! Ging me ook afvragen hoe ik Floor moet kleden met dit weer 's nachts. Overdag is het lekker maar volgens mij kan het 's nachts nog verraderlijk koud zijn. Ze draagt een romper met lange mouw, pyjama, slaapzak, dekentje en een lakentje. Dekentje stelt niet zoveel voor, is een dikke fleece, soms maak ik wat laagjes van wat fleecedekentjes. Ik denk dat, als het lekkere weer aanhoudt, ik eerste de mouwtjes eraf rits, alvorens een zomerslaapzak te gebruiken. Lastig altijd dit!!