wat aan in bed nu?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door baby1985, 21 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby1985

baby1985 Bekend lid

21 jan 2012
    780
    0
    16
    mijn zoontje van 14 maanden kruipt helemaal onder de dekens weg snachts. had hem laatst gewoon een dunnen slaapzak aan maar was sochtends helemaal koud. dus toch maar weer winterslaapzak aan maar is dit niet te warm? wat hebben jullie kindje aan?

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn dochter (23 maanden) draagt 's nachts een romper met lange mouwen en een winterslaapzak en ligt onder een dekbedje.
    Mijn zoontje (9 maanden) heeft 's nachts ook een romper lange mouwen en een winterslaapzak aan en ligt onder een lakentje + dekentje.

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Mijn zoontje van 18 maanden heeft een romper met lange mouw, een pyama en een winterslaapzak aan. Heb niet het idee dat hij het al te warm heeft, maar denk dat ik ook binnenkort opzoek moet naar een zomerslaapzak!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mijn zoontje heeft zijn winterslaapzak aan zonder deken want hij s niet door het bed heen heeft totaal geen zin om een deken in bed te leggen. Ik heb de slaapzak van de Hema. Hij heeft het nooit koud

5. troeliewoelie85

troeliewoelie85 Niet meer actief

Mijn dochtertje van 1 jaar heeft een romper met lange mouwen, dunne pyjama en een winterslaapzak aan. Ze ligt onder een lakentje.

6. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Mijn dochter van bijna 11 maanden heeft een romper (kort of lange mouw), dunne pyjama en een winterslaapzak aan. Verder ligt ze nog onder een dun dekentje.

7. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Mijn zoontje (16 maand) ligt in een winterslaapzak(gister net de mouwen eraf geritst) hij heeft een korte mouw romper, en een pyama aan

8. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Zoontje van ruim 3 maanden: rompertje korte mouw, katoenen pyjama, sokjes, winterslaapzak zonder mouwen, lakentje, dekentje...dacht ook of dit misschien te warm zou zijn maar hij is goed op temperatuur en het is 's nachts ook nog best fris.

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Hier een romper met korte mouw, pyjama, winterslaapzak met mouw en een dekentje. Het is 17 graden in d'r kamer snachts.

10. mamavanJenA

mamavanJenA Actief lid

9 dec 2010
    433
    0
    0
    hier gewoon nog in dr jurkje
    ze heeft namelijk spreidbroekje dus een pyjama zit niet lekker voor dr dus gewoon met jurk in dr slaapzak plus dekentje

Groetjes jamy

11. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn zoontje 6 mnd heeft een romper met korte mouwen aan, katoenen pyama, winterslaapzak en een lakentje en dekentje.
    hij heeft alleen maar koude handjes voor de rest is hij altijd lekker warm, maar nog niet te warm
    maar binnenkort maar wel kijken naar een zomerslaapzak

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook nog in de winterslaapzak hoor!

Romper, katoenen pyama, winterslaapzak zonder mouwen. En ik leg hem wel onder de deken maar daar kruipt hij altijd onder uit.

Overdag slaapt hij in zijn romper+shirtje dat hij dan aanheeft en dan in de slaapzak. Dan doe ik hem geen broekje aan

13. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier romper korte mouw, pyama, zomerslaapzak en een deken..

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier slaapt zoonlief in een winterslaapzak + romper korte mouw en pyjama. Geen dikke comblisleeper meer, maar een dunnere winterslaapzak van de prenatal.

15. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Wat hebben jullie kindjes veel aan in bed!

Lucas ligt in zijn romper zonder mouwen in zijn puckababy onder een lakentje en dekentje en ik heb de laatste dagen het idee dat hij het hier behoorlijk warm van heeft.
    Wij mogen hem niet te warm aankleden ivm eczeem. Maar het idee van romper met mouwen, pyama, winterslaapzak en dan nog onder een deken, pff daar krijg ik het zelf warm van hihi :)

16. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Nou vind het ook best veel allemaal haha

Hier in een romper met lange/korte mouw katoenen pyjama en deken+lakentje en thats it :)

17. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als de kindjes wat ouder worden willen ze de dekens wel van zich af schoppen en geloof me dan ben je blij dat ze een slaapzakje dragen ;)

18. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn dochter slaapt in een romper korte of lange mouw, pyjama, winterslaapzak en onder een dikke deken. De zolder is nog niet geïsoleerd, dus het is hier flink koud 's nachts!

19. nijnonijntje

nijnonijntje Niet meer actief

Mijn zoon ligt in een rompertje kort/lange mouw. Dun slaapzakje. Dubbele dekentjes en een laken.

20. Lous1982

Lous1982 Actief lid

22 jun 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Mooi, zo'n topic! Ging me ook afvragen hoe ik Floor moet kleden met dit weer 's nachts. Overdag is het lekker maar volgens mij kan het 's nachts nog verraderlijk koud zijn.

Ze draagt een romper met lange mouw, pyjama, slaapzak, dekentje en een lakentje. Dekentje stelt niet zoveel voor, is een dikke fleece, soms maak ik wat laagjes van wat fleecedekentjes.

Ik denk dat, als het lekkere weer aanhoudt, ik eerste de mouwtjes eraf rits, alvorens een zomerslaapzak te gebruiken. Lastig altijd dit!!

Deel Deze Pagina