Hallo , even een vraagje .. Hoelang duurde het bij jullje vooraleer het prijs was , hoeveel rondes , tips , etc .. Bedankt
1ste keer onverwachts zwanger, dus geen idee welke ronde (werd een ma helaas) Daarna binnen 4 maanden weer een positieve test in handen.... helaas geen tips!
Na 6 maanden was het raak. Ik heb een korte cyclus dus volgens mij was het ronde acht. Ik heb er niets speciaals voor gedaan, dus ook een geen tips helaas.
ronde 13 en 9 maand verder nog steeds niet raak Dus is erg verschillend. Temp je en gerbuik je ovutesten ? dat zijn de enige tips om rond de juiste dagen sex te hebben
Na 52 rondes, 7 baarmoeder operaties, 8 maanden Clomid, 4 IUI pogingen, 2 verse ICSI pogingen en 3 cryo terug plaatsingen waarvan 2 miskramen en 1 die ons zoontje geworden is. Bij ons bleek dat ik een aangeboren baarmoeder afwijking heb, progesteron tekort en onverklaarbare lange cyclussen, mijn man heeft bijna geen zaadjes is ontdekt dus een slechte combi. De tip die ik je wil geven is dat ondanks het er soms nog zo somber uit zoet en je het even niet meer ziet zitten, denk dan aan alle mooie dingen die je al wel hebt en dat je ook gelukkig met je partner bent. Soms erg moeilijk maar mij heeft het geholpen om afleiding te zoeken in alle andere mooie dingen in het leven. Succes meis!
Het heeft zo'n 7 maanden geduurd. Ik weet het niet precies omdat we er erg ontspannen mee omgingen en gewoon regelmatig seks hadden waar we gewoon lekker van genoten en ons nergens druk om maakten. Probeer alle stress te vergeten en maak het romantisch