Zal wel laten weten of dit enig effect heeft Zo ja dan kan ik misschien meerdere plaatjes gaan maken (een mannelijke poppetje achter de strijkplank)
hahah! Ja! En één met een stofzuiger, één met poetsspullen, enz, enz... Dat zou toch geweldig zijn, zo'n afstandsbediening Ben gebeld door Gent, maar oproep gemist. Terugbellen: in gesprek! Continue! Daar mogen ze wel wat aan doen hoor, aan de telefonische bereikbaarheid...
één achter het aanrecht! Verwachtte je een telefoontje dan vanuit Gent? En per mail zijn ze ook maar bereikbaar tot 16.00 uur. Laat je weten of je ze bereikt hebt?
Nee, ik verwachtte dus geen telefoon. Maar heb ze na 40 min eindelijk te pakken gekregen. Maar diegene wist van niks en zag ook geen notitie oid. Schiet dus lekker op... Kijk wel of ze nog eens bellen. Aanrecht is ook een goede ja! Maar van de was blijft hij af!! Laatst heeft mannetje dat gedaan en ja hoor, gekrompen t-shirt in mijn kast! mannen....
Vreemd dat ze dan van niets weten... Enne voor jou dan geen plaatje met een man bij de wasmachine. Ik heb een rare vraag (niet lachen); in Nederland hebben ze bij mij nooit een uitgangs echo gemaakt voor de start van de icsi ivm cyste's. Nu vraag ik me af of deze echo uitwendig is of inwendig
Uitwendige echo bij de TP? Dat zegt mij ook niets, deden ze altijd op "het oog" Hoe is het met de zenuwen voor donderdag?
Bij de TP moet je een volle blaas hebben, zodat ze op de echo het verschil tussen blaas en baarmoeder goed zien. Ondertussen kan je zelf meekijken op het scherm. Zo zie je jouw 'luchtbelletje' in je buik verschijnen
Nou dan hoop ik niet dat ze de vorige keren mijn emmy's in mijn blaas hebben geTP't Daar kwam echt geen echo aan te pas. Lijkt me wel bijzonder om dan mee te kijken!
Is het ook wel, hoewel je eigenlijk niks ziet. Ik zag er iig weinig in. Ik was vooral trots op de foto die ik meekreeg van het embryo
Tjonge ik hoor nu allemaal nieuwe dingen, foto van jullie embryo? Ook dat lijkt me bijzonder! Voel nu toch wel wat lichte kriebels, gaat wel weer dichtbij komen. Geeft me wel een sterk gevoel dat ik weet dat we elkaar zo veel steunen hier. Kiekske wij gaan wel heel erg gelijk op he? (zelfde datum ongi) Weet jij trouwens hoe lang je in gent de deca moet spuiten en wanneer de menopur erbij komt?
Wij gaan idd zeer gelijk op! Misschien liggen we wel tegelijk op de kamer voor de punctie! Bij mij is het schema als volgt: - dag 3 van cyclus: start deca --> 7 dagen spuiten - dag 5 van cyclus: start menopur Bij poging 1 had ik dit schema ook en had ik op dag 12 $) al de punctie. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat... Bij poging 2 heb ik de volledige poging vanaf cyclusdag 3 halve spuitjes deca gespoten. Toen ook vanaf dag 5 menopur erbij. Maar dat was dus geen succes...
Vannacht de 1e hysteroscopie nachtmerrie gehad... Het was kei druk, ik was mijn pijnstillers vergeten in te nemen. Die kreeg ik van daar, maar dan mocht ik niet meer rijden. Maar ik was alleen. Om half 2 melden en om 18 uur pas op de operatietafel. Arts was Teddy uit greys anatomy. Die ging me in mijn hals open snijden!!! Aaaaahhhh!en mijn gedachten: shit, nu mis ik mijn concert vanavond, dat kan toch niet!!! Ik verwerk in mijn dromen altijd mijn dag en echt alles zit erin: de spanning omtrent de hysteroscopie, greys anatomy die ik nog op de dvr zag staan, hopen niet te lang in gent te zijn ivm nog een eind rijden naar concert en mijn oorpijn die uitstraalt naar nek en erg raar is. En mijn mantra dat ik mijn pijnstillers niet moet vergeten. Zo gaat dat dus 's nachts...
Nou leuke droom heb jij gehad! Kan je iig gerust stellen dat ze niet in je nek gaan snijden Ik heb me trouwens vergist over mijn ongi. Ik slik nu de pil t/m volgende week woensdag, het is lang geleden maar volgens mij werd ik dan 4 dagen later ongesteld. Dus 1 juli...in Gent zeiden ze dat ik de derde week van juli de punctie zou krijgen maar volgens mij is het dan de 2de week toch?
Dit ga je niet geloven; had een mail gestuurd naar Gent of de tijd van de 28ste verschoven kon worden omdat het niet samen kon met de afspraak van morgen. Krijg ik een mail van de assistente dat het WEL samen kan met de pipelle en dat ze nu meteen ook een echo heeft ingepland voor morgen! Ikke nie meer snappuh
huh??? Dus nu wel de uitgangsecho tegelijk?? Dat zou wel erg fijn zijn!!! Maar waarom die verschillende antwoorden? Zal iemand toen wel niet helemaal wakker zijn geweest... Maar alleen maar goed toch, dat het nu wel kan?
Ja zeker heel erg fijn! Wel vreemd dat volgens de prof er 7 dagen tussen moest zitten....Scheelt weer een ritje! Morgen gaat om 05.00 uur de wekker Jij moet toch in de middag? Ga je dan helemaal onder narcose?
Om 5 uur??????!!!!!!!!!! Jeetje, dan draai ik mezelf nog een keer om Wij hoeven pas om half 2. Over de verdoving doen ze ineens heel moeilijk. Van een hysteroscopie schijn je weinig last te hebben. Ik neem vooraf gewoon 2 feminaxjes en paracetamol in, komt goed. Als ik er veel last van heb, vraag ik volgende week voor de pipelle zeker wel een verdoving! Ben je zenuwachtig? Ik begin wel een beetje zenuwen te krijgen, begin een beetje hyper te worden. Dat is bij mij altijd een teken van spanning...