Juulzon, het zou wat zijn hè? Als ik nou even de Jackpot van de Staatsloterij zou winnen, zou ik alle meisjes uit dit topic meenemen naar Chicago . Je bent vandaag begonnen met spuiten. Oh, wat spannend! Ik hoop dat de nieuwe aanpak je iets heel moois gaat brengen, als iemand het heeft verdiend, ben jij het wel. Sophy, jij dinsdag voor fm. Hopelijk hebben de thee, de chocola en het dekentje hun werk goed gedaan. Misschien voelt het voor jou als een verloren ronde, maar ik ga toch stug voor je hopen dat het DE ronde gaat worden!
Hoi meiden, Sorry ik dat zomaar inbreek in jullie topic. Maar ik scan jullie topic zo af en toe, omdat er hier de meeste en de meeste in-depth kennis lijkt te zijn hier op het forum . Toen ik voor mn dochter bezig was heb ik ook stad en land afgestruind naar een goede arts en wilde ik in de eerste instantie ook naar Chicago, maar vond het ook te duur. Uiteindelijk ben ik toen bij de Miscarriage Clinic in Londen beland (google maar eens). Deze was ook prijzig, alles bij elkaar was ik een dikke 1000 eurie kwijt voor onderzoeken en de vlucht, maar wel stukken goedkoper. Ik heb wel het gevoel dat ik mede dankzij de uitslagen van de onderzoeken hier uiteindelijk blijvend zwanger ben geworden. Ik weet dat de problematiek van vele van jullie veel ingewikkelder ligt dan bij mij, maar wie weet hebben jullie hier iets aan! Ik heb zelf overigens oa een MTFHR c776t afwijking en teveel nk-cellen. Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes en heb veel bewondering voor jullie doorzettingsvermogen en inzet bij het zelf alles uitpluizen. Liefs!
Dank voor het delen van je verhaal, nana! Wat fijn dat het bij jou succes heeft gehad. Ik ben benieuwd welke behandeling je hebt gehad, zou je dat ook willen delen?
Nana33, die mthfr afwijking komt precies meer voor dan iedereen beseft Hier ook mthfr c677t, homozygoot Ik ben ook benieuwd naar je verhaal En dames, net pos ovulatiestest gehad en de streepjes knalden echt (was vorige ronde niet) Hopelijk mag ik nu ook gaan broeden!
@Brix en Elpie: Ik had geluk, want uiteindelijk lukte het na mn afspraak in Londen vrij snel met iui (gewoon met puregon en pregnyl) met prednisolone (25mg pd, in twee delen) en 300 mg utrogestan p.d, beiden in de luteale fase. Daarnaast gebruikte ik 80 mg asprine en 5000 mg foliumzuur p.d. voor die MTFHR afwijking (bij mij ook homozygoot) en voor mn schildklier Thyroxine om de TSH waarde rond de 1 te krijgen. Verder gewoon een multivitamine met daarnaast nog extra vitamine D om het totaal op 40 mcg te krijgen. Na die medicijnen ging het dus ineens vrij snel goed, terwijl we daarvoor een dikke twee jaar bezig waren. Die MTFHR afwijking komt inderdaad best veel voor. De meest "heftige" vorm (homozygoot) komt volgens mij bij ongeveer 10% van de bevolking voor. De lichtere afwijkingen nog veel vaker. Maar volgens mij zouden die lichtere vormen een zwangerschap niet in de weg hoeven te staan (als ik het me goed herinner, want het is alweer een tijd geleden dat ik alle literatuur heb doorgespit).
Altijd fijn om ook eens een pos afloop te lezen he Hier moet ik idd ook starten met clexane, aspirine, verhoogd foliumzuur ... vanaf eisprong... We gaan vanaf pos test ook voor Ivig baxters om evt immunologische afstoting tegen te gaan Hier ook aan de schildkliermeds (blijkbaar ook typisch voor mthfr)
Nana, dank voor het delen van je verhaal. Ben erg benieuwd naar bijvoorbeeld Armani en Kiekske en mijzelf, die een - iets gevarieerde vorm - overeenkomstig verhaal hebben. Hopelijk blijken we strx allemaal zwanger en dan lijkt mij dat toch een indicatie dat deze vorm van medicatie verder onderzocht zou moeten worden. In bijvoorbeeld Nederlang . Gaan jullie nog voor een 2e? Armani en Kiekske, houden jullie ons op de hoogte? Brix, jij ook??? MamavanH, hoe is het? Ga morgen toch nog even naar de drogist om de Melatonine te kopen. Baadt het niet... en misschien goed voor mijn Nachtrustpatroon . Tot wanneer gebruik ik dit? Tot de puncte neem ik aan??? Egootje, voel me erg down. Net een heel stuk op mijn eigen topicje geplaatst... xxx
lieve Juul, melatonine kun je zo bij het kruIdv.. kopen (extra strong ofzoiets) zit je aan de 1,5 mg (let op dat er verders niks bij zit van additieven zoals valeriaan ofzo. Valeriaan is niet goed voor een trage schildklier). Inderdaad tot de punctie gebruiken bij TP stoppen. Ik gebruik zelf de eerste 14 dagen van mijn cyclus ook melatonine 1 mg (bij teveel voel ik me 's ochtends erg duf of ben erg vroeg wakker) maar bij 1 mg slaap ik zaaaaalig. En het zo dus je eikwaliteit enorm kunnen verbeteren. Ook dr. Braverman vewijst ernaar op z'n website. Serotonine zou hetzelfde doen (en veel knuffelen/kussen met je man helpt in ieder geval voor je oxytocine...ook een beschermend hormoon...dus Juul...lekker knuffelen met Juulman, levert indirect echt wel wat op - behalve een goede relatie ). Knuffel voor je gevoelens.
***ego bericht**** Ik kan het nog niet geloven maar ik ben zwanger Gisteren HCG test gedaan; 42 Ben enorm blij en heel dankbaar dat ik dit wonder ooit nog mag mee maken. Vooral ook blij dat ik naar Serum ben gegaan en dat hun protocol uiteindelijk de juiste was. Mamavanh; ik kan het niet vaak genoeg zeggen; wat ben ik jou dankbaar! Wat jij voor mij hebt gedaan zal ik nooit vergeten! Liefs, Armani Lieve meiden, wat hoop ik dat jullie diepe wens ooit mag uitkomen. Ik blijf hier zeker meelezen en meeleven.
Armani: GEFELICITEERD! Het is je van harte gegund! Ik dacht al waar blijft ze nou? wanneer gaat ze het eindelijk van de daken schreeuwen!? . De "hulp" is heel graag gedaan en als je wilt kan ik dat deels blijven doen (meedenken). Maar uiteindeiljk jij en je man hebben ook daadwerkelijk de stappen gemaakt en de suggesties opgevolgd! Ik blijf je volgen en als er op deze post een "like" zou zitten zou ik nu klikken . Ben benieuwd of het er 2 zijn (of 4 ??) ik neem aan dat je naar een gyn. hier in de buurt gaat voor straks de eerste echo? Spannend!!!
Ook vanuit hier een dikke proficiat va mij!!! Echt helemaal geweldig!!! En onze deal hebben we waargemaakt; samen zwanger 2012 uit... Meiden, ook hier: ik ben zwanger!!! Al 2 kruidvattesten, waarvan die van vanmorge. Even donkere streepjes heeft en een cb digital zwanger 2-3. Meiden, jullie moeten snel volgen... Ik gun het jullie zo ontzettend! Samen zwanger in 2013!!
WAAAAAAAHHHH!!!! Kiekske...ge-wel-dig!!!! Enorm gefeliciteerd! Wat fijn voor je, goeie stap dus voor jou DD!!! Echt super! Hopelijk straks hier nog meer goeie berichten van andere dames
Armani, gefeliciteerd!!!!!! Dit wonder is je zo gegund!!! Hier vanochtend op 14 dpo een hagelwitte test.
oh meid ... had zo gehoopt dat jij de 3de zou zijn waarvan ik goed nieuws zou lezen. Pff weet niet goed wat zeggen, dikke knuffel!