Mamavanh, je moet wel via Sluiskil, stond er vaak stil. Volgens mij doen ze HCG Wash alleen bij Serum, je ziet dat ze er goede resultaten mee hebben Succes morgen in Gent! Je hoort me zeker nog! Sophy, hopen dat de punctie dan maandag is! Narcose is erg fijn en relaxed! Serum blijft me voorlopig ondersteunen en verteld me precies wat te doen nu qua bloedonderzoek. Uitslag mail ik door en krijg dan vrijwel meteen reactie. Ideaal.
Oei, mamavanh, ik ben toch wel erg nieuwsgierig naar je suggesties . Ik had gehoopt dat het gebruiken van aspirine iets zou moeten doen tegen de miskramen, maar dan moet ik eerst wel zwanger worden, hihi . Kom maar op met die suggesties . Veel succes in Gent morgen.Ga je voor uitslagen? Chantal, klinkt goed, het verhaal van je nieuwe liefde . Heel veel geluk!
Chantal...! Eerlijk gezegd vind ik het wel een glimlach waard wat je schrijft over de Liefde van Toen... Ook omdat je alles al met hem hebt besproken, zo te horen... Bijzonder. Ze het maar als een lichtpuntje. Je weet maar nooit. Volg je hart lieverd. Mamavanh, tuurlijk jij ook in het rijtje 'ook' net als bo en Chantal... Nog meer tips? Gebruik nu dus 10mg prednison en sinds vandaag de fraxiparine erbij, slik nu ook al aspirine 100mg. Denk je dat ik de prednison nu al moet ophogen? Mail me anders maar. En gebruik dus nu ook de melatonine voor het slapen gaan. Ga vrijdag gewoon vragen of Als ik een tp heb, wanneer dat ook mag zijn, of ik een half uur mag blijven liggen. Kan ook gaan doen dat ik heel duizelig ben geworden en niet op kan staan als ze weigeren . Hoe was je sintavond? Nog iets gevierd vanavond? En hoe gaat het verder met je? Ben echt blij voor kiekske en Armani. Het geeft ons allemaal denk ik toch wel een beetje hoop. En ik hoop zo dat Deze After Antibiotics Combi Kuur voor mij mag gaan werken... Het zou zo mooi zijn... Welterusten allemaal! Xx
Meiden ik blijf erbij ...dit topic gaat het "zwangere kippen topic heten over een poosje..."... Juul: ik mail je als ik helemaal helder ben, net m'n medicatie ingenomen en ben dan wazig soms en mailje als ik helemaal helder ben. Pred. hoef je NU niet op te hogen wel na TP en ws wat hoger dan je van plan was. Hoe was je ANA nu??? had je nog iets gehoord? en voel je weleens keelpijn of andere verschijnselen van afstoting na TP? Chant: go for it...niet wachten, laat het lekker over je heen komen....soms is goed, goed....!! en het kan best dat hij wel meteen raak schiet (wel bips omhoog...toen ik dat deed was ik in 1x zwanger van H (en het kindje ervoor dat het dan niet gered heeft)). Wel echt 30 min of langer liefst nog wachten. Het verhoogd je kansen enorm. Enne een biologisch betere match kan soms heel veel verschil uitmaken. Vind het geweldig voor je dat je eigenlijk weer verliefd bent (en eigenlijk msschien dus een geluk bij een ongeluk - als jouw ex al na 3 wkn met een ander in bedligt...heartbreaking...ugghhh). En tis waar oude liefde roest niet . Brix: ik denk ff goed na en kom ermee....Hidden-C en 7-in-1 zou ik zeker doen deze ronde.....dus mocht je menstruatie doorbreken zorg dat je 2 van die plastic steriele bekers in huis hebt en een doosje/envelop om het op te sturen. Armani: je hebt mail Sintavond niets aan gedaan verder gisteren. Van het weekend gevierd met een echte Sint en Pieten. Dochterlief vond het geweldig. Iemand anders nog Sinterklaas gevierd (behalve Kiek en Armani ). moet naar de dermatoloog in Gent vanwege mijn erg schilferende huid. DS wilde uitsluiten dat ik (niet nog) een auto-immuunziekte van de huid heb....zucht.... Brix ik ben een erg interessant onderwerp aan het lezen en vind hetook wel wat voorjou: Holistic Heal - Supplements - Test Kits het boek kun je gratis downloaden (en gaat over autisme maar in feite ook over auto-immuunziektes zoals MS lupus etc.) http://www.holisticheal.com/media/downloads/autism-pathways-to-recovery-book.pdf
Wat is 7-in-1, mamavanh? Ik ga nadenken over hidden-C en dan met name hoe ik manlief meekrijg , ik denk dat hij dat niks gaat vinden (hij is nogal sceptisch over behandeling in het buitenland). Waren jullie mannen meteen bereid mee te doen en hoe hebben jullie ze kunnen overhalen? Staat er ergens info over deze test, zodat ik hem dat kan laten lezen? En ik weet dat het ergens vele pagina's terug staat, maar kan iemand me vertellen hoe het opvangen en opsturen van hidden-c in zijn werk gaat?
Chantal wat leuk dat je komt buurten en mooi verhaal over liefde van toen misschien liefde van nu Tijd voor een portie geluk jouw kant op Niet zwangere meisjes wat hoop ik dat we allemaal snel volgen... Juul kan me voorstellen dat je hoop krijgt van de verhalen, ook jij met de AB kuur en nieuwe meds deze ronde. Hoop op een mooi resultaat bij de eerste fm morgen! Mamavanh begrijp ik nou dat je vandaag in Gent zit? Wat gaan ze doen? Ego: net terug van de fm, 34 stuks De assistenten (2) zaten ook haha streekzkh is niet gewend aan ivf klantjes. Moet wel zeggen dat het 11 mini's zijn die niet meer mee gaan doen. De overige 23 nu tussen 13-20mm. Gok dat we weer rond de 15 eitjes uit gaan komen bij de punctie.. en dan die op zondag zonder narcose is helaas. Then again, there are worse things in life. Bijvoorbeeld de wetenschap dat die 15 eitjes nu heel mooi klinken, maar wrs weer gaan zorgen voor welgeteld 1 goede embryo... *tochweerzorgen*
Sophy: 34 ?!!!!!!!!!!!!!????? is er dan in feite sprake van overstimulatie met dit protocol?? of snap ik er dan niks van?? knuffel voor de waarschijnlijk zonder narcose situatie...hopelijk mocht het er 1 zijn dat dat hem net als bij Kiekske is....je hebt er maar 1 nodig (hoewel ik me kan voorstellen dat het lekker veilig voelt als er dan nog 14 in de vriezer liggen te wachten).... Ego: in Gent ga ik naar de dermatoloog op verzoek van DS. Mijn huid schilfert in mijn gezicht echt heel erg....niet leuk, ziet er niet uit (mensen denken vaak dat ik net brood gegeten heb nou niet dus...:x). Ze vermoed auto-immuunziekte van de huid....welja 1 auto-immuunziekte is niet genoeg.... Verder wilde DS dat ik fm/echografische opvolging deed op dag 10, 14 en 21 en bloedonderzoek LH, FSH, oestradiol en progesteron. We shall see he? Vrijdag weer fm voor dag 13 (want 14 is op zaterdag) en dan weet ik of de 2 eitjes (L en R) allebei gegroeid zijn of niet....dit is wel mijn droom...ik wil zelf zooooo graag een tweeling (sorry dames dat dit mijn diepe wens is ondanks dat ik al gezegend ben met 1 levend en gezond kind). DS denkt dat ik cystes heb...nou ik denk van niet....ik raak gewoon snel zwanger (maar heb er niks aan). en ze wil vanwege die dag 21 meting niet dat ik utro gebruik (en zonder utro bij mij geen zw.schapskans...). Hoewel ik er niet veel van nodig heb. In juni/juli was ik nog even overtijd en zwanger (met duidelijke streep op de tester) en ik gebruikte toen slechts 1x in de avond utrogestan 100 mg...dus veel is het niet wat ik nodig heb.... Moet alleen ook nog aan de AB (want Hidden-C) dus tsja, denk ik weinig zinvol om deze ronde ook maar iets te proberen. Daarbij komt dat manlief ook ziek is (is die bijna altijd rond mijn ovulatie echt bizar...ik dacht dat wij vrouwen altijd hoofdpijn hadden - LOL). Maar vind het wel erg om deze ronde "onbenut" voorbij te laten gaan........zeker nu mijn lijf 2 eitjes aan het koken is...
bij de 7-in-1 test doen ze allerlei testen op fijne bacterietjes zoals de mycoplasma en dan varianten. Ik mail je ff een bestandje van Serum. Het is makkelijk op te vangen. Tonnetje van de huisarts (zo'n steriel bakje) neem er dan 2 voor als er 1 kwijtraakt in de post. Stuur het op in een doosje (heb ik met watten gevuld het doosje, ik heb het potje in zo'n afsluitbaar plastic zakje gedaan, je naam, geboortedatum op het potje - staat in de beschrijving van Serum precies wat je moet doen), briefje erbij met wat je getest wilt hebben (beide testen), je naam, geboortedatum, contactgegevens incl. mailadres, en hop op de post. Opvangen heb ik op dag 2 (bloed ik het meest) gedaan in de ochtend heb ik 3-4 druppels opgevangen en in de middag nog eens 3-4 druppels (zodat er een beetje een mix is vanuit je baarmoeder zeg maar). Ik heb er zelf 2 van die kleine flaconnetjes van de DARO zoutmiddel (fysiologisch zout) aan toegevoegd (jeweetwel waar je het neusje van je kind mee schoon kan spuiten), geschud en toen het mooi roze goedje was was het klaar .....(en smullen maar )....grapje uiteraard . Serum mailde ongeveer na 6 dagen dat het pakketje erwas (had vantevoren wel gemeld dat het eraan kwam) ik had ook tevoren betaald en na 5 dagen kwam er antwoord met de bijlagen (resultaten). Het is niet moeilijk en je hoeft er niet ver voor weg. Het is wel een beetje geklieder (vond ik).
MamavanH, ik heb dat volledig gemist dan denk ik, is er bij jou dan ook iets uit de resultaten van de hidden C test gekomen? Veel succes trouwens in Gent vandaag! Ik hoop morgen ook terug met de utro kunnen starten, ik geraak wel zwanger zonder maar vaak staat progesteron echt wel heel laag. Bij mijn tweede miskraam stond hij op 14 dpo op 10. Dus echt wel laag
Eeeeehhhh ja....Hidden C en te veel bacteriele belasting (Bacterial Vaginosis...wat in feite neerkomt op te veel "foute" bacterien en te weinig lactobaciilus nogiets...enz). Dus moet/mag binnenkort starten met de heftige AB kuur van circa 25 dagen. Heb het neergelegd bij mijn ha. Hij vond het dubieus dat er uit de een wel iets kwam en uit de ander niet (via Locus Medicus test kwam er bij mij een positieve score uit). Wilde dat ik nog een bloed en urine test deed via hem op Chlamydia en los van wat daaruit komt, als de test gedaan is mag ik via hem de AB kuur starten (sportief he van 'm ?). Moet eerlijk bekennen dat de uitslag wel insloeg als een bom...had ik niet verwacht....eerlijk niet...maar het zou wel kunnen verklaren waarom ik zo'n laag progesteron gehalte heb. Dat is in feite ook waarom ik het gedaan heb de test, om de oorzaak ervan voor Hidden-C uit te sluiten (naast het feit dat C ook nare invloed heeft op je algehele gezondheid - en dat heb ik liever niet). Dus ben uiteindelijk wel "blij" dat ik de testen gedaan heb. En zoals Kiekske bewijst heb je dan geen prednison nodig (althans als je NK-cellen daarmee tot rust kunnen worden gebracht en je geen andere auto-immuunziekte hebt - wat ik wel heb - Hashimoto). Echter als dit bijv. zou betekenen dat ik minder prednison nodig ga hebben vind ik dat al positief. Prednison is geen pretje ook qua bijwerkingen...maar als het mot mot het .
Ik voel me hier dus echt sinds eisprong pfff: totaal geen hongergevoel, constant lichtjes misselijk , pijnlijke borsten ... Ik hoop dat ik me snel beter ga voelen ... mss ook gewoon door ophoging schildkliermeds of zo ...
Elpie wie weet hoe positief het is Of gewoon veel progesteron in je lichaam? Mamavanh een auto-immu van je huid? Heeft dat dan ook een naam? Daar heb ik nog nooit van gehoord, kon je er ook nog wel bijhebben. Anderzijds goed dat ze je doorverwijst. Succes zometeen! En tweeling.. dat kan ook een één-eiige tweeling zijn, dat vind ik stiekem leuker @overstimulatie.. ik dacht dat je overstimulatie hebt als je estradiol een bepaald niveau bereikt (officieel zeg maar) en dan heb je ook gewichtstoename, buikpijn, etc. Ik heb niks. Nou ja, ik heb 34 eitjes maar ik voel me prima, zelfs beter als de vorige keer. Drink veel, elke week acupunctuur en hou me rustig op de bank met thee en een boekje.. blijkbaar gaat het goed
hoe graag ik ook wil, kwaaltjes 2 dagen na eisprong lijkt me echt zo onwaarschijnlijk. Wss gewoon vervelend buikgriepje of zo, wat nog niet echt helemaal doorbreekt of zo ...
Sophy, 34 is idd heel veel he, maar zolang je er geen last van heb. Geniet nog maar zalig in je cocoon !
en tja of ik mijn eisprong al heb gehad is natuurlijk ook de vraag ... maar toch al 2 dagen op rij terug neg ovutestje... De echo morgen zal het uitwijzen
Sophy, naar welke acu ga jij? Ik mag morgen ook weer bezoekje brengen aan Johan Roose, ze verwachten enkel een sneeuwstorm morgenvroeg, dus hoera. En moet om 10 u bij acu zijn en om 12 u in ziekenhuis voor echo.
Elpie gewoon naar de acu hier in de buurt. Hij is rustig en niet zweefie en dus prima voor mij Die waar jij heengaat is wel een topper he. Beetje ver weg dat wel. Krijg je cyclusmonitoring met de echos? Edit, ik ga vooral voor slapen, energie, innerlijke rust en balans. Bij jou wordt meer richting zwsc geprikt denk ik.