Ja wordt nu wel weer heel echt allemaal....kan me moeilijk concentreren. Ik wordt juist altijd een beetje stil, in gedachten verzonken. Ben wel erg blij dat beide onderzoeken nu gelijktijdig worden gedaan. Net nog de bevestiging gekregen van de assistente. Best apart. Zal mijn spandoek morgen voor je achter laten! Kun je er een leuke tekening bij maken of zo haha
Toch iedere keer opnieuw die spanning hè... Niet fijn... Maar we gaan ervoor!!! Laat je weten hoe het is gegaan morgen? Ik zal een mooie tekening voor je maken
Natuurlijk gaan we ervoor! Gaat goed komen Zal laten weten hoe het gegaan is, jij ook hoor! Succes! Ben benieuwd naar je prachtige tekening
SUCCES VOOR JULLIE ALLETWEE!!! En Goedemorgen Armani ... (of was het Kiek die zo vroeg moest....) In mijn topic een updeet over mijn raaaaaaaaaaaaare cyclus met gemist ei wat plots opduikt... Heel vreemd... xxx
Thanks Juul... Stond even raar te kijken toen ik onder vruchtbaarheidsbehandelingen ons topic niet meer kon vinden. Maar ja, er is zoveel verplaatst de laatste tijd, dat het belletje snel ging rinkelen. Hopen dat het dat bij jullie ook allemaal doet! Helemaal bij Chantal, want die is natuurlijk op vakantie en moet ons echt gaan zoeken... Armani: hoe was het?????? Ik ben zenuwachtig, bah. Ga een 'cocktailtje' innemen van 2 feminaxen en 2 paracetamol
Kiekske hoe is het gegaan gisteren??? Wij zijn gisteren om 05.00 uur opgestaan en om 06.00 uur weg gereden. Het was druk onderweg maar gelukkig niet in de file gestaan. Om 08.00 uur kwamen we aan, een half uurtje te vroeg. Om 09.30 uur waren we pas aan de beurt! ik dacht het zal 's ochtends vast niet uitlopen maar helaas....We mochten op de 2de verdieping wachten. Eindelijk was ik dan aan de beurt, ik mocht op de stoel gaan liggen. De prof vertelde precies wat ze ging doen en ik mocht op het scherm mee kijken. Het was een gek gezicht om opeens een buisje te zien in mijn baarmoeder. Het deed geen pijn maar wel heel vervelend. Het buisje schraapte langs de baarmoederwand en toen was het al weer voorbij! Nog even gepraat over de dag 5 TP en besloten dat we hoe dan ook gaan wachten tot dag 5. Ze is er heilig van overtuigd dat het beter is en vertelde ook dat over een jaar of 2 iedereen een dag 5 TP krijgt in Gent. Het lab schijnt daar zo goed te zijn dat een dag 3 eigenlijk geen voordeel meer heeft. En de gedachte dat de emmy zo snel mogelijk terug moet in de baarmoeder vind ze achterhaald. Dus daar hoef ik dan niet meer over na te denken. Heb heel de dag een vervelend gevoel gehad in mijn buik, dus lekker op de bank gelegen met een boek en een pot thee
Vandaag kreeg ik te horen van mijn huisarts dat de pregnyl niet te leveren is! Wat nu? Kiekske heb jij je medicijnen al binnen? Mijn HA raad me aan om het recept in België te gaan halen maar ik heb geen idee of dat zomaar kan, en of de pregnyl daar wel te krijgen is. Ik heb een mail gestuurd naar Gent, ben benieuwd. Oh ja ik moet volgende week donderdag toch terug komen voor de uitgangs echo Volgens de prof MOEST er echt 7 dagen tussen zitten. Ben er verder maar niet meer op door gegaan...
Ieoor; dat zou fantastisch zijn. Ik wacht nog even de reactie af van Gent omdat ik in principe ook ipv de utrogestan pregnyl zou gaan gebruiken. (dus heb dan 1x 5000 en 3x 1500 nodig) Mocht het nodig zijn, houd ik me zeker aanbevolen! Lief van je....
Ik heb woensdag mijn punctie gehad in een ziekenhuis in Gent die samenwerkt met UZ. De bevruchting gebeurt in UZ zelf. 2 van mijn 6 eitjes zijn bevrucht. Was wel heel ontgoocheld toen ik gisteren het resultaat hoorde. Morgenmiddag moet ik naar UZ voor mijn terugplaatsing. @pregnyl: Het is hier (België) ook af en toe een probleem om er aan te geraken. Soms hebben ze een kleine voorraad en soms is hij plots overal op. Ik heb mijn laatste pregnyl meegekregen vanuit het ziekenhuis zelf.
ME083; wat fijn dat je de pregnyl vanuit het ziekenhuis mee krijgt. Succes met de TP morgen! Juulzon; ben ook blij dat het goed is gegaan met de pipelle. Jij gaat eind juli weer starten? Krijg je dan hetzelfde behandel schema?
Jaja, hier ben ik!!! Sorry, gisteren meteen na Gent weer op pad, concertje Vandaag een vriending geholpen met poetsen van hun huis. Is compleet verbouwd en er moest nog zoveel gebeuren. Dus tsja...een helpende hand was welkom. Maar dus net pas thuis... Armani: wat fijn dat het goed is gegaan!!! En wat ontzettend raar weer van die pipelle + uitgangsecho...!!! Dan zegt ze indirect dat het bij mij niet kan, want er KAN gewoon geen 7 dagen tussen zitten. We zien wel... De dag 5 TP moet ik denk ik ook maar gaan accepteren. Toch eng... De hysteroscopie: nou, ik voelde me net een attractie!!! Naast mijzelf en manlief waren er 4 (!!!!) anderen die uitgebreid in mijn poes stonden te kijken. Beetje genant vond ik het wel, maar goed. Het zijn professionals... Ik heb een perfect uitziende baarmoeder Er was werkelijk niks geks aan te zien. Dus dat is mooi! Uiteindelijk heeft het denk ik wel 1 hele minuut geduurd, haha! En daar al die stress om... Toen een zeer vreemde situatie: We kregen het over de afspraak van volgende week, de 29e zegt zij. Nee, de 28e. Oh, hier staat de 29e bij Dr P. Klopt niet, is de 28e bij DR de S. Vreemd, hier staat niks op de 28e. Wat blijkt nu: DR P is onze arts, maar Dr de S doet altijd de pipelle. Nu heeft DR P. gezegd dat ze ons graag zelf wil behandelen en is de afspraak zonder enig overleg verplaatst naar de 29e. Zo fijn... Dat is dus waarschijnlijk de gemiste oproep van afgelopen dinsdag geweest. Maar ik vind het wel zeer knullig. Heb dr P ook nog gemaild om te vragen waarom dit is gedaan. Daarnaast twijfel ik erg of ik de pipelle wel moet doen. Als mijn baarmoeder zo mooi is, zou dit dan niet juist schade kunnen aanrichten?? Heb ik in de mail ook gevraagd. Ben benieuwd. Meiden, ik ben op. Toe aan mijn bed. Drie volle dagen achter elkaar met een bedtijd van 01:00 uur trek ik niet zo goed. Word oud
Oh Armani, de pregnyl: Ik bel vooraf even mijn apotheek of het leverbaar is (vorige week wel toen ik het vroeg, maar toen had ik geen recept), anders haal ik het in Gent na de uitgangsecho. Bij die apotheek zou het op voorraad moeten zijn. Maar spuit jij pregnyl IPV of als aanvulling op de utro? Ik moet het deze poging als aanvulling spuiten.
Even snel over de pipelle, na een hysteroscopie zal het niet direct een toegevoegde waarde hebben, omdat door dat kijkje id baarmoeder er ook al een reactie ontstaat. Dr F, de punctiearts, gelooft zelf, zijn persoonlijke visie, niet id Pipelle.... Ik ga een volgende ronde niet weer voor de Pipelle denk ik.. Maar zal de prof ook nog eens om haar mening vragen. Het is ook niet zo dat is bewezen dat een Pipelle werkt. Het zou kunnen... Maar ze passen het meer toe als vrouwen al vaak een TP hebben gehad van een mooi embryo en er weer niet wordt ingenesteld. Dan zou het eventueel van toegevoegde waarde kunnen zijn... Enne, dr P is wel een fijne arts vind ik. Xxxxx
Juul, ik zit ook echt in twijfel. Ben erg benieuwd naar de reactie van dr p. Ik neig zelf nu meer naar het niet doen. Dadelijk beschadig ik iets wat juist helemaal goed is. Ik twijfel nog maar even door...
Kiekske wat fijn dat alles goed is gegaan! En dat je baarmoeder er goed uitziet. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen over de pipelle. Maar gaat dokter P dan de pipelle doen? Dacht dat alleen de prof dat deed. Maar wat ontzettend vreemd dat ze zomaar opeens jouw afspraak verzetten! Tjonge af en toe gaat het wel heel erg chaotisch daar. Ik zou in principe de pregnyl gaan gebruiken ipv de bolletjes maar ga vragen of ik het beide mag doen.
Over de levering van de pregnyl; gisteren heel de dag bezig geweest om pregnyl te vinden bij een apotheek. uiteindelijk gevonden in een plaats op ongeveer een half rijden vanaf mijn woonplaats. Mijn HA heeft een fax gestuurd voor het recept zodat ik het vandaag kon halen. Darvoor ook aan Gent gevraagd hoe het in Belgie is met de voorraad pregnyl. Krijg ik terug dat je het daar moet bestellen bij een apotheek met een telefoonnummer en een adres en dat ze niet weten hoe lang dat dan gaat duren. Na een aantal mails zegt ze opeens; maar waarom neemt u het niet GEWOON bij ons mee? Het UZ Gent heeft een eigen apotheek en altijd pregnyl op voorraad! Huhh???? En dat zegt ze dan niet meteen? Hmmm zeker Belgisch Moest er wel om lachen