Elpie jaaa jij ook over een weekje een banner Bianca welkom. Wat is je verhaal? Als ik mag vragen. Mamavanh ja graag. Kan niet beloven dat ik het opvolg, maar wel benieuwd wat je advies is. Ach ja.. eentje.. ik hoop maar gewoon dat er vrijdag nog eentje is en wie weet
waarom mocht je geen aspirine nemen voor de TP ... ik neem ze nu al sinds 08/10 constant eigenlijk, de hele cyclus
ah ok Armani, maar het is niet noodzakelijk nefast voor het zwanger worden zelf dan? Ja hier geen punctie, proberen gewoon zwanger te worden in een natuurlijke cyclus dus vermoed dat het zo geen problemen oplevert wat ik me wel afvroeg, ik spuit nu sinds eisprong ook Clexane + neem asaflow. Kan het kwaad om tarwekiemolie te nemen (weet niet of dit ook nog eens bloedverdunnend werkt = vit E)
Hoi Sophy, mijn volledige verhaal kan je lezen op wie heeft er ook herhaalde miskramen gehad deel 6, dit op pg 14. Door al de verhalen hier te lezen en ook na 3 mk dit jaar heb ik besloten om voor een grondig onderzoek naar Gent te gaan. Ik ga ook bij dr Noens voor een gesprek en zien of hij iets voor ons kan doen. Dit omdat de gewone gyne, die doet wel testen maar niet uitgebreid en die zeggen waarschijnlijk vinden we niets terug en heb je gewoon 3x pech gehad. Als ik mij eens grondig laat onderzoeken vinden ze misschien wel iets en dan weet ik zeker dat ik alles heb gedaan wat ik moet doen. Dit is in het kort mijn verhaal. Groetjes, Bianca
Mamavanh, ga je zo mailen, ben net thuis... Schrik wel een beetje van de aspirine, die heb ik gewoon geslikt vanaf dag 1... Zou dit kwaad kunnen? Zal er per direct mee stoppen en dan na de TP ermee verder gaan...? Morgen de laatste fraxiparine dan maar en dan na de tp weer verder ... Sophie, hoe spannend! Volgens mij zei de prof ons de vorige keer dat 1 op de 5 dag 5 haalt... Hoop voor jou dat je een Kiekske doet, een prachtemmy die blijft plakken! En meer mag ook . Bdotsie, welkom. Tot later, nu even iets eten, heb tot laat gewerkt... Xxx
vit E werkt bloedverdunnend ik heb net als Juul ook weleens blauwe plekken gehad...maar wel (even) zwanger die ronde...heb jij veel blauwe plekken Elpie? (ik ben wel heterozygoot en jij homozygoot - wie weet kun je het wel gewoon gebruiken).
Sophy: 7 bevruchtingen is mooi...nu duimerdeduimduim voor jou dat ze alle 7 het halen (dromen mag toch?). Je hebt advies via mail. Enne...tis aan jou om te doen en laten wat je wilt. Bdotsie: welkom! Zora: ben wel benieuwd...nog uitslag van je TSH gehad? en wanneer moet je een nieuwe hcg bepaling doen? moet meestal om de zoveel dagen toch? Armani: suc6 morgen bij H. wil je nog tips aaaaaaardige man (echt een schatje). Hij krijgt ws wel een rolberoerte als je zegt dat je aan de prednisolon zit . Laat je niet weerhouden om het te vermelden. Gniffel. Elpie: nee de clexane stoppen is alleen voor bloedingen tijdens puncties en TP. Juul: wat een prachtige ervaring van de vriendin met geboorte van haar zoontje! Hopelijk over 9 maanden de rollen omdraaien . Ja sportief was ik ooit eens....lang...lang geleden . Nee, kansen niet benut, geen dubbel geluk...mijn protocol is nog niet af (en mijn kansen dalen in een natuurlijke cyclus als ik aanklooi zonder goed protocol). Plus AB moet nog. Jammer, jammer... Je schreef "mijn baarmoederslijmvlies is voor mijn doen mooi dik", dat kan door zowel de clexane/aspirine als prednison komen. De eerste zorgt uiteraard voor betere doorbloeding (heeft ook positieve invloed op eikwaliteit) en de tweede verminderd de "inflammatie" wat een beter slijmvlies tot gevolg heeft. Dus het kan kloppen. Heel fijn, goed bms is essentieel voor goede innesteling. Thumbs up!!! Hopelijk een mooi kado voor je lief (en jou).
Juul, ik heb zelf ook voor de tp aspirine geslikt. Volgena het boek van alan beer wordt het juist weer aangeraden vanaf eerste cyclusdag. Ik ben echter pas de fraxiparine na tp gaan gebruiken. Rondom de punctie ben ik iets van twee dagen vantevoren gestopt met aspirine. Ik heb zowel aspirine geslikt tijdens een verse poging als tijdens de succesvolle cryo tp. Beide keren gestart op de eerste cyclusdag. De blauwe plekken komen mij erg bekend voor. Mn buik was op een gegeven moment zowat zwart met onderhuidse harde schijven. Ik heb gespoten tm twaalf weken zwangerschap en zelfs nu voel je de onderhuidse harde plekken nog een beetje zitten. Succes morgen in gent.! Sophie, mooi aantal bevruchtingen, hoor! Ik ga voor je duimen dat er echt wel een of meerdere blastos dag vijf zijn!
Ik heb last van blauw plekken ja, overal waar ik gespoten heb, maar ik had het de vorige cyclus nog veel erger hoor Ik merk ook wel met het bloed afnemen dat er iets veranderd is, vroeger liep dat zo heel traag in het buisje nu is dat precies veel helderder en lopender. Of hoe moet ik dat uitleggen En ik moet redelijk lang blijven drukken erop, want dat blijft eruit lopen. Ben vorige keer extra plakker moeten gaan vragen, maar ja zal combi aspirine en clexane zijn ...
MamavanH, ik had trouwens nog gevraagd van eicelreserve ook en ze zei dat ik me absoluut geen zorgen moest maken. Dat die waarde in hun ziekenhuis heel goed was. En toen ik zei van in Gent dat die dubbel zo hoog was zei ze oh maar dat is een totaal andere test. Niet vergelijken. Ik moest me helemaal geen zorgen maken over een vroege menopauze of zo...
Elpie: moet je ook echt niet doen hoor geen zorgen maken over vervroegde menopauze en je AMH is prima. Over dat je langer op je arm moet drukken herken ik ook, met alleen aspirine dan ...toen ik vorige keer in Gent was liep ik langs het sjoppie te druppen en ben de wc opgevlogen om daar mijn dramatisch uitziende kleding uit te spoelen en iemand te vragen om een pleister ....ook snel blauwe plekken nu.
Goed hè! Mamavanh, mail je strx als ik thuis ben, maar onwijs bedankt voor alle mails!! Mail dan ook het mailadres. X
Kdenk trouwens dat het niks is deze maand .. precies een voorgevoel of zo ... Och tja, we zien wel zeker
Juul, 9 eitjes? Wat goed! Ik blijf voor je duimen! Sophy, jij bent echt een bikkel! Zonder narcose voor punctie gaan, terwijl je zo bang bent. Respect hoor! Later ga jij tegen je kindje zeggen: "Mama houdt zoveel van jou, dat ze er alles voor over had om jou op de wereld te kunnen zetten." Ik hoop dat die ene topper er tussen zit . Elpie, hang in there. Ik word ook altijd heen en weer geslingerd tussen wel-niet-wel-niet en per minuut overtuigd zijn van precies het tegenovergestelde. Ik hoop op een mooie banner voor jou over een paar daagjes . Mamavanh, jij bent echt de topper van dit topic! Soms brengt het wat onrust , maar ik weet dat jij het allemaal goed bedoelt. Je moet ook absoluut blijven spuien wat er in je opkomt. Je steekt zoveel tijd en aandacht in het beantwoorden van onze vragen en het geven van adviezen, dat zou je echt niet doen als je niet zou willen zien dat wij allemaal hier een gevuld buikje krijgen . Echt bewondering en dankbaarheid heb ik voor je. Waar haal je al die kennis vandaan trouwens? Wel doen, hoor, die AB! Met een infectie maak je geen goede kans. Heb je manlief al overgehaald of moet je dat nog doen? En dan straks hopelijk jij ook een wondertje in je buik. Armani en Kiekske, ik ben zo blij voor jullie !!! Ego, hidden C test verstuurd, nu maar wachten op de uitslag. Ik ben bang dat mijn infectie weer terug is na die laatste vroege miskraam, want mijn menstruatie is echt bijna niks. Voorheen had ik 5 dagen roodverlies en nu sinds gister, dag 3, is het nog maar zo weinig, dus ik heb maar 2 dagen een goede hoeveelheid gehad. Nog nooit zo weinig gevloeid, dat vind ik geen goed teken. Maar goed, even de uitslag afwachten. Ik heb het gevoel dat er wel iets uit móét komen. En ik vind het een fijn idee dat Serum AB voorschrijft als je een positieve test hebt tot 8 weken. Ik vond het al zo gek dat er in Gent niet preventief AB werd voorgeschreven, voor mijn gevoel klopte dat niet en mijn gevoel zat goed, want Serum doet dat dus wel. Hier ook trouwens onder de blauwe plekken van alleen aspirine .