Sophie, een mooie blasto aan boord! Yesss! Heb je nog cryootjes? De duimen gaan AAN! Mamavanh, maandag maar even met de huisarts overleggen. Net als bij Brix waren de onderzoeken op soa's en ook chamydia, negatief. Geen cijfer gekregen. .. Dank voor de linkjes trouwens. En ga dat boek eens opzoeken. Is het een iBook of een PDF file? Brix, die oestradiol is bij ook een vraag... Heb nog even met Peny van serum contact gehad en zij raadde mij aan morgen mijn estradiol te laten bepalen en als ik de waarde aan haar doorgeef, zal zij advies geven over Progynova gebruik, dat is hetzelfde als cyclocur witte pilletjes! Heb dat inmiddels op creatieve wijze al in huis. Maar ben een beetje voorzichtig met het gebruik... Wel raar dat serum jouw bloed nog niet ontvangen heeft... Kiekske, wat een geweldige, prachtige test! Wanneer de eerste echo? En waar? Ook in Düsseldorf ? En wat je zegt, jij had dag 5 tp.. Wel een goede om op te merken... Ik hou me wel aan het schema van de prof. Voor de dagen... Nadeel voor mij als vroegtester, dan blijft het lang spannend, want door die laatste hcg injectie op dag 8 kan ik niet vroeg testen . Wanneer zou ik dan in principe wel kunnen testen, vraag ik me af.... Gent zegt bloedtest op 31 december... Misschien dat maar gewoon doen. Ga ik daar wel naar toe. Tenzij ik al bruinverlies heb. Dan laat ik het lekker.... Armani, hoe voel jij je? Ga jij ook moeders voor moeders doen? Of mag dat misschien niet vanwege ander medicatiegebruik? Tauret, wat gaat jouw bannen toch snel . Mooi! Mijn eigen update weer op mijn blogje... Morgen dus de punctie, spannend... Ben inmiddels weer bijgekomen van mijn pechdag (zie blogje) en heb mijn oude pas geblokkeerd, een nieuwe aanvraagd... Van die dingen.... Op naar morgen! Xxx
Sophy: broed-ze!! wat fijn, hup hup terug in je coconnetje . Heb je nog cryo's? Tauret: wat een goeie info zeg! gelden die waardes voor cortisol ook als je geen pred gebruikt? Juul: succes bijna! en fijn dat Serum je antwoord gaf. Ik zou dat wat Penny je adviseert opvolgen. Ze is erg goed. balen van je bankpas!...wacht maar tot het raak is dan krijg je nog meer van dit soort dingen (ik heb nog eens langs de kant van de weg gestaan zonder benzine....vergeten - dat deden die hormonen met mij ik ben dan echt totaal de weg kwijt). Brix:die progesteron was je toen zwanger die cyclus? vreemd dat z ehet nog niet hebben bij mij heeft het ook wel 7-8 dgn geduurd geloof ik...net toen ik ging piepen kreeg ik de volgende dag een mailtje van Maria. ik zag op het andere topic een prachtige kerstboom ...knuffel ik werd er wel even stil van. Idem trouwens voor Elpie. bedankt voor het opzoeken van de info trouwens over CAT. Armani: meis hoe is het gegaan vandaag? Ego: ik mag dinsdag terugbellen met de dame ze heeft me haar naam gegeven en snapte het probleem. Ze zei zelf "ik denk dat u niet juist bent doorverwezen". Ik had het idee dat ze het echt begreep, dus hopelijk komt het nu goed... de controle afspraak was een beeetje een anti-climax en ik moet over halfjaar terug. Nou, ik weet niet of ik dat wel ga doen....misschien ga ik wel terug naar m'n ha want die denkt meer mee dan een universitair ziekenhuis .
Hier leef ik ook nog ... Ben sinds gisteren in verlof tot het einde van het jaar dus genieten genieten en nog eens genieten! Zijn pannenkoeken gaan eten, eendjes eten gaan geven in het park, boekjes gelezen , filmpjes gekeken ... En tja testen ene moment denk ik echt dat ik zwanger ben ... andere moment zo overtuigd van niet ... Weet ook niet zo goed wanneer testen, ofwel zondag ofwel maandag ... Mijn pos ovulatietest was nu maandag 14 dagen geleden ...
Ik merk wel dat ik wat meer witverlies heb en regelmatig steekjes in mijn lies (en dat had ik wel bij sommige zwangerschappen) maar ik ga er gewoon even helemaal niet vanuit ...
Juul, heeeeeeeel veel succes morgen!!!! Mama, heerlijk, die ziekenhuizen...zucht... Elpie, geniet van je verlof meid! Ik zou toch stiekem eens testen...
Bwa 4 dagen voor NOD vind ik wel echt heel vroeg hoor. Ik ga mijn nieuwsgierigheid nog zeker en vast bedwingen tot zondag.
Juulzon; wow 8 follikels! Echt goed, ik ga heel hard aan je denken en al mijn positieve energie naar jou zenden! Dit keer moet het lukken meis. Heel veel succes morgen. Ik voel me echt heel gelukkig, lief dat je er naar vraagt. Natuurlijk af en toe wat onzekerheid maar dat is logisch na zo'n lange strijd. Ben ook al druk bezig met MvM, was geen probleem met mijn medicatie gebruik. Je hebt je strijdplan al helemaal klaar lees is, goed zo! You go for it girl! Wat lief van Penny dat ze je advies geeft over de oestradiol. Ben benieuwd. Brix; hopen dat ze het morgen ontvangen en dat je snel de uitslag krijg. Mamavanh; die afstotings verschijnselen klinken idd erg bekend! Toch vreemd dat ze dit in NL niet herkennen Ik vind de granaatappelsap trouwens ook lekker hoor... En wat goed dat jij de variant hebt gevonden van de cyclacur, terwijl mijn ha het niet kon..en ik ook niet...ik mag dus alleen de witte pilletjes slikken, 3 per dag, 6mg totaal. Had je verwacht dat de C test in NL ook positief zou zijn? Die hidden C heet niet voor niets hidden...C En voor de sceptici onder ons; bij mij was het negatief. Zou je van je ha de AB krijgen? Duurt echt lang hier de MTHFR! Alles is goed gegaan hoor vandaag, de intralipid zit erin. Ben blij dat ik het gedaan heb en hopelijk gaat de waarde van de Tcellen nu omhoog. Kiekske; het zou idd wat zijn....als je een tweeling krijgt Sophy; wat geweldig!! Nu lekker rustig aan doen, voetjes warm houden, granaatappelsap drinken en op naar een positieve test! Elpie; wat spannend!!! Ik duim voor je hoor.
t ligt aan de gevoeligheid van je test vanaf 10 IU/l kun je 6 dgn voor nod testen..bij mij testte die dan al positief die kwaaltjes en dat witverlies klinkt erg goed hoor! en het is toch al 14 dpo voor jou???
Nee dat denk ik niet hoor; pos ovutest was pas maandag 14 dagen geleden. Wss dinsdag eisprong gehad. Dus dan is het nu dinsdag pas 14 dagen na eisprong he
Elpie, hoop op een roze test voor jou. Stel je voor... Roze golf nummer twee op dit topic? Armani, penny schreef ook dat progynova het alternatief is voor de cyclacur, heb nu 2mg in huis. Per wanneer slikte jij het? Direct na de punctie of na de terugplaatsing? Mamavanh, kun jij niet, net als ik destijds heb gedaan, een recept krijgen van Serum? Of vragen of ze dat naar je apotheek faxen? Ik heb toen zo de antibiotica kunnen ophalen... Nouja, zo ongeveer... Ik had het recept per mail gekregen en het naar mijn buurvrouw, zij is apotheker, gemaild en zij heeft het voor mij geregeld. Kiekske, wanneer nu eerste echo en waar? Die test van u is echt een droomtest ! Sophie, broedse op je blasto-beebje! Had je nog cryootjes? @all, fijn weekend... Ga nu proberen te slapen! X
Goh, wat wordt hier veel geschreven! Ben nog niet helemaal mee, vrees ik, maar wil toch graag enkele reacties kwijt. Eerst en vooral, Juultje! Je PU zal nu al wel achter de rug zijn, dus succes wensen hiervoor hoeft niet meer. Je hebt een mooie stimulatie gehad, dankzij je eigenwijze aanpak. Dat herken ik zo goed! Ik ben zelf ook aan't 'zelfdokteren' gegaan de laatste pogingen. Weliswaar niet zo maar lukraak, maar na de nodige research en met milde dosissen. En je ziet wel, mèt resultaat : jij (vermoedelijk) een mooie oogst vandaag en ik heb voor het eerst 2 cryo's na DHEA (slechts 25mg gedurende 7à8 weken)! Meid, ik heb al zo vaak in stilte met je meegehuild! Jouw wanhoop is de mijne en hoop in elke vezel van mijn lijf dat we ooit mama mogen worden!! Oja, ik heb 3 pogingen Progynova (2x2mg/dag) vanaf PU genomen. Mijn BMS was ook altijd rond de 10mm bij laatste echo, dus kan prima. Tauret, tja, die afstotingsverschijnselen. Ik kreeg ze pas nadat ik mijn dosis van 2x32mg (geduren 5dagen na PU) zelf gedurende 3 dagen had verlaagd naar 2x8mg. Die verlaging was dus eigen initiatief en 'illegaal'; had van FA moeten stoppen na 5 dagen. Mijn FA haalt haar schouders op als ik het aanhaal; 'nog nooit van gehoord' Daarom doet ze er ook niets mee. Tja, en dan ga je zelf zoeken natuurlijk! Ik had haar gevraagd om een lagere dosis prednison te nemen gedurende een langere periode ipv 5 dagen een megadosis van 2x32mg. 'Doen we niet, is niet volgens ons protocol' :x Ik heb nu advies gevraagd aan Serum. Ik wacht ook nog op mijn dossier uit Jette. Ik weet eigenlijk niet of de ANA ooit getest geweest zijn. Welke dosissen pred gedurende hoelang neem je nu? (Kan ook via PB) Brix, vervelend dat je staal nog niet is toegekomen bij Serum. Gelukkig is het niet zo warm en kan het hopelijk nog goed komen. Ik heb zelf gisteren mijn staal op de post gedaan. Ook de vragenlijst terug gemaild, maar nog geen reactie. Ik hoop stiekem dat ze wat vinden, heb jij dat ook? Wel gek natuurlijk, want dan zou dat betekenen dat al de ellende die we achter de rug hebben helemaal niet had gemoeten, maar dan is er misschien eindelijk een oorzaak gevonden en kan er wat aan gedaan worden. Armani en Kiekske hebben alvast een mooi resultaat, en dat geeft me weer wat hoop. Hoewel ik zo bang ben dat ik mezelf weer wat aanpraat. En dan moeten de cryo's nog goed ontdooien en geen beschadigd DNA hebben, want dat kan natuurlijk ook nog een oorzaak zijn van het herhaaldelijk falen. Pfff, ik ben zo bang!
Pff en nu lees ik hier weer zoveel van afstotingsverschijnselen ... heb daar nooit op gelet maar heb sinds gisterenavond precies lichtjes wat keelpijn. Of is dat meestal heel erge keelpijn dan. Tis ook niet echt pijnlijk, eerder zo klein beetje geïrriteerd precies Heb precies ook met momenten ineens zo ontzettend warm ... en dan gaat dat weer over Ik ga morgenvroeg testje doen, als het dan pos moest zijn dan hoop ik dat ik zo snel mogelijk aan de Ivig kan ...
tis geen zware keelpijn Elpie, steekjes soms soms wat meer....dis precies waarom ik "hamer" op vroeg testen....
volgens mij heb ik hier de laatste dagen gewoon weer wat teveel gelezen ... en dan denk ik heb ik keelpijn ... en na een tijdje denk je dan gewoon dat je keelpijn hebt morgenvroeg doe ik zeker een testje! Kan er nu toch niks aan veranderen
en steekjes zijn het ook niet echt, tis denk ik eerder weer iets wat in mijn hoofd zit ... ook geen pijn met slikken of zo. precies ook gewoon wat meer speeksel dan ervoor
en kan me ook helemaal niet herinneren dat ik zoiets zou gehad hebben bij vorige zwangerschappen ... tis gewoon hoe meer je weet weet iemand of Ivig hetzelfde effect heeft als preds in geval van afstoting?
Elpie, heb geen antwoord op je vraag, maaaaar: een hoge dosering omega3 kan volgens dr Pfeiffer uit Düsseldorf ook een boost geven aan het immuunsysteem. Moet je even opletten op de hoeveelheid dha en epa in de omega3, moet minstens 250 zijn. Hoop op een mooie test voor je meis! Maritu, thnx . Helaas dat je op een gegeven moment haast gedwongen wordt om zelf mee te denken in de hele MMM.. Je zou toch denken dat er ook klinieken in NL zijn die assertiever ophouden stellen tegen het strenge Nederlandse beleid... Maar helaas... Moet zeggen, wat ik nu zelf uitgeprobeerseld heb, is ook mede gebaseerd op de schema's van Kiek en Armani, de literatuuronderzoeken en adviezen van MamavanH en resultaten van het bloedonderzoek. Heb alleen niet alles overlegd met de prof . Nouja, we zullen zien en we duimen weer. Hoe doe jij het eigenlijk met medicatie en het betalen? Mag ook via een pbtje hoor... En die hidden c en die andere test bij serum heb ik ook gedaan. Ben ook erg benieuwd of dat net de boost is geweest... Bij mij kwamen er geloof ik 3 infecties uit, waaronder hidden c. Ik schrok er toen heel erg van, dacht, hoe kom ik hieraan?! Maar ik las ook weer op Amerikaanse fora dat het gebruik van antibiotica voorafgaand aan een IVF poging positief kan werken. Alles bij elkaar heb ik eerlijk gezegd deze ronde een heel goed gevoel. Maarja, ben al eerder van mijn roze wolk gevallen... Veeeeeel vaker... En dat went nooit. Die val raakt je iedere keer harder, er ontstaan iedere keer nieuwe, diepere liitekens... Anyway, succ6! Mijn uitgebreide update op mijn blogje, maaaaar had dus maar liefst 12 eicellen! Begin morgen toch maar met de aspirine, de utro en progynova 2x2mg. De prednisolon bouw ik na de tp op naar 20mg en dan begin ik ook met de fraxiparine. Hoor morgen tussen 12 en 13h hoeveel eicellen er rijp en onrijp waren en hoeveel er bevrucht zijn. En weer, toch weer, vinding het doodeng. Trouwens, de prof vertelde mij dat ze in Gent ook inde embryoscoop gaan, maar dat ze hier niet mee adverteren??? Wel apart. Tot morgen weer en fijne avond allemaal. X
ah ok, dus als ik zwanger zou testen morgen moet ik maandag holderdebolder naar Gent bellen nu tis eigenlijk niet dat ik ooit echt vroege miskramen doe, steeds na een kloppend hartje. Maandag zou ik nog steeds voor NOD zitten en meestal kan je de dag erna in Gent terecht voor de eerste baxter .... Ga denk ik zo opgelucht zijn als ik eenmaal zwanger ben als ik dat eerste infuus heb gekregen...