Hahaha! Weer typisch Gent ja! Maar tegen mij hebben ze dat bij de vorige poging ook gezegd, bij het UZ is het altijd op voorraad. Daarom bel ik vooraf ook even mijn eigen apotheek, dan weet ik of ik het uit Gent mee moet nemen of niet. Dr P. wil ineens zelf de pipelle doen ja. Ik vraag me ook af wat de reden is dat ze ons dossier naar zichzelf terug haalt. Ik heb een tijd terug wel gevraagd of zij de hysteroscopie en de pipelle deed, maar toen zei ze dus dat dit niet kon. Ze hebben allemaal extra taken en die van haar is een andere. En nu dit. Ik zet er wel vraagtekens bij, wil graag de reden weten. Ik zie dat namelijk meteen als iets negatiefs. Heb je nog veel last van de pipelle gehad? Ik echt nauwelijks iets van de hysteroscopie. Beetje kramp op de terugweg in de auto, beetje gekleurde afscheiding, maar dat was 's avonds ook alweer weg.
ha meiden! Ik ben vannacht teruggekomen van vakantie. Het was heerlijk met hier en daar moeilijke momenten die met verwerking te maken hebben, was nu immers 16wkn zwanger geweest anders. Ik weet dat het niet helpt om dat te denken, maar af en toe vliegt t me gewoon naar de keel bij t zien van een zwangere op vakantie die liefdevol haar buik insmeert of een meisje van 2 op de dansvloer die met zon bellydance sjaal haar heupjes heen en weer staat te wiegen.. Maar het was goed om er even uit te zijn. Heerlijk gedoken, wat is de onderwaterwereld vd rode zee toch prachtig! Er is veel geschreven in mijn afwezigheid, moest erg lachen om de spandoeken, kapsels, kleding, namen enz. En ik denk dat zon afstandbediening een gat in de markt is in de MMM wereld Nu kort een reactie op de recente berichtjes, ga zo nog ff pitte want maar 3u geslapen: kieske: fijn dat alles goed is gegaan en het er goed uit zag! @zwanger worden deze zomer: ik schrijf me in voor de loting! Al gun ik het de langst wachtenden het meest. Ik ben het jongst hier denk ik, 27, amh is prima dus ik heb nog wel even hoop ik. @tp dag 5: spannend hoor, ik hoop dat jullie emmy's het gaan redden! @verplaatsen topic: ik kies via onderwerptools altijd abbonneren, dan staat hij int rijtje bij gebruikersinstellingen en raak ik nooit iets kwijt, ookal verplaatsen ze iets. oogjes vallen dicht... ik ga zzzlapen
Hé Chantal! Welkom thuis! Het tarief is idd verhoogd, ik was ook net te laat met boeken. Trouwens geen ontmoeting in het hotel as woensdag, want wij hebben het moeten verzetten naar donderdag. Misschien heb je het gelezen. Gelukkig heeft het hotel meegewerkt aan de wisseling van dag, scheelt toch weer. Hoe is het verder dames? Ik ben net weer thuis, ben met mijn mannetje naar Miss Saigon geweest. Mooi! Nu in relax-stand...
Zeg, wij krijgen (bijna) allemaal dag 5 TP geadviseerd. Als wij nou allemaal eens over de embryoscope beginnen, zullen ze er dan gevoelig voor zijn? Dat ze er in Gent ook maar snel één aanschaffen! Nu worden onze frummels regelmatig uit hun warmte gehaald om onder een microscoop te liggen. Ik ben wel voor de embryoscope. Zullen we een poging wagen??? Ik weet dat er aankomend jaar een studie aankomt, waar Dr P. ons wel een geschikte kandidaat voor vond. Ze gaan het embryo in een buisje doen, snel tp-en en dan op dag 5 uit het buisje halen en weer terug in de baarmoeder zetten. Als ze dan ook nog een embryoscope studie gaan doen, dan hebben we allemaal een gartis poging!! Dat zou toch mooi zijn
kiekske; wel weer een apart verhaal over jouw afspraak. Vreemd dat dokter P. opeens de pipelle doet, dacht dat alleen dokter S. dat deed. Dat van de embryoscope is een goed idee! Ga er donderdag naar vragen.... ik ga zaterdag al beginnen met prikken tjonge komt nu wel heeel erg dichtbij. En vandaag de bevestiging van Gent dat ik donderdag bij hun de pregnyl mee krijg. En jij hoeft helemaal niet mee te doen met die nieuwe studie, volgende maand ben je gewoon zwanger! Fijn dat je het hotel nog kon wijzigen. Chantal; fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad. Lekker bijgekomen en energie opgedaan. Jij gaat donderdag toch ook naar Gent? Hoe laat moet je er zijn?
Armani: ja, dat dacht ik dus ook, dat enkel Dr de S dat doet. Blijkbaar toch niet. Nog geen antwoord gehad van Dr P. Heb van haar geen rechtstreeks mailadres, gaat altijd via het algemene adres. Duurt lang... Wil weten wat de reden is!! Maar, had jij nog veel last na de pipelle?
Echt waar? Dan zie ik je waarschijnlijk toch nog. Grappig! Heb je je vragenlijstje al klaar voor de dr? Welke dr krijgen jullie eigenlijk?
Van de pipelle heb ik wel een paar dagen wat krampen gehad en na 2 dagen licht bloedverlies. Schrok me wild, dacht dat mijn menstruatie was begonnen (kan natuurlijk niet met de pil maar toch). Maar nu helemaal nergens geen last meer van.
wij krijgen ee intakearts ofzo, zal zo even naam kijken. Dan besprekenn ze ons geval in een vergadering zei de telefoonmiep. Vragenlijst....uhhh nee. Heb niet zoveel vragen, behalve: kunnen jullie er hier wél achterkomen wat de oorzaak van de hh mkn is? Jullie andere suggesties dan?
Chantal; ben benieuwd wat jullie te horen krijgen donderdag. Spannend! Kiekske heb jij nog last gehad van de hysteroscopie?
Armani: ik heb echt alleen op de terugweg wat krampen gehad, verder echt niks. Ze zijn ook maar zo kort binnen geweest, ik denk dat als het langer was geweest, het ook erger geweest zou zijn. Gelukkig nu niet! Vervelend dat jij er wle langer last van hebt gehad, maar denk dat de pipelle wel een stuk heftiger is. Chantal: de intake-arts. Wij hadden toen Harry Potter. Een jong broekie nog, maar zeer vriendelijk. Ik hoop dat ze er achter komen!! Op dinsdagmiddag hebben de artsen stafvergadering, dan worden de dossiers besproken.
Kiekske wel fijn dat je verder geen last hebt gehad van de hysteroscopie. Gisteren even een emotioneel moment gehad. De gedachte om straks weer echt te beginnen vloog me even naar de keel (of hoe je dat ook noemt). Voelde me zo moedeloos opeens, alsof alle energie uit me stroomde. Manlief ving me gelukkig goed op, luchtte wel op om alle tranen te laten gaan. Vandaag voel ik me weer goed, we gaan er gewoon voor!
Gooi het er lekker uit Armani!! Je kan het beter nu kwijt zijn, dan dat je er straks nog mee rondloopt. Nu alles eruit gooien en straks weer fris en fruitig aan de spuit! Ik merk dat het hier ook weer ernstig begint te leven. Zenuwen komen, hoop die ik niet durf te hebben, vragen vragen vragen, maar geen antwoorden, enz. Volgende week vrijdag, als het goed is, weer de 1e spuit, bah. Zie er tegenop, maar aan de andere kant ben ik er ook weer klaar voor. Waarom kunnen wij niet gewoon manlief aankijken en OEPS, zwanger... Was niet gepland hoor, maar zooooo welkom. BAH!!
Alleen je man aankijken? Tjonge zou helemaal makkelijk zijn haha Ja ik struikelde tegen mijn man aan terwijl hij de afwas deed....en opeens was ik zwanger. Waarom waarom waarom........ Ben er nu wel meer mee bezig als de vorige keren, zeker omdat het nu of nooit is. Kiekske wat jij zegt is zo waar; de hoop die je niet durft te hebben. Moeilijk he
Met die waarom-vragen moeten we ons maar niet bezig houden. Dan worden we helemaal gek. Maar af en toe komen ze wel opduiken... Hier ook extra spanning vanwege de erop of eronder poging. Maaaarrrr....ik heb wel besloten dat als het nu niet lukt en Gent aangeeft dat het weinig nut meer heeft, ik toch nog een poging in DD wil. Ivm de embryoscope, ivm hun kennis van het lage AMH, ivm een net iets andere aanpak, enz. Dat is dan het allerlaatste wat we doen. In Gent geven ze aan dat ik het probleem ben en dat eiceldonatie dan een optie zou zijn. Met een zaaddonor heb ik geen moeite, Met een eiceldonor wel. Dan heeft mijn hubbie weer een kind met een ander (hij heeft 2 kids). Zo voelt het...
kiekske jij hebt hierna toch nog een vergoede poging? Kan me voorstellen dat je alles geprobeerd wilt hebben. Ik hoop zo voor je dat DD helemaal niet nodig is! Dat we straks gaan schrijven in het Mei 2013 topic En alle zwangerschaps kwaaltjes met elkaar bespreken