1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    @poppetje: de karyotypering wilde ze persé doen en duurt vlgs mij 6-8 weken ze plannen dan na 10 wkn ongeveer. MTHFR 677 duurt vlgs mij ca. 3 weken.
    vwb betrouwbaarheid de ANA vind ik in Gent niet zo handig maar wel in NL want waar ik 'm gedaan heb kreeg ik een titerbepaling en in Gent alleen een 2/3+ indicatie. In gent hebben ze bij mij geen anti-TPO gedaan wel in NL. Je kan het toch voorleggen aan je ha?

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik schrijf al jullie dingen op en neem het vrijdag mee, ook dat van mijn schildklier enzo. Jullie tips vind ik handig! Scheelt hoop ik tijd...

3. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    ik las in je banner dat manlief sterk verminderd vruchtbaar is. Is die Hidden-C en 7-in-1 test niks voor jou?

4. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Wat is dat precies? Ben echt een leek volgens mij. Manlief had de laatste x 0,1 milj zwemmers per ml dus echt niet veel.

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Bij mij is alleen DHEA-S geprikt, die was vrij laag. Betekend het dan volgens jullie/Kiekske dat mn DHEA nog lager moet zijn geweest?

Ik ben vandaag gestart met de DHEA!

Nu inmiddels meer dan een week terug dat ik mn potje prut op de bus heb gedaan. Hoe snel hadden jullie bericht dat het aangekomen was?

6. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Maartje, die van mij heeft er ruim 2 wkn over gedaan...

7. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Maartje, mijn potje had er een week op gedaan.
    Heb jij bij Pf je dhea-s laten prikken? Ik zou dan in de kliniek toch een keer je dhea laten prikken.

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke, dus dat kan verder geen kwaad?? Als het er 1 tot 2 week over doet?

Ik zit er een beetje over in de stress. Ik heb namelijk het in de supermarkt (postkantoor) laten wegen :p en daar een sticker op laten plakken wat als postzegel moest fungeren.

Nu vroeg ik nog om een prioriteitssticker, maar volgens de bebeugelde en bepuistte jongeman hoefde dat tegenwoordig niet meer...

Het is dus zonder pioriteitssticker weggegaan. Thuis gekomen heb ik de boel onderzocht en wat blijkt... HET MOEST ER WEL OP!!

:(

Nu ben ik bang dat het wekenlanger er over zal doen en dat het dan 'niet meer goed is'...

Ongegronde vrees? Wat denken jullie???

DHEA-S in zowel DD als in NL laten prikken. Eigenlijk heb ik er weinig trek in om het nog een keer in DD te laten prikken. Ik ben van plan om pas weer in april die kant op te gaan, als ik mijn 90 tabletjes DHEA op heb ;)

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb meerdere malen aan Serum gevraagd of het niet erg was dat mijn sample zo oud was. Dat kon geen kwaad, vanwege de techniek die ze toepassen, is de sample na langere tijd ook nog bruikbaar.

10. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Oke :)

Een lekkere wildgroei aan bacterien dus :p

IEUWW!! Je zou maar die gore potjes moeten onderzoeken :p
    Ach, nou ja... Die Griek heeft tenminste werk. Dat is voor een Griek in deze dagen uiteraard al heel wat ;)

Hebben jullie trouwens allemaal telefonisch het plan de campagne met Penny besproken?

11. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    De hidden-C is een test waarbij je menstruatiebloed getest wordt (meot je zelf opvangen in een potje - lekkuurrrr) en ook de 7-in-1 test. Ze zeggen als je positief test op die bacterien dat dit effect heeft op je man's zaad en ook op je eigen bms.

12. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry breek ff in.

Brix had je pas na twee weken reactie uit athene of was het monster pas na 2 weken aangekomen?
    Ik heb vorige week ook een sample verzonden maar ook zonder priority.

@mamavh
    Heb jij destijds specifiek gevraagd om de mthfr in Gent.

Groet lindra

13. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Het probleem is dat ik amper bloed verlies heb. Dus het niet op kan vangen. Wordt nog wat als ze dat willen. Mijn baarmoederslijmvlies was overigens dik genoeg.

14. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Kan eventueel met primolut misschien opgelost worden. Ook hebben ze slechts heel weinig nodig hoor :)

15. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dat scheelt! Dacht al, maar moet een oplossing voor zijn, gelukkig meer vrouwen die weinig bloedverlies hebben.

Eerst maar naar de intake. Moet mijn man daar ook gelijk zaad in leveren want las wel dat ze gelijk bloed prikken.

16. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    ja aan N gevraagd maar DS doet het ook die mthfr. Ik ben hetero vinden ze geen probleem maar schijnt toch wel aanleiding te zijn voor meerdere mk. Wordt nu in NL getest op de mthfr 1298 variant maar nog steeds geen uitslag :( (8-9 weken verder!). Wat een boerentrienen zorg af en toe hier zeg....in Athene kun je dit ook testen binnen 3 dagen uitslag!

17. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.884
    2.892
    113
    Noord-Holland
    Hier gaat het goed. Kindje is 5mm en het hartje klopt!
    En verder lees ik stilletjes mee en duim nog harder mee :)

18. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Het monster was pas na 2 weken aangekomen. Volgens mij had de postmeneer er wel een prioritysticker opgeplakt, maar dat weet ik niet meer zeker.

Gent heeft mij getest op MTHFR, zonder dat ik daarom hoefde te vragen.

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Whaaaaa!!!! Wat een superfijn nieuws!! Gefeliciteerd :D!!!

20. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb zojuist een tuurstreepje gepiest. Ik voel me absoluut niet zwanger, dus ik deed de test om mezelf een omowitte test te laten zien.... maar niet dus. Het streepje is nog te minimaal om ook echt te zeggen dat ik zwanger ben, vind ik, dus ik beschouw 'm nog maar als negatief. Mijn plan was om 13-1-13 te testen, misschien houd ik dat wel aan, als ik dat volhoud ;).

Deel Deze Pagina