Sophy, van harte gefeliciteerd! BRIX!! Een tuurstreep!! Wauw! Ik hoop voor je dat hij duidelijker en duidelijker zal worden en dat je de tijd van MK's achter je mag laten en dat de streep dus duidelijker en duidelijker en duidelijker en duidelijker en duidelijker gaat worden!! Serummail! Mn ranziggoedje is binnen!!
Brix oei spannend! Kan me haast niet voorstellen dat je tot zondag.. zo lang.. wacht met weer testen op naar een knalstreep meid!
Brix, ik zou je zo knap vinden als je zo lang zou kunnen wachten... hoop zo dat er een supermooie roze dikke streep komt te staan..
Brix, fotootje???? Dit klinkt wel heel positief. Geen medicatie gebruikt verder? Stel je voor, heb je een oud&nieuw wonder.... (Verder weer in meeleesstand) X
Heb net al even naar je foto gekeken, ik zie ook een streepje hoor. Volgens mij een streep die precies zo hoort te zijn bij 9/10 dpo.... Ik zou overmorgen weer testen! Of morgen misschien al... Om te kijken of ie er nog staat... Volgens mij ben jij gewoon zwanger (nou ja, gewoon... Eeeh, ja gewoon, want je hebt geen behandeling gehad ofzo....)... Nu nog zwanger blijven! Maar, so far, so good.... X
Dank voor jullie reacties, lieve meisjes! Ik weet ook niet of het tot zondag volhoud . Juul, wat reageer je toch lief op mijn nieuws, ondanks dat het voor jou denk ik pijnlijk en confronterend moet zijn. Dikke knuf! Ik gebruik als medicatie nu die AB-kuur waar ik middenin zit, utrogestan en asprine. Verder nog een hele rits aan supplementen. Sophy, hoe ver ben je gekomen bij je miskramen? Heb je al wel eens een hartje zien kloppen of is dit een mijlpaal?
@Sophy: wat een goed nieuws! heerlijk... ik had trouwens dezelfde vraag als Brix... @Brix: ik vind 'm wel duidelijk hoor.... is geen tuur-streepje maar een idd 9/10 DPO streepje zoals Juulz al zei! Hopen dat ie steeds donkerder mag worden! Dat zou een feest-ei zijn .
Oei, hopelijk komt het bij mij dan ook binnen twee weken aan, alhoewel ik zeker geen priority heb, hopelijk is het sample dan niet te oud. Ik had verzocht om de mthfr maar die is om een of andere reden toch niet gedaan in gent. Ik heb volgende week weer een afspraak met d dr deS zal haar dan vragen of ze het als nog willen bekijken.
Ik had het destijds ook gevraagd maar volgens dr p niet nodig omdat homocysteine goed was, maar ik had lange tijd vitb 12 en hoge foliumsuppl gebruikt. In gent wel gevraagd maar toch niet gedaan. Wat zijn jou vervolg plannen ?
Wat fijn om te horen! Ben je al eerder zo ver gekomen? Oh, lees net dat de andere meiden dat ook al hebben gevraagd!!! Geniet ervan! X
Brix, zit je nu niet helemaal te stuiteren???? Er staat namelijk echt echt echt een streepje!!! Gewoon, door jullie oud en nieuw vuurwerk!!!! Stel je gewoon eens voor... Ik sms: streep blijf AAN! X
Hihi, Juul . Nee, ik ben niet stuiter. Afgelopen november had ik precies zo'n streepje op 10 DPO als nu, maar dat streepje is nooit donkerder geworden. Ik heb zo vaak te lichte streepjes en niet genoeg donker wordende streepjes gezien, om nu blij te zijn. Oké, ik ben wel een ieniemieniebeetje blij, er zit iets en dus is er hoop. Maar ik heb iets te vaak met dit bijltje gehakt om nu te denken: "Er gaat een kindje komen." De shittige realiteit van herhaalde miskramen . Maar ik ben niet pessimistisch, hoor. De streep is er wel degelijk en dit kan uitgroeien tot iets moois. Het is altijd fijn om te hopen en ik visualiseer me suf: donker streepje, donker streepje, ik zie een donker streepje
Is ie niet gedaan, of hebben ze het tweede blad niet afgedrukt? Ik heb toen specifiek gevraagd om ook een kopie van de mthfr uitslag en toen was ie er ineens wel . Het is blijkbaar een los tabblad ofzoiets dus drukt niet automatisch mee af in je andere bloedwaardes zoals die factor V leiden, factor II G2 nogiets en die anticardiolipines etc. Ik had ook geen priority en binnen 1 week aangekomen.
mijn plannen 1. staatsloterij winnen, 2. heel hard bidden op een enorm wonder 3. en hopelijk als eerste vervolgstap als manlief eens is om een genetisch vervolgonderzoek te doen via amy yasko zodat eens duidelijk kan worden waarom mijn lijf doet wat het doet. 4. dan zorgen dat ik me lichamelijk tip top ga voelen mbv amy yasko programma 5. zodat ik de energie heb om zwanger te raken en te blijven 6. daarna naar Kwak Kim zodat zij een immuunprotocol bepaald 7. floep zwanger 8. ff bevallen 9. borstvoeding geven 10. en pas veel later wiki fertility starten , Armani had ook interesse om mee te doen . ik denk dat de realititeit is dat het voor mij gedaan is maar stap 1-4 ga ik me nu op inzetten ...zodat ik "mijn leven weer terug krijg". homocysteine is geen goede bepalende factor, mthfr moet idd gedaan worden los van homocysteine uitslag, zeker bij gebruik B-vitamines.
Elpie: hoe gaat het met jou, heb je al enkele dagen niet gelezen? Als ik me niet vergis, vandaag je eerste echo? Heel veel succes meid!
@mijlpaal wat lief meiden ik wil mn blijdschap gewoon niet te hard door ons hoekje hier tetteren. Anyway.. ja vorige keren ging het spontaan al mis rond week 5-6 dan gaf een echo vnl bloed te zien en die ma bij 7w maar toen was er ook geen kindje te bekennen Om nu een kindje en hartje te zien is dus echt een mijlpaal Blijf nog wat terughoudend maar wel steeds meer vertrouwend..