Ik zal hier ook kort eens komen posten Gisteren eerste echo gehad en er was duidelijk een kloppend hartje te zien. Echo gaf wel 6 w 4 d aan, terwijl ik toch 7 weken was, maar volgens gyn is het op die termijn echt millimeterwerk en kan een mm meer of meer al een paar dagen verschil maken... Er zat wel wat bloed in mijn baarmoeder, het baarde de gyn niet echt zorgen, ze zei enkel dat ik wat bruin- of zwartverlies kon krijgen. Het is ook op voldoende afstand van het vruchtzakje, maar toch is het weer zoiets van pffffffffffffffff. 22/01 mag ik gelukkig al terug. Gyn zei dat het vaker voorkwam, dat het wat oud bloed kan zijn, nog wat innestelingsbloed .... en dat het in veel gevallen vanzelf terug weggaat of gewoon afkomt in de vorm van wat bruinverlies... Vandaag ook 2de baxter gehad in Gent
Elpie wow wat bijzonder. lijkt me zó mooi, zon kloppend hartje! Armani, lrkker blijven schrijven hoor! Zat al te denken om dit het Gent/DD/Serum Wiki fertility topic te noemen! Val ik zelf alleen nog steeds buiten de boot maar boeie, ik spiek en schrijf hier af & toe!
Elpie, fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Op naar 22 januari, en als je je zorgen moest maken gewoon terug voor een echo gaan, dat kunnen ze niet weigeren. Proficiat meid met de mooie echo, geniet ervan!
Elpie: enorm gefeliciteerd met een kloppend hartje. Dat bloed komt idd zeer regelmatig voor. Maar kan me voorstellen dat je graag nog een echo wilt rond de 22e. 't komt vast goed...! Hoe beviel je 2e baxter? nog wat van gemerkt? Brixje: meisje hoe is het? ben wel erg benieuwd of je mooie streepje nog dikker geworden is??? Fijn dat je zo'n reactie kreeg van Penny, ze is ook echt een lieverd Armani: het is toch ook voor oud /ervaren Gent gangers Volgens mij doet het er niet zo toe hoor zoals Chantal ook aangeeft . Poppetje: ben benieuwd wat eruit komt...! tjonge jij ook al zulke goeie ervaringen met EMC? Gister sprak ik m'n nichtje zij heeft ook slechte ervaringen...ga je toch wel achter je oren krabben toch? Nou ja ligt het niet alleen aan mij en jou . Maritu: kom je je AB kuur nog een beetje door? Chantal: mocht het zover zijn ...anti-TPO moet lager zijn dan 100 en wat echt helpt is 30 min. na "het" je billen omhoog (en is geen grapje...bij H. gedaan en ja hoor...bij alle ******** ook gedaan en 1e ronde bingo). Daarvoor deed ik dat niet en dan gebeurde er nix (toeval??? hmm). Maar bij sommige ** moest ik dan echt vroeg testen 9/10 DPO anders mistte ik ze (dan op 14 DPO was er al nix meer te zien en voelde ik bij 8 DPO enorme keelpijn/heesheid en alsof ik de griep kreeg van die pijn in je botten/spieren). Oja is jouw MTHFR getest in Gent en wat kwam daaruit weet je dat? Kiek: gaat het goed is het bloeden gestopt? Juulz: gaat ie een beetje? al een vakantie geboekt? Sophy: broed-ze en zennnn.....! rest: zwaai!
MamavanH, in principe merk ik niks van de baxters. Enkel dat ik daar een ontzettend moeilijke patiënt ben, mijn infuus valt haast niet te prikken. Hebben vorige keer 3 x geprikt en 2 verschillende verpleegsters uiteindelijk erbij. Ik heb enkel de avond zelf heel lichtjes hoofdpijn, maar niet zo fel dat ik er echt iets voor hoef te nemen of zo... En hier baal ik verder verschrikkelijk, ik kan dus niks meer van voeding binnenhouden. Ben al bijna -5 kg en als het zo verdergaat wilt de dokter me laten opnemen. Dus ja, zwanger ben ik allicht zeker. Maar bweikes, ben nu alweer thuisgezet tot 22/01. Dat we maar snel goed nieuws krijgen ivm het bloed en dat ik maar heel snel 12 weken ben!
Hi meiden, Wat bedoelen jullie steeds met Baxters? Vanuit mijn werk noemen wij die kleine zakjes zo waar meds in uit gezet zijn.... Ik verwacht vandaag zo'n beetje de uitkomst van mijn onderzoeken van Athene. Afgelopen woensdag heb ik het betaald per Paypal dus ze hadden direct het geld... 'In a few days' zou ik de uitslagen krijgen... Ik vind dat die 'few days' nu wel voorbij zijn Hier nu een week aan de DHEA. Merk nog geen gekkigheid, gelukkig.
Elpie: hoe laat neem je je foliumzuur etc in? in de ochtend of avond? balen dat je zo misselijk bent zeg.... probeer je foliumzuur, b12 en b6 anders eens in de avond in te nemen...ik kwam een draadje tegen dat dit zou kunnen helpen.... Maartje: vind ook dat dit wel de few days grens is baxters bedoelen ze mee IVIG (gammaglobulinen).
Thanx voor je reactie. Dat is toch met bloed van de man aan de vrouw geven om de kans op afstoting te verkleinen? Heb net een mailtje naar Athene gestuurd met als beginnetje: ,,vergeef mij mijn ongeduldigheid, maar ik was wel benieuwd wanneer ik de uitslagen kan verwachten''
Bijna goed , wat je beschrijft is LIT (Lymfocyte Immunization Therapy) werkt schijnbaar erg goed, zeker bij lage LAD waardes. IVIG = immunoglobulinen dat gewonnen wordt uit het bloed van bloeddonoren. Zie meer: Intraveneuze Immunoglobulinen (IvIg) je kunt er meer over lezen in het dr. Beer boek. Beide werken goed bij Hashimoto trouwens maar IVIG werkt doeltreffend op het moment dat je NK cellen en/of TNF stijgen. meestal krijg je dan wel snel reactie
Met mij gaat het goed, hoor, lief dat je het vraagt . Zo af en toe ben ik bang dat het weer mis gaat, maar eigenlijk heb ik nu overall een gevoel van vertrouwen. Mijn testjes zijn super, nooit zo vroeg al zo dik geweest (ook niet bij dochterlief). Er is in ieder geval geen sprake van dat de innesteling in een heel vroeg stadium al mis is gegaan, zoals dat vaak het geval is bij me. Ik ben een soort van verwonderd, zouden de AB's dan echt het verschil hebben gemaakt en zo ja: wow, dan ben ik echt op het nippertje op tijd ermee begonnen (vanaf 5 DPO, dus vlak voor de innesteling). De eerste echo heb ik vast maar ingepland, op 1 feb, dan kan ik me daar aan vasthouden Hier ook beentjes in de lucht gehad na de daad, het is echt wetenschappelijk aangetoond dat dit meer kans geeft, zelfs manlief kende dit onderzoek .
Hihi idd ze reageren doorgaans wel snel hé. Ik zit nu al steeds te f5'en in mn mail Hoorde ik net ineens een geluid uit mn phoon dat ik een nieuwe mail had... Snel weer F5 op laptop... Is het een stomme Marktplaats reclame mail Bedankt voor je uitleg over die behandelingen, ik was het ff vergeten. Pfeiffer doet dit soort dingen niet, toch? Brix, wat fijn dat het tot nu toe er nog steeds goed uit ziet!! Tuurlijk is het vreselijk spannend, maar toch... Tot nu toe lijkt jouw protocol al nut te hebben, fijn!! @beentjes in de lucht... Jullie willen niet weten hóé vaak wij dat ook geprobeerd hebben.... Zat trouwens te denken: nooit heb ik een doorspoelen van de eileiders gehad. Mocht uit de test blijken dat er toch iets niet snor zit, dan wil ik dat onderzoek ook nog.... Misschien dat ik dan daarna een gelukje heb terwijl ik mn benen hoog de lucht in slinger??
Ja, dat wisten jullie nog niet. Ivm privacy wilde ik hier mijn achternaam niet schrijven maar oke, ik kan het jullie nu wel vertellen: Ik heet voluit: Maartje Ongeduld
Brix, nog een superdikke proficiat Hier ook altijd de beentjes in de lucht gehad, en twas altijd vrij snel raak
@mamavanh, tja, we zijn zeker niet de enigen. Kunnen hier al een anti EMC club beginnen! Na die klacht die ik ingediend heb bij mama had ik al moeten beseffen dat ik nooit had moeten starten bij het EMC. Mijn mannetje zei toen al, we gaan wel naar het radboud, dan maar ff rijden maar ik was eigenwijs en wilde voor sneller en dichterbij. Nu gewoon rust nu ik naar het buitenland ga.. Overigens wel apart dat je een offerte moet inleveren bij het ziekenfonds en zij dan akkoord moeten geven.
@ Maartje: fijn om nu ook je achternaam te weten! @Brix: ik had het al op een ander topic gezegd maar ook hier, vind het super voor je dat je lijntje zo mooi dik is, hopelijk een dubbel-ei?! @poppetje: EMC zal vast ook nog wel ergens goed in zijn, maar ik heb ze er vooralsnog niet op betrapt . Qua hartelijkheid trouwens ergens onder het vriespunt...maar ja als ze dan erg goed zouden zijn zou me dat nog niet eens een klap kunnen schelen. Maar misschien hebben ze wel het beste besluit ooit gemaakt voor jou (hoewel dat misschien /waarschijnlijk niet zo voelde toen - een blessing in disguise zeg maar) dat ze geen TP wilde doen en dat je dus maar 1 poging aan hun kwijt bent Dat van die offerte is idd wel apart. Maakt je wel erg bewust van de kosten ineens. Ergens ook wel goed. Met zaadproblemen is DD trouwens erg goed in ieder geval geven ze dan allerlei supplementen begreep ik.
'a few days' 'A couple of days...' Jajaaa.... Inmiddels is het een week terug dat ik hoorde 'in a few days' en is het 2 dagen verder dat ik hoorde 'in a couple of days'..... Misschien had ik mn achternaam naar het Engels moeten vertalen ipv gewoon boerenpummels Nederlands er neer zetten: 'Nou, het beste, groetjes Maartje Ongeduld'
ha, ha! ik heb ooit in India gezeten, na 45 minuten vroeg ik heel beleefd of mijn kopje thee wellicht al onderweg was....als antwoord kreeg ik, "I think you're a little bit tense madame...."....perplex was ik...en daarna in lachen uitgebarsten... het zal wellicht nog slechts "any day now" zijn...???