1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zwaai, zwaai iedereen...

Had zelf eindelijk een smiley op de clearblue vandaag... Alsof het kans heeft met mijn ene eileider.... Maar toch maar even vriendlief verleiden... Vindt hij vast niet erg ;)...

X

2. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maartje, misschien bedoelt ze dan idd het totaalplaatje van je bloed uitslagen.
    Ik ben nog steeds bezig met het boek van Beer. Als ik dan lees dat een NK waarde van boven de 15% een embryo vernietigd, tja dan wordt ik daar niet blij van :( En dan vraag ik me soms af in hoeverre het zin heeft om verder te gaan. En hoe ik mijn waarde naar beneden kan krijgen. En of dat uberhaupt wel mogelijk is.
    Zucht....
    Maar toch vind ik dan wel weer de kracht/zin om door te gaan. Want stoppen is helemaal zo definitief. En de wens is zo groot!
    Dus slik ik nu al een paar weken resveratrol en curcumin. En ga ik op advies van mamavanh ook mariadistel slikken om mijn anti TPO naar beneden te krijgen.
    Wie weet....

Dikke knuffel voor je pijn!

Babsie; die momenten dat je het niet meer ziet gebeuren zijn zo zwaar! Heb jij dan ook dat je denkt, laat het allemaal maar. Dan ben ik zo moe en heb ik totaal geen hoop meer. Natuurlijk vecht ik door, zeker nu ik weet dat ik wel zwanger kan worden. Hoe wij ooit kunnen genieten van een zwangerschap? Geen idee! Misschien moeten we dan 9 maanden lang mediteren in India? ;)

Voor jou breken er weer spannende weken aan! Of het toeval is van je vit.D en AMH weet ik niet, weet je wat je vit.D waarde is op dit moment? Dan weet je of de 2000IE goed is.
    Je gebruikt nu toch geen DHEA meer? Want daar moet je mee stoppen na een terug plaatsing.
    Fijn dat je nu tijd hebt voor jezelf! Grappige dialogen heb jij met jezelf...:)
    Hoe veel katten heb jij?

Brix, ik herken heel erg wat jij zegt over het zo veel tijd kwijt zijn aan de mmm. Lijkt me heerlijk om allerlei dagelijkse dingen te kunnen denken. Lekker luchtig een boek lezen zonder dat mijn gedachten steeds afdwalen.
    Ik duim voor je dat het je deze keer gegund is en dat je de mmm over een tijdje kan/mag los laten.

Juul, heel veel plezier! Je weet maar nooit he!
    Hier gisteren een pos. test...voor die ene 0.000001% kans....

3. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Oh Armani wat begon ik zelf weg te dromen toen je het had over lekker een boek lezen, zonder de hele tijd af te dwalen

Hier ook gewoon het gevoel dat ik er klaar mee wil zijn, als dit kindje er komt is onze kinderwens ook vervuld. En niet dat het verdriet om N* en onze andere sterretjes ooit zal verdwijnen. Maar gewoon al het gevoel even niet meer bezig te moeten zijn met de vraag waarom
    Het enige wat we willen is L* nog een broertje of zusje geven, en dan hoop ik ook enkel nog maar te moeten surfen naar vakantiesites, vakantieparken, kinderkledij ... kortom de toffe zaken ...

4. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie, wat gaat dat snel, je bent al weer 9 weken zwanger! Voor jou kan het misschien niet snel genoeg gaan? Krijg je nu nog steeds regelmatig baxters?
    En idd het lijkt me ook zo heerlijk om alleen nog maar leuke dingen op te zoeken op het internet. Geen zwaarmoedige onderwerpen meer. En geen 1000 vragen meer in je hoofd.

Hoe voel je je verder?

5. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Armani: 9 maanden mediteren in India? Alleen als ze daar ook internet hebben, vrees dat ik mijn grote vriend 'google' echt nodig zal hebben daar...;)

Soms denk ik een fractie van een seconde: 'ik kap ermee', ik wil weer leven! Dan besef ik weer dat ik niet weet hoe ik verder moet leven mocht er geen kindje meer komen. Alleen de gedachte al!

En dan nog even iets: geen dhea gebruiken na inseminatie? Slik.... Wishfulthinking had het nog even nagecheckt bij dr. S en die gaf aan dat je dhea doorslikt totdat je een positieve zwangerschapstest in je handen hebt. Ze wisten ook in DD dat ik nog een IUI poging zou gaan doen in Genk maar ze hebben me niet verteld dat ik moest stoppen. Weet je het zeker???

Juulzon: heel veel plezier vanavond, en morgen, en overmorgen ook nog maar even, voor de zekerheid! Mijn nichtje heeft ook maar 1 eileider over (door kanker) en is toch echt 2 keer op de natuurlijke weg zwanger geraakt. Mijn buurvrouw precies hetzelfde verhaal! Zei die handlezer niet dat je meer kans had op natuurlijke weg? Wie weet is dat het grote plan van hierboven. Misschien is het de bedoeling dat de liefde weer goed gaat stromen tussen jullie en wordt dit dan beloond met een lief blond jongetje...

Ik twijfel ook om in de tussenmaanden weer aan de slag te gaan met mijn lief (indien deze poging mislukt). Maar als ik zwanger raak weet ik pas met 20 weken of het gezond is. A is dat traumatisch maar B ben ik dan ook erg veel tijd kwijt met mijn lage amh. Maar goed, als het zou lukken krijgt mijn man wel een kindje van zichzelf en scheelt het echt bakken met geld voor een donor. Want mensen, wat een vermogen moeten wij gaan neerleggen nu we voor b donor moeten gaan....

6. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, en Armani, vitamine D is nog niet geprikt. Ben het maar gewoon gaan gebruiken aangezien 2000ie nog net een veilige dosis is. Ik heb 2 katten, en jij?

7. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    breekt ff in:

idd heeft dokter S tegen mij gezegd dat ik moet doorgaan met de DHEA en alle andere vitaminen enz totdat ik een positieve zwangerschapstest in handen heb

breekt weer uit:

8. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    nu begin ik mij toch ook wel af te vragen of dit wel goed is..

ik heb het hem 18 jan 2x gevraagd nl.. en tot 2 maal zei hij hetzelfde

9. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    En oh, wat hoop ik dat jij gelijk hebt. Ik zou het dan namelijk precies 6 weken slikken als wij de intake hebben in DD. Als ik nu moet stoppen kan ik weer opnieuw gaan tellen. De eerste weken van een zwangerschap geef je toch nog niks door via je bloed?? Als je veel gedronken hebt is dat ook niet erg voor de 6 weken, toch?

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Babsie; als dr S het adviseert is het goed toch?
    Mij was verteld dat ik moest stoppen na de TP. DHEA is toch alleen voor de eicel kwaliteit? Hmmm ga nu ook wel twijfelen.

Enne...een internetcafe kunnen we daar heus wel vinden hoor...want ook ik kan niet zonder google...

Wat een moeilijke situatie lijkt me dat voor jullie! Wat adviseert dr. S? Zijn de kosten zo hoog voor een donor?
    Maar eerst nog duimen de komende weken! En hopen dat jullie helemaal geen behandelingen meer nodig hebben!

Wij hebben 3 katten!

11. wishfulthinking

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    #2691 wishfulthinking, 24 jan 2013
    Laatst bewerkt: 24 jan 2013
    ik heb het toch ook nog ff aan manlief gevraagd en kreeg idd bevestigd per APP dat dokter S dit 2x op 18 jan gezegd heeft..
    (ik ga.ging aan mezelf zitten twijfelen):)

nou ik zal straks op dag 8 bij 1e FM het nogmaals een x vragen want ook ik wil natuurlijk geen risico's lopen..

sorry dat ik zomaar met de deur kwam binnen vallen dames..

trouwens dit vond ik nog hier op ZP...

ff gekopieerd(hoop dat je het niet erg vind kiekske)

http://www.zwangerschapspagina.nl/vruchtbaarheidsbehandelingen/400367-dhea-doorslikken-na-ovulatie.html

Re: DHEA doorslikken na ovulatie?
    Je moet het zeker 6 tot 8 weken slikken voordat het effect heeft, dus gewoon doorslikken. In Dusseldorf moet je doorslikken tot een positieve test, dus ik zou gewoon slikken.

12. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke sorry voor de verwarring...misschien heb ik het dan verkeerd begrepen in de tijd dat ik het slikte ;)

13. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    enorm ellendig en ook al redelijk last van bandenpijn ...

hier lijkt het idd niet zo snel te gaan, maar voor buitenstaanders is dat wel altijd he

ik krijg idd nog steeds baxters, volgende week vrijdag de 3de van de 6
    er zit steeds 3 weken tussen en krijg er tot 20 weken

14. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Lees ik goed Genk, woon jij daar dichtbij?
    Ik woon zelf heel erg dicht bij Genk, of bedoel je Gent ...

15. Tauret

Tauret Actief lid

19 sep 2011
    231
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wat grappig. Wij hebben ooit 1 jaar nabij genk gewoond. (nu weer in het westen van nl)

16. Babsie34

Babsie34 Bekend lid

25 sep 2012
    762
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elpie: Genk (zol) had de kortste wachttijd (voor iui met donor) en was ons aangeraden. Het was voor ons dichter bij dan Gent, vandaar...

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hier 2 katten. Leuk, allemaal kattenmensen hier :D!

18. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    aha ok
    ik woon zelf op 5 min van het zol in genk en ben daar ook bevallen ...

19. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Hier geen katten
    Wel een kleine tijger, alle ons zoontje zegt toch altijd dat hij een tijger is :)

20. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    hier 1 kat (zwart - ai...geen goeie kleur he?)
    ha,ha nee ik ben geen heks (althans?!?!)

en 2 tijgers en 1 varken ;) (da's dan weer chinese astrologie) ;):D.

Deel Deze Pagina