1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Bdotsie, wat een geweldig nieuws! Foto ?????

Xxx

2. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Bdotsie, probeerde jouw verhaal terug te vinden, maar lukt me niet! Begrijp ik nu dat jij al meerdere malen op natuurlijke wijze zwanger bent geworden, maar helaas ook al meerdere miskramen hebt gehad? Waar kan ik het teruglezen?

Nu al een positieve test klinkt wel goed hoor!
    Ben benieuwd naar de foto, en hopelijk heb je gisteren meerder testjes in huis gehaald voor de komende dagen ;).

Mijn duimen staan AAN!

X

3. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    bdotsie! wat een fijn nieuws! was te verwachten gezien je "verschijnselen", maar oh wat heerlijk!
    zou maandag al om die hcg bloedtest en progesteron en oestradiol gaan :D. Je kan het maar "zwart-op-wit" hebben als bewijs (mocht je het ooit nodig hebben).

Bij mij gelooft DS me namelijk niet dat je op 5 dagen voor NOD al positief kan testen en ben toen in echt een bizarre discussie beland met haar. Vandaar m'n advies....:)

Ben net als Juul ook benieuwd naar je achtergrond of het nou herhaald mk is of niet.
    liefs! ook mijn duimen draaien!

4. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Bdotsie, heb je verhaal net gevonden. Dit schreef je in december op het herhaalde miskramen topic, ik plaats het even voor MamavanH en de rest...

Kan me voorstellen hoe spannend dit weer voor je is. Zwanger worden wil jou dus wel lukken, maar zwanger blijven... Dit keer hopelijk ook. Ga je nu aan de baxters?

Xxxx

"Hoi even mijn verhaal,

Zaterdag is mijn derde miskraam van dit jaar vastgesteld. Het vruchtje zit er nog op. Dinsdag moet ik naar de gyne en dan zal het waarschijnlijk weer een curettage worden.

In april heb ik mijn eerste miskraam gehad. Moest voor een echo rond 13 weken was dat. Was op vrijdag de 13de dat dit gebeurde, das echt pech hebben. Met 8 weken nog een goeie echo met een kloppend hartje en vruchtje van bijna 1,5cm. Dacht dat alles super was. Dat was dus niet zo, mijn wereld storte in. Dacht dat dit me nooit kon overkomen. Moet wel zeggen dat de innesteling heel traag was en dat alles pas laat op gang kwam.

De gyne zei, dit is de natuur dat hier voor gekozen heeft. Ze had het vruchtje wel onderzocht na de curettage,was geen afwijking op te vinden. Wat heb ik me schuldig gevoeld, nu soms nog. Heb ik toen iets verkeerd gedaan, iets verkeerd gegeten,...

De tweede miskraam was in juli. Toen wisten we al vrij snel dat het fout zat, ook weer problemen met de innesteling. Het vruchtje was wel gegroeid maar geen hartslag. Wilde toen de natuur zijn gang laten gaan. Met de nodige medicatie die ik moest opsteken om alles in gang te zetten. Gebloed heb ik wel maar na vier weken toch een curettage moeten ondergaan. Hebben toen beide onze chromosomen laten testen. Die zijn beide in orde, geen afwijkingen.

Nu is zaterdag onze derde miskraam vast gesteld. Weer op 8 weken dat het hartje is gestopt en weer bijna 1,5cm. Is dit toeval? Bij mij roept dit veel vragen op. Het vruchtje zit er nu nog, dinsdag zal er een datum geprikt worden voor de curettage. Misschien dat deze keer de natuur wel zijn gang wil gaan want heb wel wat buikkrampen nu.

Ik had bij deze zwangerschap wel een goed gevoel. Innesteling was mooi op tijd. Hartje klopte op het juiste moment. Heb vanaf 6 weken een lichte bloedverdunner moeten nemen om geen stolling te krijgen en voor een grotere slaagkans. Op 7 weken echo, had toen wat bloedverlies maar alles was ok. Vorige dinsdag weer bloedverlies, mochten toen s Avonds nog gaan maar alles ok en moest progesteron bij innemen om het vruchtje te beschermen. Gisterenavond verloor ik wat meer bloed en was via spoed gegaan. Toen het slechte nieuws gekregen. Nu is de bloeding weer gestopt, zou liefst hebben dat het zich nu door zet.

De laatste twee zwangerschappen heb ik echt op alles gelet. Op wat ik at en dronk. Echt tot in het absurde. Wat ik deed. Voldoende rust. Ik zit zelfs al een dikke maand thuis omdat ik niet meer durfde te gaan werken, om zo toch maar een miskraam te voorkomen.

Maar wat nu?
    Heb gisteren de hele dag op internet aan het zoeken geweest. Ben zo ook hier terecht gekomen.
    Welke onderzoeken moeten er nu gebeuren? Ik heb ook verhalen gelezen over een dokter Noens in Gent die een baxter gammaglobuline geeft om een grotere slaagkans te hebben. Heeft iemand ervaring met die soort infusen ?
    Ik ga heb al naar Gent bellen, want die verhalen te lezen van die man geeft mij hoop naar een grotere slaagkans. Op 3 januari afspraak bij hem.

Het is een heel lang verhaal maar krop het al zo lang op dat het er uit moest. Ik hoop een paar reacties te krijgen."

5. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wauw! Proficiat! X

6. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Pfff... Das toch even moeilijk om men hele verhaal terug te lezen. Maar nieuwe zwangerschap, nieuwe kansen, toch? De foto lukt niet, het streepje is echt heel licht en je ziet het niet op de foto. Zwanger worden is inderdaad geen probleem, steeds raak van de eerste keer. Is natuurlijk wel een zegen. Nu gaan we voor het zwanger blijven. Ik ga ook voor die baxters bij Noens, maar daar moet ik eerst een positieve bloedtest voor hebben. Zal ik morgen mijn huisarts al contacteren voor een bloedtest? Kan ik best niet wachten tot woensdag dat ze dat gelijk in Gent kunnen doen? Wij zijn super blij maar het zullen weer spannende weken worden. Eerst zorgen dat we een goede ondersteuning krijgen en achter die heparine vragen voor ondersteuning.

7. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    bdotsie je moet idd een pos bloedtest hebben maar ik zou gewoon zeggen als je hem belt dat de bloedtest pos was (ze vragen niet naar resultaten op papier of zo hoor)

ik vond dat toen zo jammer, ik belde maandag maar moest wachten op resultaten tot 's avonds. Kreeg Noens aan telefoon en hij vroeg toen of ik ook al pos bloedtest had. Ik in alle eerlijkheid natuurlijk gezegd dat ik 's avonds pas mocht bellen
    Dinsdag dan uiteindelijk pas naar daghospitaal kunnen bellen en kon dan vrijdag pas voor eerste baxter (en vond dat vreselijk die dagen ertussen, eens de eerste baxter gekregen was ik veel kalmer want kon er op dat moment niks meer zelf aan doen ...)

8. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    bdotsie bij wie heb je woensdag een afspraak?

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    bdotsie, voorzichtig goed nieuws dus :D. Ik ga voor je duimen!

10. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    @mamavanh: bij dr vankeirsbilck, omdat zij bijna afgestudeerd is handelt zij nu dossiers ook zelf af. Had achter de prof. gevraagd maar daar kon ik niet voor 30 mei terecht. Ze zal alles wel bespreken met de prof zeker.

11. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bdotsie wat een goed nieuws!! Goed teken dat je nu al pos test.

Brix wat fijn dat je meting goed was, wat zul je opgelucht zijn.

Mamavh hoe gaat het heb je je spuugpakketje al verzonden?
    Ik weet niet in wlke eenheden de amh was, ben nu een weekje op wintersport en heb waarden niet bij me. Maar ik heb dhea wel besteld va iherb kan het gaan slikken, alhoewl mijn dhea waarde voldende was. Ik twijfel nu ook aan iui met hormoon stimulatie, sinds gisteren heb ik ook nog eens heel licht rose / bruin dacht dat ook nog eens 4 dagen na ovulatie ongesteld zou worden maar dat is nu nog niet zo. Echt erg raar allemaal.

Dikke knuf voor de rest

L

12. Lindra

Lindra Actief lid

8 apr 2012
    318
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja bdotsie van keirsbl is een prettige arts. Succes

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bdotsie ik heb ook van k
    gehad, lieve vrouw!

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ja die heb ik al tijdje, heb m jou toch gemailt? Ik hoefde in NL niets te betalen.
    Die rekening komt ook pas 2mnd later, apart

15. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Van Keirsb. heb ik voor mijn hysteroscopie gehad, ze heeft maar mooi de oorzaak van mijn miskramen vastgesteld :).

16. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Ik heb trouwens mijn factuur voor allereerste Ivig en dagopname in Gent ontvangen, een factuur van 0,41 cent :p

17. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    ik heb een foto van mijn testje van vandaag in de fotoalbum gezet. Het resultaat is al iets beter zichtbaar als afgelopen zondag en dit 3 dagen voor nod :)

18. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Prachtig!

19. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    Zeeuwse kust
    bdotsie: mooie test hoor! ziet er prima uit voor een test 3 dgn voor NOD! succes morgen (toch?!). Heb je N. al gebeld? zeker doen hoor!

Elpie: wel een behoorlijke rekening zeg ;). Het opsturen en maken ervan is denk ik duurder dan het bedrag wat erop staat. :D

Lindra: veel plezier op wintersport. Geniet ervan. Wat vreemd van je cyclus. Misschien in de war?

Brix: wat ga je trouwens goed, 12 weken alweer! geweldig, is een heuse mijlpaal!! Joepie!

Bengeltje: hoe is het nou met jou? is je pakketje al in Athene aangekomen?

Maartje84: wat ontzetend balen van je operatie die nu op losse schroeven staat! nog iets van über S. gehoord? of gaat het nou niet meer door morgen?
    dat je het aandurft vind ik nog steeds dapper hoor! Zou het lichaam die verkleving niet zelf kunnen oplossen mettertijd? door het innemen van de AB zeg maar?

Maritu: wanneer mag /ga je nu testen? en merk je al wat? duim-duim

@test: vanmiddag komen ze het envelopje met spuugsel (speeksel ;)) ophalen bij mij thuis. Wel service hoor :D. Gister kon niet want werk en druk etc. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de resultaten bekend zijn. Het is wel grappig want je kunt ook meedoen aan allerlei online testen zodat het voor hun relevant wordt om allerlei vergelijkingen te doen (en conclusies te trekken?).

Oja en ik heb gewonnen met de loterij (10 euro :)) net niet genoeg om er veel mee te kunnen maarja het begin is er ;).

@ Juulzon je had het laatst over de loterij winnen, maar ik vind dat je die in je buikje heb zitten ! wat een wonder is het toch!

20. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Lieve mamavanh, na elke dag turen naar mijn inbox, kwam vandaag het verlossende mailtje dat mijn prutje was aangekomen bij Serum *blij* * blij*
    Verder ben ik in een soort van discussie met mijn huisarts om mij door te sturen naar een endocrinoloog i.v.m mijn TSH van 2.88, hij ziet dat niet echt zitten want mijn waarden zijn normaal ( ook volgens de S trouwens) heb hem via de mail argumenten aangedragen en à.s maandag heb ik een face to face gesprek met hem.

Spannend hoor die test!!

Enne gefeliciteerd met je prijs hihi
    Ach en verder....moe en nog steeds onder een steen ( maar onder die steen ben ik niet alleen denk ik :)

Deel Deze Pagina