De punctiearts is idd een man, maar, uit ervaring weet ik dat je van die sexy blauwe slofjes aan moet als je inde stoel ligt voor de punctie. Maar misschien kun je die papieren slofjes wel met een pantherprintje laten drukken... Of gewoon je eigen zebravelletje meenemen voor op bed, kan ook. Zit zelf te denken aan van die plaknagels met swarovski's, die mag je tenminste aan houden. Maar dan moet je wel een huisje hebben voor de utrobollen, dat gaat immers lastig met lange nagels. Maar goed,dat zien we dan. Misschien ook nog wel een markt voor Alldays, inlegkruisjes met een dierenprintje... Voor sexynezz in je slipje... Marija, welkom hier . Mijn ervaringen met Gent ken je een beetje. Erg positief. Overigens, mijn AMH is 11 juni gemeten en was ineens 4,5! Normaal moet het tussen de 2 en 4 zijn, 2 jaar geleden was het 1,2 en nu dus onwijs gestegen! En ik slik echt niet zo lang DHEA... Ze konden het ook niet verklaren, want nu ook dit in orde is,ben ik gewoon onverklaarbaar onvruchtbaar... Ja, heb nog maar 1 eileider, maar verder alles normaal volgens het plaatje. Raar.... Mijn cyclus was dus erg van slag de afgelopen ronde. Had uiteindelijk op dag 30 een smiley op mijn ovutest en werd op dag 40 ongesteld. Ook veel minder heftig, alsof er minder baarmoederslijm is aangemaakt. Las hier nu dat je gewoon moet doorslikken tijdens het stimuleren, wat ik op zich wel apart vind. Maar als de prof dat zegt, dan zal het zo zijn. Spannend voor jullie Armani en Kiekske.. Wie weet wel dezelfde dag de punctie! Marija,begrijp je overweging nog een poging in DD te wagen.het blijft ook zoeken hè... Ja, ik ga wel wat anders doen de komende ronde, maar dat schrijf ik nog wel een keer in een PB aan u allen. Zit nog steeds niet helemaal in mijn schrijfmodus... Heb alleen wel besloten om als er minder dan 5 follikels zijn, niet voor een punctie te gaan. Dan maar escape iui. Maar met die kleine kans op dag 5 embryo's, ga ik er niet voor als ik maar 1,2,3 of 4 follikels heb. Als je bedenkt dat statistisch de kans op een dag 5 slechts 1 op de 5 is.... Verwacht mijn volgende menstruatie dus eind juli of begin augustus. Dan mogen we weer... Vind het nu alweer spannend! Fijne avond allemaal en op naar mooie follikels! Xxxx
Hey juul, Die nagels zijn zoooooo gaaaaaaaf!!! welke kleur heb jij?? Je hebt wel goede ideeën voor nieuwe producten. Vraag er patent op aan en het geld stroomt binnen! Ik vind het ook weer spannend, merk het aan de spanning in mijn lijf. De hoop is wel erg op de dhea gericht, hopen dat het werkt! De verhoging van jouw amh is wel echt super. En dat ze niet weten hoe dat komt, dat is zo balen. Dan konde we he allemaal doen/gebruiken ofzo. Misschien is het toch echt de dhea... Ik snap het wel hoor, van je escape iui. Je moet het toch allemaal zelf betalen en dan is het gewoon zonde. Maar deze ronde gaan we voor 6 of meer follikels! En een goede zwangerschap! We hebben tenslotte een deal gesloten met z'n allen...
mariya het heeft te maken met de caryotypering of hoe je t ook schrijft, het genetische deel was pas half aug bekend en dan had ze pas 10-9 tijd voor een afspraak. Vandaar!
Chantal, dat onderzoek hebben wij ook gehad, vond dat best spannend destijds. Want als er nu ineens een genetische afwijking naar voren zou komen, zou dat in ons geval toen betekenen dat de kinderwens ten einde zou zijn, omdat wij geen alternatieven achter de hand hebben... Gelukkig was alles goed. En afwijkingen zijn zeldzaam. Maar het is wel goed dat ze dat in elk geval uitsluiten.... Hopelijk lukt het je een beetje te genieten van deze zomer. Kiek, Weet zeker dat we tijdens een brainstorm op nog veel meer producten stuiten... Kunnen we alles stylish aanpakken. Hoeveel tattoos heb jij trouwens? Daar kun je de punctiearts wellicht nog wel mee shockeren.... Hoewel, mijn megadragon op mijn rug ziet hij niet... Da's wel jammer... Xxx
Pfffoooee.... Moet even tellen hoor.. Telt mijn sleeve als 1 of als allemaal losse tattoos? Kan ik jouw draak vergelijken met de draak van Lisbeth Salander???? Ik denk dat alle onderzoeken wel spannend zijn. Voor de hysteroscopie had ik dat ook weer.wat als er hier nu ook iets mis is, wat als, wat als... Die onzekerheid en dat grote vraagteken zijn soms echt slopend. Hoe gaat het met jouw druppeltjes Juul? Merk je iets?
Chantal85 Caryotypering duurt altijd lang idd... maar daar komt meestal niets uit. Jammer dat je de uitslagen van andere onderzoeken niet eerder kunt krijgen Al die tatoo's zeg.. ik denk dat ik dan nog tijd heb voor mijn volgendep oging om een tatoo te nemen op een plaats die de arts het meest zou schockeren hahaha het zou toch wat zijn
Hoi meiden Ik ben ook een gent ganger! Alweer 1 jaar. Mn mannetje heeft azoospermie en tese gehad in gent maar helaas geen zaadcellen. Wij gebruiken donorzaad en met iui 5 was ik Heel even zwanger maar helaas miskraam.nu alweer iui 9 maar helaas Ben bang dat ik nu ivf krijg.zie er zo tegenop op te gaan spuiten Deed nu alles nog in natuurlijke cyclus alleen met utro bollen Maar ik vind uz gent echt top ziekenhuis. Erg persoonlijk en lief Allemaal. Hoe ervaren jullie ivf in gent? Krijg je ook prikinstructies Succes allemaal he ! Xx
Hoi Annaatje, Welkom! Wat vervelend dat er geen zaadcellen zijn gevonden bij de tese. Gelukkig zijn er ook donoren, zodat jullie toch een mooi wondertje kunnen krijgen. Bij je 1e zwangerschap is je beebje niet gebleven, wat erg, maar de volgende blijft gewoon lekker zitten! Heb je IVF al besproken? Of is dat je eigen vermoeden? Ik zag ook ontzettend op tegen het hele traject; het spuiten, de reactie op de hormonen, de punctie. Maar dat is me allemaal reuze meegevallen. Het emotionele deel vind ik veel zwaarder. Maar ook daar groei je op de één of andere manier in. Het UZ vind ik een erg fijn zkh. Hij zijn vanuit een intake in nederland meteen overgestapt naar Gent en dat was toen al een verademing. De tijd die ze nemen, je bent een persoon, ze denken met je mee, enz. Erg fijn. Ik ervaar ons traject daar dus als positief. Prikinstructies heb ik niet gehad zoals dat in ned gebeurt. In ned krijg je volgens mij echt zo'n avond en in Gent hebben ze het voorgedaan bij het ophalen van de recepten. Er waren toen echter geen voorbeeldmedicijnen meer, dus het is een beetje fictief gegaan allemaal. Maar het spuiten gaat goed! Wanneer heb je weer een afspraak?
Hoi kiekske Ik denk dat we nog 1 iui-d gaan doen en dan denk weer een gesprek Met prof. G. En het zal idd dan wel ivf met donorzaad worden na de iui vind ik de tweede wachtweek echt slopend! Ik sport minder Let op mn eten maar als ik weer mn menstruatie heb krijg ik weer Eetbuien.... Waarom lopen jullie in gent als ik vragen mag? T valt ons altijd op dat wachtkamer vol hollanders zit en dan denken Wij altijd: we zijn niet alleen! Jullie komen ook uit brabant Wij ook. Gent is 1,5 uur rijden soms 2 uur voor ons Succes!
Oh jah gebruiken jullie ook van die utrogestan bollen Ik 6 per dag. Vind t inbrengen niet erg maar loop dan altijd met Maandverband in want die bollen geven me een witte rommel bahh En t houd ook mn menstruatie tegen
Annaatje: Wij lopen in Gent vanwege de TESE bij mijn man. In Ned liepen we tegen een wachttijd van ongeveer een jaar aan hiervoor en in Gent konden we binnen 2 maanden terecht. Daarnaast vind ik ned helemaal niks met al die protocollen. In ned hadden we niet op het punt gestaan dan waar we nu zijn. De eigenlijk aanleiding is het boek 'de babyplanner' geweest, die vrouw ging ook van ned naar Gent. Wat daarin beschreven werd, heeft me aan het denken gezet en toen die wachttijd van een jaar bekend werd, was de keuze snel gemaakt. Vanaf de punctie gebruik ik idd utrobollen. En veel inlegkruisjes... Deze ronde ook extra pregnyl, omdat de utro bij mij de menstruatie dus niet tegenhoudt. Ik word te snel na de tp alweer ongesteld. Wij rijden ook 1,5 uur naar Gent, vanuit zuid-oost brabant. Soms langer, maar dat ligt aan Antwerpen. Als we vroeger in de ochtend een afspraak hebben, slapen we altijd in Gent. Anders zit ik echt compleet in de stress in de auto, want ik heb een hekel aan te laat komen.
Herkenbaar ,ik haat het ook om te laat te komen mannen zn daar toch gemakkelijker in hihi Is er bij jouw man wel zaadjes gevonden. Dan doe je nu icsi denk.. Ik heb iui. Een hele aardige man doet de inseminatie. Man met grappig gekleurd mutsje op. Misschien doet hij ook puncties Iui is nu 21 dagen geleden en gister gestopt met bollen. duurt meestal 3 a 4 dagen en dan komt het. Ik mag geen pregnyl,alleen bollen. Prof vind dat alles dr goed uitziet bij mij Dus t moet in zon natuurlijk mogelijke cyclus. iui-d is gewoon kwestie van juiste timing geluk hebben zegt die. Oh jah en ik moet geduld hebben Maar dat heb ik niet Dat boek wil ik ook weleens gaan lezen
Jep, de man met het vissenmutsje, thats the same guy. Volgens mij woont hij zo ongeveer in het UZ! Ik heb begrepen dat hij 7 dagen per week puncties in de ochtend doet en in de middag iui. Bij mijn man hebben ze 6 rietjes zaad ingevroren, dus dat is erg mooi! Geduld ja...zo makkelijk gezegd...
Hai annaatje welkom! Morgen lees ik ff alles, zag iets over de babyplanner en dat boek heb ik ook gelezn. Daarom wilde ik geen ivf in NL maar meteen DD of Gent. Wil het maximale halen uit de vergoede pogingen! Fijne zwoele zomeravond!
Klopt ja die vissersmutsman is er altijd De laatste keer had ik een vrouw,die was niet zo fijn Mocht na iui niet na blijven liggen en ik kreeg het buisje Waar zaadjes inzaten dit keer niet mee. Vh mannetje wel
Wat een verschil in artsen hè...? Meiden, ben stiekem toch weer een beetje zenuwachtig voor vanavond, spuit 1
Hij zit erin!!!! En...het ging helmaal goed. Geen bloed, geen prikplek, geen pijn, helemaal niks. Happy me