1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Dadelijk naar Gent vertrekken. De zenuwen beginnen toch te komen nu. Mijn man is er vandaag niet bij want hij kon geen vrij krijgen en hij vroeg vanmorgen "heb je zenuwen?" Ik maar nee, alles is gewoon goed, maar nu begint het toch. Ook vandaag de 2 de ivig behandeling. Straks een update ;)

2. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Succes Bdotsie! Wat is een ivig behandeling en waarom krijg je dat? Wij hebben vanmiddag om 16 uur een afspraak in Gent om alles door te spreken. Moet je ver reizen? Wij zo'n 2,5 uur

Groeten!

3. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Succes meis! x

4. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    Oh bdotsie heel veel succes!
    En vandaag al Ivig, ik heb mijne vrijdag opstaan, het zal ons (hopelijk) laatste tripje ooit naar Gent worden. Het zal wel raar voelen, iets wat zal wegvallen aan de behandeling ...

5. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    @Bdotsie heel veel succes straks

@NCM jij ook heel veel succes in Gent

@Elpie, ik hoop het ook voor je.. maar snap wel dat je er ook even van moet ontwennen ;)

6. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Ok meiden…hier een serieuze roep om hulp!!

Op dinsdag 19 maart een positieve ovulatie test en volgens mij DE eisprong de 20ste gevoeld, wanneer is mijn NOD? Ik zelf denk morgen, jullie??

De reden dat ik dit vraag is dat ik afgelopen zondag negatief heb getest en ben gestopt met de utro, maar ik werd verschrikkelijk misselijk en dacht maandag middag einde middag laat ik testen….en daar was DE tuurstreep (meteen weer begonnen met de Utro natuurlijk) dacht die is vast vals vandaar NIET gemeld, gisteren middag toch maar een ander testje gedaan en weer een tuurstreep ??????? vanochtend vroeg weer getest en toen was die zo goed als negatief……AAAARRG

WAT een achtbaan weer!!

Bijgevoegde bestanden:

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dan lijkt me dat morgen je NOD is.. maar ligt eraan hoe lang jouw cyclus is uiteraard.

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Bengeltje, wat spannend... Nu zit ik te turen op mijn iPhone, maar zie geen streepje... Misschien tuur ik niet goed? Toch duim ik lekker door!
    Xxx

9. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht

Ach das ook een lastige, wat is mijn cyclus, was namelijk altijd weer zwanger tussendoor.
    Maar nee, zonder gekkigheid rond de 33/34 dagen, lang dus..ovulatie altijd rond dag 19/20/21.

10. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Update:

Gent gesproken en dien onmiddelijk te starten met prednison en a.s vrijdag ochtend mag ik mij melden voor de bloedtest, oh wat spannend weer!

11. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hier zijn we weer. Eerste echo is super. Het is 6,5mm groot en het hartje klopt mooi. 12 april de volgende echo, das wel nen hele belangrijke, als die positief is kunnen we toch echt hoop gaan koesteren :)

Ncm: ivig is een behandeling met baxters, professor Noens ( is een hematoloog) doet een studie naar herhaalde miskramen en geen oorzaak vinden, die behandeling wordt gebruikt om geen vreemd weefsel af te stoten zoals bv. een nieuwe nier. Het reizen vanuit hier een 1u en 20min maar steeds op tijd vertrekken, minstens 2u op voorhand door de veel voorkomende file in Antwerpen.

Bengeltje: ik ga super hard duimen dat je ongi weg blijft en dat je over een paar dagen een knal test mag hebben.

Elpie: ja, dat gaat wel even raar doen als dat stuk Gent weg valt maar hoop zo dat je het na vrijdag niet meer nodig hebt. Veel succes vrijdag bij je laatste ivig.

12. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Hee Bengeltje, volgens mij zie ik ook een streepje hoor ! Die dikke streep is toch de teststreep en daarboven een licht streepje ? Spannend !

13. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Proficiat bdotsie !

14. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed nieuws Bdotsie! Gefeliciteerd!

Wij hebben een positief gesprek gehad in Gent. Al onze vragen zijn beantwoord :)
    Er zijn dus 4 goede embryootjes ingevroren. Ze zijn per stuk ingevroren en worden per stuk teruggeplaatst in een natuurlijke cyclus. De kans op een goede ontdooiing is 90% en de kans op een succesvolle zwangerschap is 40%.

Er is weer bloed afgenomen om mijn schildklierwaarde te checken.

Nu is het afwachten op mn volgende cyclus en dan wordt het mn eisprong opsporen met ovulatietestjes. En dan 5 dagen na de eisprong (de embryootjes zijn natuurlijk al 5 dagen oud) krijg ik er eentje terug. Ik kan niet wachten! Zo spannend! Zou het nu eens goed gaan.....

15. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    bdotsie en NCM, supernieuws allebei.

Ja hier wel gemengde gevoelens hoor, ook ergens blij dat we niet weer naar Gent moeten, want is toch steeds een hele onderneming. Noens is er ook van overtuigd dat het na 20 weken geen nut meer heeft, baxter werkt nog tot 23-24 weken en dan zou beebje sterk genoeg zijn...

16. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Wat een positief nieuws meiden!

Hier negatief nieuws, test van vanochtend was weer zo goed als negatief en vandaag is NOD, ik wacht het gewoon wel af, ik heb ook geen zin om morgenochtend naar Gent te rijden terwijl ik de uitkomst al weet.
    Ik wacht het wel even af, en als ik volgende week niet ongesteld ben dan kan ik altijd nog daar naar toe.
    Eerst maar even rust vinden.

17. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    Aaah Bengeltje, balen !

18. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    Bengeltje, ff snel...
    stop nog niet met de utro...de afname in hcg kan geweest zijn omdat je gestopt was met de utro en toen weer begonnen...dan kan het enige tijd duren voordat de aanmaak weer voldoende is.

19. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Thanks lieverd, heb contact gehad met Gent en moet doorgaan met de utro, en zelfs voor bloedtest kan het te vroeg zijn, dus ik wacht maar weer ff af :(

20. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    don't give up ;) ...knuffel voor het "vacuum" waar je nu in zit...:(

Deel Deze Pagina