Tauret: je had zelf de grootste stap genomen dacht ik?? ik dacht dat je bij keelpijn je dosis prednison direct hebt ingenomen (op eigen initatief) en ik dacht dat ik de suggestie deed om utro te nemen? zoiets? ach, wat doet het ertoe, je hebt een prachtig resultaat nu!!! en geniet! Borstvoeding?? en gaat het goed met jou? ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar haar naam, maar zal je wel niet willen laten weten hier denk ik?
Meiden dank voor jullie reacties........ik ga mij even voorlopig terugtrekken, want uit alle onderzoeken is niets naar voren gekomen, en ik ga pas weer naar Gent mocht ik zwanger blijken. Jullie allemaal succes in jullie "strijd" Liefs x
Bengeltje: hoop gauw weer wat van je te horen. @ spuugtest: kreeg vanochtend te zien dat "3 OF 6 STEPS TO YOUR RESULTS" Your sample was received at our laboratory on 03/15/2013 and is currently in the queue to go through DNA extraction and amplification. ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt....(en hopen dat deze stap dan lukt).
Dan ben ik benieuwd ! Zit er ook aan te denken om dat te doen, voor ons alle vier. Dit omdat we zoveel ellende om ons heen zien, met name kanker, dat ik er gewoon bang van wordt. Mijn idee is dat als je dat laat testen je beter weet wat wel/niet te doen en je wellicht eerder aan de bel trekt bij bepaalde klachten. Waarom heb jij er voor gekozen als ik vragen mag ?
ik wilde graag weten of ik last heb van mutaties in: CBS COMT MTR MTRR MTHFR A1298C ACAT SHMT HPA 1a1b Factor XIII V34L beta fibrinogen G455A een aantal mutaties in het VDR (vitamin D receptor) factor V leiden (weet ik of ik heterozygoot ben of niet, homozygoot geloof ik nl. niet en los testen zou me al rond de 50 euro kosten) of ik aanleg voor coeliakie heb of ik aanleg heb voor lactose-intolerantie De reden hiervoor is dat ik nu ongeveer 25 pillen per dag slik en eigenlijk via deze test te weten kom waar ik de aandacht op moet vestigen. Dit doe ik dan via het boek van Amy Yasko (gratis downloadbaar) en dan doet ze suggesties voor welke supplementen eerst te doen bij welke mutatie. Als ik kijk naar het risico op kanker, zou je dit in theorie daarmee kunnen verkleinen omdat je dan de werking van je lijf kunt verbeteren. Ik ga me niet blindstaren op wat ik allemaal nog meer kan krijgen, maar probeer er dus dingen mee te voorkomen. Of meer eigenlijk bepaalde problemen waar ik nu mee kamp hopelijk op te lossen omdat ik dan beter weet wat ik nou eigenlijk aan het doen ben. Ik overweeg nog om dit met m'n huisarts te gaan bespreken maar wil eerst de resultaten maar eens afwachten. Via FB zijn er groepen waar je advies kan vragen over je resultaten. Ik wil het eigenlijk ook voor dochterlief gaan doen omdat ze vaak last heeft van eczeem. Ik denk dat dit door melkproducten komt maar misschien ook wel door tarwebrood. Mijn speltbrood vind ze helaas maar niks (he, bah, nee mam, wat jij eet is vies ).
Mama van H, misschien dochterlief een tijdje aan de soyamelk zetten? Om te proberen? Wel een grappige reactie van jouw kleine slimmerik! En ben benieuwd naar de uitslag van de test! Bengeltje, wat een teleurstelling... Dikke knuffel en begrijp dat je je even terugtrekt... Bdotsie, jij schiet ook al op hè? Hopelijk met de andere zwangeren, wachtenden en spuitenden alles goed? Lig alweer een tijdje op bed en ga zo het licht uit doen! Mag as donderdag weer even baby gluren... Xxx
Hier vanavond een echo. Voel me wel wat onzeker. De zwangerschapssyptomen zijn er nog wel hoor vooral heel gevoelige tepels, beetje misselijk (heel de dag door maar vooral na iets gegeten te hebben) en emotioneel maar er zijn dan ook weer dingen dat de twijfel serieus toe slaagt zoals lage rugpijn (de hele dag door) en sinds gisteren is mijn baarmoedermond opgezwollen (dat had ik de andere keren bij de mk ook) dat laatste maakt mij het meest onzeker. De buikpijn die ik had is bijna weg, soms nog wat trekken. De buikpijn die ik had, ik dacht zelf aan een blaasontsteking. Ben daar zaterdag nog mee weg geweest, ze hadden bloed genomen en urine getest (was geen ochtendurine en niet op kweek gezet), dus geen infectie zeiden hun. Nu ik veel meer drink is de buikpijn weggegaan, dus denk nog steeds dat het wel met mijn blaas te maken kon hebben. Zit nu in de periode dat het iedere keer mis loopt dus vind de echo voor vanavond heel zenuwslopend. Maar vandaag eerst andere zorgen, mijn hondje van 9 maanden oud had gisteren bladeren gegeten van een plant. Heb gezien dat ze dat heeft overgegeven en ze had wat diarree, je denkt dit gaat wel weg, maar nee, nu poept ze puur bloed Dus zodra ik kan naar de dierenarts bellen en daar naar toe. Hoop dat ze haar kunnen helpen. Ze heeft nog wel leven (gelukkig) in zich maar ze wil nu heel dicht bij mij zijn en is wat zielig. Dus eerst voor ons beestje zorgen vandaag.
Mamavanh: wel spannend van die testen. Ik volg mee hoe het allemaal verloopt want is wel straf wat ze allemaal kunnen testen met wat speeksel. Misschien als jij je resultaten hebt dat ik ook wel zo'n test wil doen. Je zei dat je dochtertje eczeem heeft. Had jijzelf daar ook geen last van? Ik zou willen dat ik je tips kon geven maar heb met eczeem geen ervaring.
bdotsie, duimen staan omhoog voor jou vandaag Juulzon, jij schiet ook al lekker op Ego: 20 weekjes vandaag.....
@Bdotsie, succes vandaag, met de echo maar ook voor je hondje. Zaten er scherpe stekels aan de plant? Beesten eten dingen die ze niet moeten eten, maar vertel ze dat maar eens
Poppetje, heb ze net weggebracht naar de dierenarts. Die was er niet vol lof over, ze gaan haar spoelen en bloed nemen. Ze gaf wel de boodschap dat het kon zijn dat ze niet meer naar huis kwam. Daar ging mijn hondje, kwispelend met haar staartje de dierenarts achterna nu moeten we wachten en hopelijk bellen ze dat alles in orde is en dat we haar terug kunnen ophalen. Ze heeft van een bambooplant gegeten. Elpie: voor jou super veel kijk plezier vandaag en ook super veel succes