1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Hoi iedereen, hier is alles ok.

Ben wel langs het spoed gegaan vandaag, ik trok het niet meer van de onzekerheid door die opgezwollen baarmoedermond en wat steken in de onderbuik. Vandaag had ik de arts assistent, is een heel goei daar ga ik bij zodra zij gynaecologe is, maar goed. Zij heeft echt een grondige controle gedaan. Alles was nog goed gesloten. Ze zei wel dat ik een heel gevoelige baarmoerdermond heb en bij het minste een beetje bloed verlies. De baby doet het super, bewoog echt heel goed, kei lange echo gehad doordat hij/ zij zich niet wilde laten zien. Dus ik lekker genieten ik sta zelf al 4d voor (volgens echo nu 11w en 5d) en de baby is al 5 cm, geweldig toch. Ben nu wel gerustgesteld en kan eindelijk gaan genieten, het zit gewoon goed deze keer. Wel waren er witte bloedcellen te vinden in mijn urine en deze is nu op de kweek gezet. Als daar iets uitkomt moet ik antibiotica nemen.

Groetjes

2. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Mamavanh: ik ga straks eens kijken naar jouw link. Nu eerst utro steken en wat rusten ;)

3. Elpie

Elpie Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.088
    1
    0
    MamavanH, nee heeft daar niks mee te maken want op het moment van de echo zat ik nog in de 3 weken werking van de laatste baxter ...
    Ik ga nu gewoon dinsdag afwachten, hebben om 13 u 30 afspraak met prof. Ons meisje blijft ook echt superbewegelijk en zie dat wel als een teken dat ze er op dit moment geen last van heeft.
    Ga denk ik zelfs ergens "blij" zijn als ze me daar gaan houden, zodat de conditie van de baby echt dagelijks opgevolgd kan worden. ze kunnen blijkbaar zelfs ook een infuus geven om de doorbloeding te verbeteren....

4. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo!

Wat een fijne berichten hier
    @ Brix: Gefeliciteerd met een zoon!
    @ Bdotsie: fijn dat alles goed is!

Hier is alles raar: ik ben nu 8 dagen overtijd en dat ben ik nooit. Zwangerschapstest is kei-negatief zoals verwacht. Maandag een afspraak gepland in Gent voor echo en bloedonderzoek want ik maak me flink zorgen. Wat is er aan de hand?!?
    Ik heb een superregelmatige cyclus en in deze cyclus zouden we eindelijk weer een terugplaatsing hebben (de laatste is inmiddels een jaar geleden).

Liefs!

5. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Ncm: niet leuk meid. Hoop dat ze maandag een antwoord kunnen geven. Veel sterkte!

6. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ncm dan heen je kans dat wij elkaar maandag zien..daar om 11.30 en 15.00 een afspraak. Ben jij nu ook aan de pil of moet dat alleen voor je gaat beginnen? Ik moet het tm morgen slikken. Weet ook niet of ik daarna gewoon ongesteld wordt, lichaam is geen pil meer gewend.

7. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai

Ik heb 7 weken geleden een ICSI behandeling gehad maar had overstimulatie dus kreeg geen terugplaatsing. We hebben 4 wondertjes in de vriezer en daar zou ik deze cyclus er eentje van terugkrijgen maar ik word maar niet ongesteld...

Voordat mijn ICSI cyclus heb ik inderdaad ook de pil geslikt (nu slik ik geen pil). Ik kreeg daar in de rustweek een lichte menstruatie van. Ik had ook in geen 3 jaar de pil geslikt.

Jij ook succes morgen!

8. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Hoop dat je snel ongesteld wordt en je een mooie cryo terug krijgt.

Ben benieuwd per wanneer ik moet spuiten. Heb alleen het korte protocol in het emc gehad en dat was vanaf dag twee spuiten.

9. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik raad je wel aan om pen en papier mee te nemen morgen. Ik schrijf alles op in mijn agenda zodat ik het terug kan lezen :) Dat geeft mij veel rust.

Ik ben aan de pil gegaan en heb op dag 15 een langwerkende decapeptyl gekregen (gezet door een dame van de thuiszorg). Daarna heb ik nog 1 week de pil geslikt en ben ik naar Gent voor een controle echo geweest. Alles was goed en ik kon stoppen met de pil. Een week later ben ik gestart met 2 ampullen menopur en dat heb 13 dagen gedaan totdat er overstimulatie werd geconstateerd.

Bij welke dokter heb je een afspraak?

10. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik heb dr gerris omdat zij het probleem echt bij manlief zien. Krijg geen menopur omdat mijn amh goed is. Heb wel gonal f, decapeptyl, pregnyl. Ik moest de dag na de eerste afspraak met hem aan de pil, al was dat net rond mijn eisprong. Nu morgen voor het laatst en maandag al de uitgangsecho.

Ik neem altijd papier mee, schrijf mijn vragen vooraf op. Zo zijn wij vrouwen, mannen niet ;) maar dan zal ik deze week ook wel weer starten met de gonal. Overigens wordt de dosis 1/3 van wat ik bij het emc spoot.

11. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is wel interessant: bij ons ligt het probleem ook bij manlief. Bij mij is alleen een TSH waarde van 3.2 iets geweest waar iets aan gedaan moest worden. Bij hebben dr Vankeirsbilck. Mijn AMH is volgens mij prima en toch heb ik menopur gebruikt maar misschien omdat we daar sowieso altijd prima resultaten mee hadden. Bijzonder dat iedereen weer net een andere route volgt maar misschien ook goed omdat dát de route is die het best past (?)

De dosis menopur die ik in Gent gebruikte was de helft (!) als wat ik in VOorburg spoot. En dus alsnog overstimulatie...

Fijne zondag

12. mamavanh

mamavanh Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.126
    0
    36
    projectleider , moeder van dochter (2007) en zoon
    Zeeuwse kust
    NCM: vervelend dat je ongi nog niet doorgebroken is...zeg die TSH daar slik je nu neem ik aan iets voor? en hoe was je ANF uitslag (anti nucleaire factor?).

13. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai mamavanh

Ik slik 3/4 tabletje van 75 gram Euthyrox (ik slikte eerst 50, toen 75 en moest terug naar 50 en 3/4 tabletje is 56)

Mijn TSH was 4 weken geleden 1.1 met T4 van 1.9

Mijn ANF weet ik zo niet. Ik heb wel de uitslagen van Voorburg in mn map maar niet die van Gent. Ik zal eens een kopie vragen.

14. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Mijn tsh was ook te hoog 3,7, dus ook ik slik daar iets voor, was met een heel pilletje 0.91 dus toen moest ik een halve, toen ging het terug naar 2 en nu weer een hele per dag.

Ik wilde ook menopur maar dr gerris wil gewoon gonal. Heb nog nooit menopur gebruikt. Hoe dan ook morgen weer spannend voor ons.

Nog geen teken bij jou van menstruatie?

15. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nope... helemaal niets... normaliter heb ik een kleine week bruinverlies en een paar dagen van te voren ben ik hangerig maar he-le-maal niets deze keer. Heel vreemd want na de ICSI wat is 1 dagje later en nu zit ik dus al op 10 dagen later... Heel benieuwd wat we morgen te horen/zien krijgen

16. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Poppetje en NCM super veel succes morgen.

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mama, ik ben ook al bij dr pf geweest. Ik heb een afspraak met een arts bij serum aangevraagd. Ik hoop dat ik dan ook een recept krijg

18. Bengeltje73

Bengeltje73 Fanatiek lid

12 dec 2012
    1.642
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Poppetje en NCM succes vandaag!

19. NCM

NCM Bekend lid

1 nov 2012
    707
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hai

Nou er is niet heel veel aan de hand gelukkig :) Mijn cyclus is wat van slag. Ik zit nog voor mijn eisprong dus ja, dan word je niet ongesteld

Er is bloed afgenomen om mijn hormoonwaarden te checken en meteen mijn TSH/T4 na te gaan.

We zijn in ieder geval gerustgesteld dat ik niet in de overgang of iets dergelijks ben. Mijn AMH is zelfs 7 en voor zover ik het begrijp is dat best hoog (normaal 2 tot4) dus geen paniek. Nu rustig wachten op menstruatie maar dat kan nog 2 weken duren. Wel jammer dat de terugplaatsing dus ook nog op zich zal laten wachten...

20. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    België Arendonk
    Hoi NCM: dat is dan toch al goed nieuws en blij dat jullie wat gerustgesteld zijn. inderdaad wel jammer dat je nog even moet wachten.

Deel Deze Pagina