1e afspraak Gent juni'12:wie kletst mee? Ook ervaren Gent Gangers welkom!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door chantal85, 13 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Annaatje, dat is idd dezelfde ruimte. Voor de punctie word je om beurten binnen geroepen, naar je bed gebracht waarop je 'kleding' klaar ligt. Gordijntjes dicht en dat is de privacy. Je infuus wordt aangelegd en dan word je weer om beurten naar meneer vissenmutsje gebracht. Daarna weer terug en aan de bloedrukmeter. Op het laatst nog een kopje thee en een koek en dan mag je weer naar huis. C'est tout.

De utrobolletjes ja...ach, flnk wat inlegkruisjes inslaan! Hier ligt weer een flinke voorraad klaar!

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Oh oh oh meiden, wat zijn jullie weer bezig vandaag! :)

Vraagje voor meiden die hysteroscopie hebben gehad: hoe gaat dat in gent? (heb wel wat youtube filmpjes gezien) wordt er verdoofd en zo ja hoe. Moet je nog pijnstillers nemen en zoja welke en wanneer? Mag je mannetje mee en hoe lang duurt zoiets? Merk dat ik dat allemaal eigenlijk niet weet... ze zei alleen maar dat ik een afspraak moest maken als ik ongi was voor do of vrijdag. Vrijdag de 13e klonk toch niet zo fijn, dus nu donderdag de 12e.

3. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    @chantal mn mannetje mocht mee. Hij moest achter zon schermpje staan
    Ik zou t zo weer doen. Kreeg t er alleen erg warm van,maar was die dag
    Ook 30 graden hihi
    Vond t superfijn dat gyn meteen zei,het is goed
    Schrok daar zelfs van. Ik dacht ohh uitslag krijg je na paar dagen

@kiekske charmant zkh kleding haha mag je partner bij
    Punctie aanwezig zn

Fijn weekend

4. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Chantal: ik heb de hysteroscopie 2 weken geleden gehad. Het wordt gedaan door een hele lieve vrouw (jong ding nog). Manlief mag gewoon mee en kan op het scherm meekijken, jij ook. Ze staan met 4 man (vrouw) om je heen, dat vond ik wel een beetje genant. Maar ja, het zijn professionals. Je krijgt de eendebek, dan gaat de camera erin, eendebek verdwijnt weer. Ik heb geen pijn gehad, paar krampjes, maar het was bij ook echt binnen een minuut gepiept. Ik weet niet hoe het is als ze langer kijken.

Neem wel een maandverbandje mee, want daar krijg je een vooroorlogs dikke! Ik had trouwens geen verdoving, had zelf 2 paracetamol en 2 feminaxen gepakt.

Bij de punctie mag mannetje ook mee Annaatje.

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klopt was idd superaardige vrouw en jah die maandverbanden daar zn groot!
    Ik moest wel lachen toen want ik moest wat naar voren gaan liggen
    En kont noemen ze 'poep' in het bels. Dus ik zo wat zegt u hahahaha

Heb vandaag bankhangdag. Dinsdag gestopt met utro en heb alleen
    Veel bruinverlies maar nog geen echte menstruatie
    Ik wacht af tot dinsdag en dan bel ik gent ff want normaal ben na 3 dage stoppe met die bollen al ongesteld

@kiekske moet je nu elke dag een spuit zetten

6. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Idd nog even afwachten Annaatje, vervelemd da het nu langer duurt dan anders.

Bij is mijn menstruatie echt anders. Eerst 7 dagen, nu op dag 5 alleen nog heel erg weinig bruinverlies. Ik vind het prima!

Annaat: ik spuit 7 dagen decapeptyl en vanaf vanavond komt daar menopur bij. Dus idd iedere dag een spuit nu een paar dagen 2 spuiten.

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dank voor de uitle meiden! Kieske, al die pillen samen genomen, nee toch? En hoever vanntevoren?

8. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hahaha! Jawel Chantal, alles tegelijk! Wel vooraf gevraagd aan vriendinnen (apothekersassistent en doktersassistent) of het kwaad kon en het was geen probleem. Heb het een week later bij de pipelle nog eens herhaald en ik loop nog gewoon rond :D
    Ik had ze 45 min/ een uur vooraf gepakt. Heb je wel om verdoving gevraagd? Ik wel, maar niet gekregen. Maar ach, achteraf was het goed te doen. Als ze iets ginden bij de hysteroscopie, pakken ze het volgens mij pas later, met verdoving, aan. Maar anders moet je dat nog even navragen. Wanneer heb je hem?

9. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Sorry, 12-7, zie het in je handtekening staan. Maar die zie je niet als je aan het typen bent....

10. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chantal jij mag donderdag weer naar Gent zie ik, succes! Zie je er tegenop of laat je het gewoon op je af komen?

Kiekske; bij jou zit de menopur er ook weer in, hoe gaat het? Ik ben gelukkig klaar met de deca :), morgen voor de 1ste fm meting! Ik voel echt helemaal niets, vorige keren voelde ik het aardig rommelen en af en toe wat kramp in mijn buik. Brrrr vind het wel spannend.

Juulzon; hoe gaat het met jou?

11. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annaatje goed dat ik weet wat ze bedoelen met poep ;) haha

12. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Spannend armani, wilde idd vragen of je al iets van groei merkte. Wel even laten weten hè!
    Hier gister idd de 1e menopur erin! Ging ook weer helemaal goed. Ben blij dat het spuiten een stuk beter gaat dan de vorige keer.

Ik hoop dat ik mijn eitjes snel voel groeien, vind het toch wel spannend hoor, die 1e fm.

13. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Armani????!!!! Hoe was het??????????? Mooie follikels???

Juul, hoe is het met jou? Lang niet meer gelezen...:(

14. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Armani, veel succes vandaag met de follikelmeting... we zijn allemaal erg benieuwd :)

15. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Hé Marija, hoe is het met jou???

16. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    niet zo best hier... ik was dus ongesteld t/m donderdag... en toen kreeg ik zaterdag opnieuw een bloeding :( echt stromend rood bloed en een paar stukjes weefsel..nu nog bruin troep eruit... morgen een echo :( dit is wel de eerst cyclus na mijn 1e miskraam, hopelijk hoef ik niet gecureteerd te worden :( dus ik ben een beetje down :(steeds gezeik elke keer :(

17. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Oh Marija, wat klote :( Ik snap dat je jezelf rot voelt. Hoeveel kunnen we hebben?? Sterkte meid, knuf...

Heb je nog naar Gent gebeld of is dat er ook nog niet van gekomen?

18. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik dan! Aangezien ik niets voelde dacht ik dat er nog niets zou zitten, maarrr ik heb links 3 follikels en recht 6 :). De vorige keren had ik bij de 1ste echo 3 follikels totaal en was er sprake om de poging te stoppen. Ze zijn nog wel klein, de grootste is 10 mm dus ik moet nog ff doorspuiten. Maar volgens de prof zag het er goed uit.
    Ze wilde zondag de 2de echo doen maar dat vind ik zelf wel een beetje laat, dus nu heb ik zaterdag de 2e echo. Dus kiekske, je ziet ik doe erg mijn best om samen met jou de punctie te krijgen ;)

Marija; wat vervelend voor je! Het zit je niet mee, wat gaan ze nu doen?

19. Armani

Armani Actief lid

17 apr 2012
    431
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou de DHEA dan echt een positieve invloed hebben?
    Kiekske ik ben zo benieuwd naar jouw echo donderdag!

20. Marija

Marija Bekend lid

29 aug 2010
    555
    0
    16
    Armani, wat geweldig! Dat is wel echt goed nieuws!!! Ik hoop zo dat de DHEA ook positieve invloed op de kwaliteit van de eicellen heeft. Dat moet gewoon! Ik hoop het echt :) Spannend, zaterdag de 2e echo :) wat voor dosis Menopur spuit je nu?

Kiekske, nu jij nog :) hopelijk bij jou ook goede follikeltjes :) Gent nog niet gebeld, voelde me zo klote :(

Ik weet niet wat ze gaan doen nu... morgen heb ik de echo... mijn eigen gyn is op vakantie :( nu krijg ik een hele lieve arts, alleen zij is niet zo kundig... maar we zullen het wel zien morgen... ik hoop dat het niets ergs is :(

Deel Deze Pagina