argh! ik moet nog sms-en dat mijn cyclus begonnen is en mijn papieren liggen thuis! Heeft iemand toevallig dat nummer bij de hand??
Poppetje, Ik breek even in om je veel succes toe te wensen morgen bij de punctie, het klinkt in ieder geval erg goed!! Ik duim voor je
NCM, wat fijn dat je ze snel terug krijgt.. ga je voor 1 of 2? Hier net terug uit Gent, punctie viel 200% mee behalve dat ik er 08.00u moest zijn en pas na 10.00u de punctie kreeg. Uiteindelijk zijn er 11 eitjes uit gehaald en morgen bellen ze hoeveel er goed waren en hoeveel eventueel bevrucht. Die hele grote was er nog, de arts zei, voor die alleen heb ik twee buisjes nodig als grapje. Ze dachten dat die zou springen vooraf.. is dit een teken? Wordt dit het winnende lot? Ik hoop het..
Hai Poppetje! Fijn dat de punctie meeviel! Het wachten had ik inderdaad ook maar ik vond het wel prima, dan kan ik even aan de situatie wennen Nu hopen op goede bevruchtingen! Over 1 of 2: ik mag er maar 1, 2 is uitgesloten. Dus dan gaan we voor 1. Er is namelijk met mij niets "mis" behalve mijn schildklierwaarde en ik ben 2x zwanger geweest met verse terugplaatsingen. Ik ben zo benieuwd hoe het nu zou gaan... Deden jullie nog speciale dingen of dingen juist niet? Ik twijfel daar zo over... eigenlijk weet ik dat het weinig tot niets uithaalt maar toch, je wilt je kansen zo groot mogelijk houden. Neem lekker je rust Poppetje en wees trots op het resultaat zover!
Qua leeftijd mag ik er maar 1 behalve als je er van matige kwaliteit hebt, dan mag je er 2. Maar met een topembryo mag ik er ook maar 1 hoor. Helaas.. Maar ik ben blij als er uberhaupt 1 ontstaat, top of niet ALS er maar iets terug geplaatst kan worden..
Hoe laat word je morgen gebeld poppetje? Ik loop al met je mee te zenuwen Ik mag bij de volgende 2 en is ook het advies van de arts in DD en Gent. Heb inmiddels al twee pogingen achter de rug, dus dan heb je sowieso een keuzen. Wij hebben altijd gezegd dat we een tweeling niet erg zouden vinden, dus als we er twee hebben dan mogen ze van mij allebei teruggeplaatst worden. Maar ja, eerst maar eens voor elkaar krijgen dat er uberhaupt iets terug geplaatst kan worden. Heb net de pil gehaald. Dus zodra m'n ongi doorzet kan ik starten. Raar hoor.
Dit is onze 4e ICSI maar 2 terugplaatsen was absoluut niet te bespreken. Ik zie het maar als goed, dat ze de kans voldoende groot vinden met 1 terug te plaatsen. En dan hebben we er nog 3 in de vriezer wat een heel fijn gevoel is. Succes met wachten Poppetje! Raar idee he Mariska, weer aan de pil. Erg herkenbaar
Hier.. van de 11 waren er 8 goed en zijn er 6 bevrucht!!!!! Zaterdagochtend, als ze goed delen, een terugplaatsing! Het EMC heeft dus ongelijk gehad, mijn eitjes zijn niet slecht en ik kan wel normale bevruchtingen krijgen!!
Van die 6 zal er toch wel 1 minimaal goed delen? We waren zo bang en hadden nooit op 6 bevruchtingen durven hopen. Van de 8 gewoon 6 bevrucht! Vorige keer van de 7 1!
Word je nou zaterdagochtend gebeld als je mag komen voor tp (wat mij zeer aannemelijk lijkt met zo'n goed resultaat!)? Zou het Erasmus effe een berichtje sturen als deze poging meteen raak is. Lekker pûh!!! Wij hebben overigens volgende week gesprek daar met afdelingshoofd, want er zit ons nog een hoop dwars wat we willen bespreken. Ben benieuwd hoe dat zal verlopen.
Zaterdag staat de afspraak om 10.10u, dus word niet meer gebeld.. mamavanh, hoop het zo!!!!! en mariska, zodra ik ooit mag bevallen, krijgt die rooie arts van het EMC een kaart hoor.. met wat nou het kon niet, je krijgt nooit iets.. EIKEL..
Poppetje GEFELICITEERD!! Wij hadden ongeveer iets vergelijkbaars: altijd wel redelijk wat eicellen (17) en goede (10) waarvan er altijd wel een stuk of 8 bevrucht werden maar op dag 2 deelden er bijna geen eentje meer... Ik was ook zo bang toen Gent zei dat ze alles wat dag 5 zou redden zouden invriezen. We dachten dat we nooit zover zouden komen en nu 4 kanjers in de vriezer! Het kan blijkbaar zo'n verschil maken. Ik ga stug verder met duimen voor je!